NG xx2

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Man...
Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

NEO pisze:No ale są bardziej wytrzymalsze niż te wasze.
Ta bo co, bo te Wasze są starsze :P?. Skąd takie porównanie

Awatar użytkownika
NEO
Posty: 502
Rejestracja: 2004-12-09, 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: NEO »

Niemcy o nie dbali.

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Podi pisze:Wyglądają tragicznie,choćby porównując do naszych,poznańskich
Taa, a niby czym się różnią :?: :chytry: Jeżeli chodzi Ci o to tymczasowe niemieckie malowanie to radzę się doglębnie zastanowić. Z zewnątrz nie różnią się niczym szczególnym od poznańskich manów...

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

NEO pisze:Niemcy o nie dbali.
A my o swoje nie dbamy :shocked: :?:

[ Dodano: 2006-02-11, 17:13 ]
B.A. Baracus pisze: Z zewnątrz nie różnią się niczym szczególnym od poznańskich manów...
¯eby było śmiesznie: ilościa drzwi :P

Awatar użytkownika
Dominik
Posty: 777
Rejestracja: 2005-01-03, 15:46
Lokalizacja: TCZEW - Pomorskie

Post autor: Dominik »

Mnie się te many podobają - widziałem zdjęcia. S swoją, drogą jak się sprawują wasze volvo ?

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Poznaniak pisze: ¯eby było śmiesznie: ilościa drzwi
I to powoduje, że są gorsze od waszych :?: PKS Wejherowo również eksploatuje NG272 z III drzwiami z wyposażeniem skandynawskim i podejżewam, że mimo III drzwi są o niebo lepsze niż poznańskie :P

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

B.A. Baracus pisze:
Poznaniak pisze: ¯eby było śmiesznie: ilościa drzwi
I to powoduje, że są gorsze od waszych :?: PKS Wejherowo również eksploatuje NG272 z III drzwiami z wyposażeniem skandynawskim i podejżewam, że mimo III drzwi są o niebo lepsze niż poznańskie :P
Tego nie powiedziałem...ale patrząc na rok produkcji te szczecińskie pewnie 1992r, nasze 1996r a cztery lata różnicy moga duzo zrobic..

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Poznaniak pisze:Tego nie powiedziałem...ale patrząc na rok produkcji te szczecińskie pewnie 1992r, nasze 1996r a cztery lata różnicy moga duzo zrobic..
Racja, ale podejżewam, że ich stan techniczny jest podobny. Owszem wnętrze niemieckich Manów może wyglądać staro, ale za to pod względem technicznym nie odbiega od poznańskich manów ;) dlatego uważam, ze pora skończyć dyskusje na temat "który man jest lepszy" ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A czy w ramach powrotu do tematu, mógłbym prosić kolegów ze Szczecina o najnowsze zdjęcia Waszych NG272 - już w malowaniu szczecińskim ? :)

Mateusz

Post autor: Mateusz »

J-31 pisze:A czy w ramach powrotu do tematu, mógłbym prosić kolegów ze Szczecina o najnowsze zdjęcia Waszych NG272 - już w malowaniu szczecińskim ? :)
Zdjęcia są na stronie www.mkm.szczecin.pl - dzisiaj dorzuciłem kilka, bo wizytowałem w SPAD, pierwsze przeguby już w środę na linii!

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

pawlos pisze:Zdjęcia są na stronie www.mkm.szczecin.pl - dzisiaj dorzuciłem kilka, bo wizytowałem w SPAD, pierwsze przeguby już w środę na linii!
Super wielkie dzięki. Autobusy wyglądają teraz bardzo ładnie, ciekawe jak będzie wyglądać ich początkowa eksploatacja ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

J-31 pisze:Autobusy wyglądają teraz bardzo ładnie, ciekawe jak będzie wyglądać ich początkowa eksploatacja
Wydaje mi się, że na początku nie powinno byc żadnych problemów. Niemcy zapewne dobrze o nie dbali, dodatko SPAD zrobił im przeglądy i naprawił to co nie działało, więc powinno być dobrze :)

