Jakie MANy jeżdzą u was - ulubiony MAN ?
Ten najnowszy to z dn. 15.11.05 (260/05)? Na IGKM nie ma nic nowszego. Bo ja w nim nie widzę żadnego zapisu o czymś takim. I czy przez sprzedaż tych 15 pojazdów (jak jest przetarg nowszy) rozumie sięsprzedaż dowolnych pojazdów, czy tylko na CNG? Bo Solaris sprzedał w ostatnim rokukrocie zwykłych (na pewno ponad 300) autobusów, ale tylko 11 na CNG (10 dla Rezszowa + prototyp do Czech)
Ano... zamierza zamierza
Jeżeli wygra przetrag Teraz w Radomiu ITS obsługuje linie 5, 26, 8, 3, 13. Na linie 5 i 26 ITS wszedł w drodze przetargu. Umowa była podpisana na 3 lata-więc nie było wymogu kupna nowych wozów (brak opłacalności). Ale za to wszystkie brygady są niskie (MANy NL222 i NG272). Umowa kończy sie w połowie b.r. A UZP wydał własnie dłuuugo czekiwane pozwolenie na organizacje przetargów na 10 lat Więc wymóg na nowe autobusy, bedzie postawiony Jeżeli więc ITS wygra go (a zapewne tak będzie - patrz ostatni przykład z Warszawy-cena, no i cała zajezdnia też już jest) to wtedy wyjadą na ulice nowiutkie Lionki City (takie jak będą w Warszawie), długie i krótkie mmmm...... ambrozja
ITS i tak sie dobrze spisał-skasował prawie wszystkie Ikary (zostawił tylko 3 krótkie i 2 długie na rezerwy) Tak to same MANy solówki i wielkopojemne jeżdżą. Na wcześniejsze nowości nie ma szans....
Jeżeli wygra przetrag Teraz w Radomiu ITS obsługuje linie 5, 26, 8, 3, 13. Na linie 5 i 26 ITS wszedł w drodze przetargu. Umowa była podpisana na 3 lata-więc nie było wymogu kupna nowych wozów (brak opłacalności). Ale za to wszystkie brygady są niskie (MANy NL222 i NG272). Umowa kończy sie w połowie b.r. A UZP wydał własnie dłuuugo czekiwane pozwolenie na organizacje przetargów na 10 lat Więc wymóg na nowe autobusy, bedzie postawiony Jeżeli więc ITS wygra go (a zapewne tak będzie - patrz ostatni przykład z Warszawy-cena, no i cała zajezdnia też już jest) to wtedy wyjadą na ulice nowiutkie Lionki City (takie jak będą w Warszawie), długie i krótkie mmmm...... ambrozja
ITS i tak sie dobrze spisał-skasował prawie wszystkie Ikary (zostawił tylko 3 krótkie i 2 długie na rezerwy) Tak to same MANy solówki i wielkopojemne jeżdżą. Na wcześniejsze nowości nie ma szans....
A jak tam Ikarusy u Michalczewskiego? Słyszałem że rok temu już miał wszystkie wycofać i mieś 100% niskiego taboru. Ale tam oni się nienawidzą MPK z ITS.. Jak byłem na kawce z kierownikiem zajezni MPK to się takich rzeczy nasłuchałem o ITS, że nie tylko odeszła mi ochota na zwiedzanie ich zajezdni, ale bałem się wsiadać do autobusów należących do ITS
Kozik:> To jak pójdziesz na kawkę do ITS to znienawidzisz z kolei MPK Chyba jeszcze MPK ma żale za to, że ITS podebrał im te 5 linii parę lat temu ... parę postów wyżej napisałem, że w ITSie zostały jeszcze tylko 3 Ikarusy 260 i 2 Ikarusy 280. Wszystki 5 wozów wyjeżdża tylko jako rezerwy za średnio i niskopodłogowce
Zresztą, rychło szykuje się sprowadzenie 3 używanych krótkich MANów z Niemiec, i wtedy wszystkie krótkie Ikarki mają iść na żyletki Pozdrawiam.
Zresztą, rychło szykuje się sprowadzenie 3 używanych krótkich MANów z Niemiec, i wtedy wszystkie krótkie Ikarki mają iść na żyletki Pozdrawiam.
Witam ale się uzbierało pytań Już odpowiadam:
Pozdrawiam. Plati
Raczej się nie wstrzyma... Informuję że został właśnie wprowadzony do ruchu jeden z "uzywańców" prosto od naszych zachodnich sąsiadów: MAN NL202 #62J-31 pisze:Ja mam nadzieję, że radomski ITS wstrzyma się trochę z kupnem tych "używek"...
Szansa jest, z tym ze te Lion'sy będą jeździć tylko na tych liniach z przetargu (5 i 26). A przecież są jeszcze linie 3, 8 i 13 które też muszą mieć jako taką obsługę, i to na nie będą kierowane te używane autobusy (szczególnie 3 i 8, bo na 13 jeżdżą tylko przegubowce)J-31 pisze:...przynajmniej do czasu podpisania kontraktu 10 letniego - szczególnie, że w takim przypadku jest szansa na fabrycznie nowe Lion'sy
Jeden już powinien być skasowany (mowa tu o #29, ponieważ jeździł na komercyjnej podmiejskiej linii A i został zastąpiony przez jednego z 4 "nowych" MANów, dwudrzwiowego NL202 #61), natomiast #28 powinien jeszcze pojeździć na mieścievoy pisze:...Co się stanie z Dennisami, czy po zakupie nowych MANów zostaną sprzedane bądź skasowane?
Pozdrawiam. Plati
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Jestem podobnego zdania. Może nasi MKM-owcy zbiorą się do kupy, i coś da sie załatwić. ITS jest bardzo elastyczny we wszelkich rozmowachPiotrek_2274 pisze:Zamiast tracić kasę na kasacje mogliby przekazać go do kmkm na zabytek... wkońcu takie autobusy są tylko 3 na świecie.
Co do moich odpowiedzi- cała przyjemność po mojej stronie w końcu jakoś się trzeba pokazać na tym forum nie?@J-31 pisze:Plati - po pierwsze wielkie dzięki za odpowiedzi - a czy MPK Radom patrząc na piękne MAN-y ITS-u nie zamierza , np. w przypływie zazdrości , kupić czegoś od MAN-a ? Może chociaż jakieś używane MAN-y.
Co do pytania, nasze MPK tak bardzo za MANami nie jest. Sprowadzili wprawdzie z Norwegii 3 MANy NG272, ale na tym sie skończyło. W zeszłym roku przybyły już tradycyjne 4 Neoplany (używane) N4021 z Niemiec, a teraz to MPK gazowce będzie ściągać. Jakiej marki? Nie wiem. Jak trafią na okazję, to kupią to co będzie Na pewno będą to jednak autobusy wielkopojemne
Co do zdjęć to jeszcze muszę pogrzebać u siebie na kompie...J-31 pisze:Rozumiem, że akurat te autobusy nie są "ulubionymi" MAN-ami, ani przez Ciebie ani przez ludzi z MPK
Jeżeli chodzi o moje zamiłowanie do tych MANów to lubię je (mają dobrego kopa) ale tylko w zimę (ponieważ w lato jest w nich bardzo duszno. No cóż, jak żadne okno się nie otwiera ) A na zajezdni stoją ponieważ są ciągle w naprawie, lub jeżdżą na komercyjnych liniach podmiejskich MPKu (a my się na mieście w Ikarach tłoczymy :frown: ) Częsciej juz można spotkać w trasie Neoplana N4021 (zdjęcie pod postem). pozdro.