NM 2x3
Nie pamiętam, ale chyba jest. Pamiętam, że w testerze - którego kupił MPK Poznań - jest taka mała ławeczka, że nie wiem, kto tam może usiąść i jak . Nie jest to najszczęśliwszy pomysł - ale ładnie wygląda.
Doskonałym pomysłem są dwuskrzydłowe drzwi z przodu. Stojący pasażerowie nie zasłaniają widoczności kierowcy, tak jak np. w SUrbinetto 10...
Również sufit w MAN-ie NM223. Jest ładny, ale te małe żaróweczki, szybko mogą zniknąć - tak jak w jego większym przegubowym bracie - a wtedy wygląda to brzydko... :<
Ciekawa jest środkowa tablica informacyjna - wyświetlacz w montowany w przyciemniany panel. Wygląda to bardzo fajnie i robi wrażenie oddzielenia kiosku kierowcy od części pasażerskiej...
Nie wiem czemu, ale w ostatnie lato, przy temp. dochodącej do 30 st. C, kierowca jednego z warszawskich MAN-ów NM223.3 miał włączone ... ogrzewanie. Na pytanie czemu grzeje w lato, odpowiedział, że nie może wyłączyć...
Dodam jeszcze, że tylko jedna warszawska zajezdnia eksploatuje MAN-y NM 223.3. - R13 Stalowa (Praga Płn)
[ Dodano: 2004-12-03, 10:13 ]
Z tymże nie na wprost. Ponieważ, tą powierzchnię zajmują jeszcze dwa fotele. Dodatkowym problemem są zbiorniki paliwa, które podobnie jak np. w Jelczu M121 zajmuą całe nadkola przednie. Zgroza - Solaris rozwiązał to jednak lepiej...
Doskonałym pomysłem są dwuskrzydłowe drzwi z przodu. Stojący pasażerowie nie zasłaniają widoczności kierowcy, tak jak np. w SUrbinetto 10...
Również sufit w MAN-ie NM223. Jest ładny, ale te małe żaróweczki, szybko mogą zniknąć - tak jak w jego większym przegubowym bracie - a wtedy wygląda to brzydko... :<
Ciekawa jest środkowa tablica informacyjna - wyświetlacz w montowany w przyciemniany panel. Wygląda to bardzo fajnie i robi wrażenie oddzielenia kiosku kierowcy od części pasażerskiej...
Nie wiem czemu, ale w ostatnie lato, przy temp. dochodącej do 30 st. C, kierowca jednego z warszawskich MAN-ów NM223.3 miał włączone ... ogrzewanie. Na pytanie czemu grzeje w lato, odpowiedział, że nie może wyłączyć...
Dodam jeszcze, że tylko jedna warszawska zajezdnia eksploatuje MAN-y NM 223.3. - R13 Stalowa (Praga Płn)
[ Dodano: 2004-12-03, 10:13 ]
Warszawskie MAN-y NM 223.3 są niesamowicie obstawione fotelami na maxa. Jest bardzo mała powierzchnia dla 1 wózka dziecięcego lub inwalidzkiego - na wysokości środkowych drzwi.Swoja dorga jak wygląda wnetrze?
Z tymże nie na wprost. Ponieważ, tą powierzchnię zajmują jeszcze dwa fotele. Dodatkowym problemem są zbiorniki paliwa, które podobnie jak np. w Jelczu M121 zajmuą całe nadkola przednie. Zgroza - Solaris rozwiązał to jednak lepiej...
Tak, jest taka "pufa", i własnie chciałem sie dowiedziec czy w warszawskich też takowa jestJ-31 pisze:Nie pamiętam, ale chyba jest. Pamiętam, że w testerze - którego kupił MPK Poznań - jest taka mała ławeczka, że nie wiem, kto tam może usiąść i jak . Nie jest to najszczęśliwszy pomysł - ale ładnie wygląda.
A jeszcze prędzej Solarisem Urbinetto 10...voy pisze:Prędzej NL283, niż tym maleństwem.Tommy pisze:Ładny autobusik. Podoba mi się, można nim zasąpić wysłużone Jelcze M121
[ Dodano: 2005-03-29, 13:11 ]
Niestety w środku jest ciasny i najlepiej nadaje się na linie o małym natężeniu ruchu. Te autobusym wydaje mi się, dobrze trafiły - na Targówek (Z.E.A. MZA R13 Stalowa), tam jest sporo takich linii.Solbus pisze:Lubie go przede wszystkim że jest mały i ma odskokowe drzwi
Nawet w ostatni czwartek postanowiłem przejechać się MAN-em NM223, na linii 152. To bardzo długa i zawiła linia, ale te małe autobusy spisują się na niej znakomicie...
[ Dodano: 2005-05-09, 12:27 ]
A to kolejne zdjęcie - które nie nadaje się do albumu. Upolowałem go w Jankach. Autobus należy do PKS Grójec...
Ja jechałem takim wczoraj na drugim końcu miasta, na linii 101 - ¯erań FSO - Choszczówka.
Autobusik bardzo przyjemny, ale strasznie mnie wkurza zagospodarowanie przestrzeni pasażerskiej. Siedzenia są poukładane bez sensu, a z przodu nie ma miejsc siedzących, za to jest duuże coś ze zbiornikiem paliwa, co jest tu jeszcze gorsze niz w gniotach. Za to linia 101 jest bartdzo ciekawa - autobus jedzie przez las i po trylince
EDIT: Rzeczywiście, solaris rozwiązał to lepiej
Autobusik bardzo przyjemny, ale strasznie mnie wkurza zagospodarowanie przestrzeni pasażerskiej. Siedzenia są poukładane bez sensu, a z przodu nie ma miejsc siedzących, za to jest duuże coś ze zbiornikiem paliwa, co jest tu jeszcze gorsze niz w gniotach. Za to linia 101 jest bartdzo ciekawa - autobus jedzie przez las i po trylince
EDIT: Rzeczywiście, solaris rozwiązał to lepiej