Awatar użytkownika
NEO
Posty: 502
Rejestracja: 2004-12-09, 13:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: NEO »

Już dwa NG272 jeżdżą jeden cztero drugi trzy drzwiowy (ten drugi wyjehcał nal inie jako pierwszy).

voy

Post autor: voy »

Czekamy na wrażenia z jazdy nowymi wozami :)

muszyx
Posty: 255
Rejestracja: 2005-05-07, 15:28
Lokalizacja: Myśliwiecka 3/5/7

Post autor: muszyx »

MPK Olsztyn kolejny raz stawia na używańce i na Many NG272. Wczoraj (24.05.2006) przyjechały dwie sztuki z pięciu. Są z Niemiec, na razie bez wyświetlaczy. Wnętrze ładnie się przezentuje (wg. mnie). Zdjęcia:
Man nr 1
Przód Mana nr 1
Wnętrze Mana nr 1

MAN nr 2 i jego przód
Tył Mana nr 2

Syszałem od pewnego pracownika co prowadził Mana nr 1, że jeździ się tak sobie :).

b¯USG@

MANy NG272 u Nowaka !

Post autor: b¯USG@ »

Ostatnio Pan Nowak bardzo nas zaskakuje :) Tu MB Citaro na testach, tu nowa turystyczna Setra Top Class i MANy NG272. Pan Benedykt sprawił sobie 4 many takiego typu , jeżdżą one na 121 - linii w spadku po PKM Bytom :) Zostały sprowadzone z Niemiec , są bardzo zadbane i ładnie się prezentują :)
Ostatnio zmieniony 2006-07-11, 21:01 przez b¯USG@, łącznie zmieniany 1 raz.

Filip_2691

Post autor: Filip_2691 »

Pierwszy tydzień lipca był dla pasażerów linii 121 udręką - firma Henryka Zagozdy, której zlecono w trybie awaryjnym obsługę tej linii (po upadku PKM Bytom) nie dawała rady wysyłać na trasę wszystkich wymaganych pięciu autobusów, a nawet te które jeździły (czasami tylko jeden!) nie wykonywały wszystkich kursów. Od 5 lipca obsługę linii wspomagała firma Nowak Transport, jednak kursowały wyłącznie krótkie autobusy (jelcze 120M i M11). Dopiero po weekendzie nastała nowa jakość - bowiem od 10 lipca firma Benedykta Nowaka skierowała do obsługi tej linii (już w całości, bez dzielenia się z Zagozdą) pięć niskopodłogowych MAN-ów - cztery przegubowe NG272/312 i jednego NL202. Solówka NL202 to wóz, który jeździł już od pewnego czasu po regionie, natomiast przegubowce to zupełna nowość. Ściągnięte zostały z Gryfu Kartuzy, a ich wcześniejsi właściciele to m.in. BVG Berlin. Wszystkie autobusy są trzydrzwiowe, otrzymały numery boczne od 020 do 023, a NL202 - 024.

http://www.wpk.katowice.pl/?what=news/t

NEO_DAB

Post autor: NEO_DAB »

Wczoraj miałem okazję przejechać się #022 i #020. Bardzo ładne wozy :mruga:

galeria/details.php?image_id=2398

galeria/details.php?image_id=2394

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Widzę, że Pan Nowak stara się ulepszać swój i tabor i nawet mu to wychodzi. Szkoda tylko, że inni śląscy prywaciarze nie zmeiniają nic w swoim taborze. Czy te wozy są wysyłane na 121, czy też są lub będą wysyłane także na inne linie?

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Bżusga, popraw NL272 na NG272, bo już myślałem, że jakąś supermocną solówkę 2. generacji wyrwali.

[ Komentarz dodany przez: u2w: 2006-07-11, 21:02 ]
Tytuł poprawiony i przeniesiony

ODPOWIEDZ