Jakie MANy jeżdzą u was - ulubiony MAN ?
To mocno niekompletny taborPoznaniak pisze:MZK Ostórw Wielkopolski- 5 MANów NL223
ZKM Gdansk: 23 MANÓW NL223/283
KM Szczecinek (jak dobrze naliczyłem) 3 NL283 2-dzrwiowe
6 x Man NL222(2 x 1997 i 4 x 1998)
4 x Man NL223(4 x 2000)
4 x Man NM223(1 x 1998, 2 x 1999 i 1 x 2000)
1 x Man Lion''''s Coach(1 x 2000)
[ Dodano: 07 Paź 2007 17:21 ]
PPKS Szczecinek:
1 x NL202(1 x 1991)
[ Dodano: 07 Paź 2007 17:27 ]
PKS Bydgoszcz
2 x NL202
8 x EL2x2
For-Bus
6 x NL283(6 x 2005)
10 x NL283 Lion's City(6 x 2005 i 4 x 2006)
2 x NM223( 2 x 2005)
MZK Bydgoszcz
7 x NL223(7 x 2000)
9 x NG313(5 x 2000, 2 x 2001 i 2 x 2002)
Pomijając możliwość jakichś indywidualnych potrzeb przewoźnika to niczym się nie różnią. Tak się po prostu nazywają MANy na rynku austriackim.J-31 pisze:A propo Stift& Graf Man NL 202 - jakie one są ? Czy przedział pasażerski różni się czymś od typowych MAN-ów NL202 ?marekJG pisze:Ja większego wyboru nie mam u mnie póki co jeżdżą OAFy Stift& Graf Man NL 202 sprowadzone w Wiedniu. Sprawują się bardzo dobrze ich rocznik 1995.
Dłuższej nazwy się nie dało - poprawna to Gräf & Stift NL202.marekJG pisze: OAFy Stift& Graf Man NL 202.
A ÖAF tylko ciężarówki produkuje ( albo produkował - nie wiem czy jeszcze istnieje ).
Po 7 miesiącach ilość MANów w Katowickim PKMie uległ zmianie, a więc:Ja 20 czerwca 2007 pisze:Więc do tych 8 sztuk Manów NL222 i 2 sztuk Manów NL202, dodaje jeszcze 5 sztuk Manów NG313 Lion`s City G
4x NL202: #222, #223, #233 i #234- mam nadzieje, że na 5 pojazdach tego typu się skończy.
9x NL222: #131-#134, #138- #141, #232
5x NG313 Lion`s City G: #235- #239
Ostatnio zmieniony 2007-12-25, 15:07 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.
A many w"Świętym mieście"to
MPK
-8 sztuk NL 222 (00-01)
-6 sztuk NL 202 (Sprowadzone z Niemiec w 2004r.)
-4 sztuki NL 272 (sprowadzone razem z NL 202)
Biesy
-1 NL/EL 202(Niska podłoga i fotele lotnicze, pomóżcie w ustaleniu)
-2 sztuki SG 220
-4 sztuki SG 242
-4 sztuki SL 202
PKS
-1 ÜL292
-1 ÜL392
No i to chyba wszystko, jak cos by się nie zgadzało to poprawcie, a nie linczujcie
MPK
-8 sztuk NL 222 (00-01)
-6 sztuk NL 202 (Sprowadzone z Niemiec w 2004r.)
-4 sztuki NL 272 (sprowadzone razem z NL 202)
Biesy
-1 NL/EL 202(Niska podłoga i fotele lotnicze, pomóżcie w ustaleniu)
-2 sztuki SG 220
-4 sztuki SG 242
-4 sztuki SL 202
PKS
-1 ÜL292
-1 ÜL392
No i to chyba wszystko, jak cos by się nie zgadzało to poprawcie, a nie linczujcie
Czas na aktualizację co do Wrocławia:
MPK Wrocław:
MAN NG313 #8600 (2000r.)
Sevibus:
MAN NM192 #220
MAN NL202 #207 (rezerwa na Długołęce, 1998r.)
MAN NÜ263 #217 (rezerwa, 1999r.)
Polbus-PKS:
MAN NÜ223 #1405
MAN NÜ263 #1513 є <1996;1997>
Ekspres Bus z Trzebnicy: (na połączeniu Wrocław N/O - Trzebnica)
MAN NM203 #DTR 01801
Nie liczę przeróżnej maści turystyków MAN, które też się po Wrocławiu kręcą.
