NM 2x3
http://www.phototrans.eu/14,483896,0,MA ... _7851.html
http://www.phototrans.eu/14,485550,0,MA ... _7851.html
Ostatnio Gryf kupił Mana NM223 do obsługi linii autobusowych w Gdyni (jest to pierwszy NM223 w ZKM Gdynia). Jak widać, ta sztuka pochodzi z wczesnej produkcji, zawiera jeszcze wiele cech z Manów NM222.
Przy okazji chcę zapytać znawców, czy późniejsze Many z podwoziem typu A66 i A76 mają rozwiązanie napędu skopiowane z NM222 i wczesnych NM223 czy pewne podobieństwa są przypadkowe?
http://www.phototrans.eu/14,485550,0,MA ... _7851.html
Ostatnio Gryf kupił Mana NM223 do obsługi linii autobusowych w Gdyni (jest to pierwszy NM223 w ZKM Gdynia). Jak widać, ta sztuka pochodzi z wczesnej produkcji, zawiera jeszcze wiele cech z Manów NM222.
Przy okazji chcę zapytać znawców, czy późniejsze Many z podwoziem typu A66 i A76 mają rozwiązanie napędu skopiowane z NM222 i wczesnych NM223 czy pewne podobieństwa są przypadkowe?
Patrząc na zdjęcie tego Lion'sa który został pokazany na konferencji można chyba oficjalnie uznać powrót Lion's City M do oferty MANa:
https://lh5.googleusercontent.com/-gJ7Q ... MG6762.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-gJ7Q ... MG6762.jpg
W Ostródzie są dwie sztuki:
134 / NOS 1L31
135/ NOS 1L32
Obie są z 1999 i do 2005 jeździły w LVG Lübeck. Nie sprawiają większych problemów poza tym że są małe Można je spotkać na wszystkich liniach a przeważnie w dni wolne od pracy.
Wozy zazwyczaj dobrze postrzegane przez kierowców. Wóz 134 ma wadę polegającą na straszliwym szarpaniu gdy skrzynia zarzuca 4 bieg oraz jego drzwi nie otwierają sie do końca uniemożliwiając wjechanie wózkiem (chociaż możliwe że to zrobiono celowo). Wóz 135 z kolei przeżył małe zatopienie.. ale niedługo potem wrócił do ruchu.
134 / NOS 1L31
135/ NOS 1L32
Obie są z 1999 i do 2005 jeździły w LVG Lübeck. Nie sprawiają większych problemów poza tym że są małe Można je spotkać na wszystkich liniach a przeważnie w dni wolne od pracy.
Wozy zazwyczaj dobrze postrzegane przez kierowców. Wóz 134 ma wadę polegającą na straszliwym szarpaniu gdy skrzynia zarzuca 4 bieg oraz jego drzwi nie otwierają sie do końca uniemożliwiając wjechanie wózkiem (chociaż możliwe że to zrobiono celowo). Wóz 135 z kolei przeżył małe zatopienie.. ale niedługo potem wrócił do ruchu.