MPK Wrocław:
MAN NG313 #8600 (2000r.)
Sevibus:
MAN NM192 #220
MAN NL202 #207 (rezerwa na Długołęce, 1998r.)
MAN NÜ263 #217 (rezerwa, 1999r.)
Polbus-PKS:
MAN NÜ223 #1405
MAN NÜ263 #1513 є <1996;1997>
Ekspres Bus z Trzebnicy: (na połączeniu Wrocław N/O - Trzebnica)
MAN NM203 #DTR 01801
Nie liczę przeróżnej maści turystyków MAN, które też się po Wrocławiu kręcą.
Co do ROW:
PKM Jastrzębie:
3x MAN NG312: #28-#30
MAN SL263: #209
2x MAN NL222: #210-#211
10x MAN SL223: #212-#219, #237-#238
2x MAN NL283: #220-#221
10x MAN NL262: #223-#232
MAN NÜ223: #233
MAN EL283: #234
V-BUS ¯ory:
6 x MAN NL2x2
MAN NM223 #5
2x MAN NL2x3
MAN EL202 #6
MAN NG272 #19
TLA Knurów:
1x MAN NL202
Kłosok ¯ory posiada MANy, które przerzuca to do ROW to do GOP:
4x MAN NÜ313
6x MAN NL2x3
16x MAN NL2x2
7x MAN NG2x2
PKS Rybnik jest obecnie "w likwidacji", więc autobusów stopniowo ubywa, nie wiem ile MANów obecnie eksploatują.
Mój ulubiony MAN? Chyba NL283, chociaż EL283 #234 też nie jest zły (dla pasażerów).
PKM Jastrzębie:
3x MAN NG312: #28-#30
MAN SL263: #209
2x MAN NL222: #210-#211
10x MAN SL223: #212-#219, #237-#238
2x MAN NL283: #220-#221
10x MAN NL262: #223-#232
MAN NÜ223: #233
MAN EL283: #234
V-BUS ¯ory:
6 x MAN NL2x2
MAN NM223 #5
2x MAN NL2x3
MAN EL202 #6
MAN NG272 #19
TLA Knurów:
1x MAN NL202
Kłosok ¯ory posiada MANy, które przerzuca to do ROW to do GOP:
4x MAN NÜ313
6x MAN NL2x3
16x MAN NL2x2
7x MAN NG2x2
PKS Rybnik jest obecnie "w likwidacji", więc autobusów stopniowo ubywa, nie wiem ile MANów obecnie eksploatują.
Mój ulubiony MAN? Chyba NL283, chociaż EL283 #234 też nie jest zły (dla pasażerów).
- duzygosciuPL
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-05-09, 14:51
- Lokalizacja: Częstochowa
W Częstochowie są MANy NG272. pozdroLujiss pisze:A many w"Świętym mieście"to
MPK
-8 sztuk NL 222 (00-01)
-6 sztuk NL 202 (Sprowadzone z Niemiec w 2004r.)
-4 sztuki NL 272 (sprowadzone razem z NL 202)
Biesy
-1 NL/EL 202(Niska podłoga i fotele lotnicze, pomóżcie w ustaleniu)
-2 sztuki SG 220
-4 sztuki SG 242
-4 sztuki SL 202
PKS
-1 ÜL292
-1 ÜL392
No i to chyba wszystko, jak cos by się nie zgadzało to poprawcie, a nie linczujcie
W Białymstoku, w trzech miejskich spółkach jeździ (lub nie, ale oficjalnie istnieje ):
4x EL283 Lion's City T
5x NL222
3x NG272
2x NG282
35x NG312
33x NL273 Lion's City
7x NL283 Lion't City
11x NG313 Lion's City
Najlepsze są Lionsy z silnikiem D20 - po 5 latach wyglądają i jeżdżą jak nówki - cicho, bezawaryjnie, nawet zimą. ¯adnego z tych komplementów nie można odnieść do Solarisa...
4x EL283 Lion's City T
5x NL222
3x NG272
2x NG282
35x NG312
33x NL273 Lion's City
7x NL283 Lion't City
11x NG313 Lion's City
Najlepsze są Lionsy z silnikiem D20 - po 5 latach wyglądają i jeżdżą jak nówki - cicho, bezawaryjnie, nawet zimą. ¯adnego z tych komplementów nie można odnieść do Solarisa...
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: