NG xx2
Super wielkie dzięki. Autobusy wyglądają teraz bardzo ładnie, ciekawe jak będzie wyglądać ich początkowa eksploatacjapawlos pisze:Zdjęcia są na stronie www.mkm.szczecin.pl - dzisiaj dorzuciłem kilka, bo wizytowałem w SPAD, pierwsze przeguby już w środę na linii!
MPK Olsztyn kolejny raz stawia na używańce i na Many NG272. Wczoraj (24.05.2006) przyjechały dwie sztuki z pięciu. Są z Niemiec, na razie bez wyświetlaczy. Wnętrze ładnie się przezentuje (wg. mnie). Zdjęcia:
Man nr 1
Przód Mana nr 1
Wnętrze Mana nr 1
MAN nr 2 i jego przód
Tył Mana nr 2
Syszałem od pewnego pracownika co prowadził Mana nr 1, że jeździ się tak sobie .
Man nr 1
Przód Mana nr 1
Wnętrze Mana nr 1
MAN nr 2 i jego przód
Tył Mana nr 2
Syszałem od pewnego pracownika co prowadził Mana nr 1, że jeździ się tak sobie .
MANy NG272 u Nowaka !
Ostatnio Pan Nowak bardzo nas zaskakuje Tu MB Citaro na testach, tu nowa turystyczna Setra Top Class i MANy NG272. Pan Benedykt sprawił sobie 4 many takiego typu , jeżdżą one na 121 - linii w spadku po PKM Bytom Zostały sprowadzone z Niemiec , są bardzo zadbane i ładnie się prezentują
Ostatnio zmieniony 2006-07-11, 21:01 przez b¯USG@, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwszy tydzień lipca był dla pasażerów linii 121 udręką - firma Henryka Zagozdy, której zlecono w trybie awaryjnym obsługę tej linii (po upadku PKM Bytom) nie dawała rady wysyłać na trasę wszystkich wymaganych pięciu autobusów, a nawet te które jeździły (czasami tylko jeden!) nie wykonywały wszystkich kursów. Od 5 lipca obsługę linii wspomagała firma Nowak Transport, jednak kursowały wyłącznie krótkie autobusy (jelcze 120M i M11). Dopiero po weekendzie nastała nowa jakość - bowiem od 10 lipca firma Benedykta Nowaka skierowała do obsługi tej linii (już w całości, bez dzielenia się z Zagozdą) pięć niskopodłogowych MAN-ów - cztery przegubowe NG272/312 i jednego NL202. Solówka NL202 to wóz, który jeździł już od pewnego czasu po regionie, natomiast przegubowce to zupełna nowość. Ściągnięte zostały z Gryfu Kartuzy, a ich wcześniejsi właściciele to m.in. BVG Berlin. Wszystkie autobusy są trzydrzwiowe, otrzymały numery boczne od 020 do 023, a NL202 - 024.
http://www.wpk.katowice.pl/?what=news/t
http://www.wpk.katowice.pl/?what=news/t
Wczoraj miałem okazję przejechać się #022 i #020. Bardzo ładne wozy
galeria/details.php?image_id=2398
galeria/details.php?image_id=2394
galeria/details.php?image_id=2398
galeria/details.php?image_id=2394
Dzisiejszy #020, który był wcześniej w Gdańsku został wyprodukowany w 1993r. dla zakładu moBiel w niemieckim mieście Bielefeld gdzie miał numer #730. W 2001r. trafił do Berlina gdzie nosił nr taborowy #2811. A od marca 2006r. należał do firmy Gryf z Kartuz i tam jeździł z numerem #7233 m.in. na linii T4 . Jedynie szkoda, że wewnątrz ma ciemne, brązowe obicia siedzeń.
Ups, a ja chyba się pomyliłem, bo dziś wychodząc z Zajezdni Wrzeszcz ujrzałem na linii T6 #7233. A więc to nie ten pojechał do GOPu. Swoją drogą myślałem, ze GRYF ma tylko jednego NG272 w barwach BVG, a tu widać był jeszcze drugi. Jeszcze raz sorry za pomyłkę, ale myślałem, ze skoro skończyła się T4 to GRYF opchnął parę swoich autobusów.
Także SPPK po raz kolejny zainwestowało w zmianę taboru. Tyle tylko że są to Many NG262, tym razem od przewoźnika z Norwegii. Przyjechały w liczbie sztuk 4. Również na razie nie mają wyświetlaczy. Są to autobusy 3 drzwiowe, przez co doskonale nadają się na Linię Samorządową (Police-Trzebież)muszyx pisze:MPK Olsztyn kolejny raz stawia na używańce i na Many NG272. Wczoraj (24.05.2006) przyjechały dwie sztuki z pięciu. Są z Niemiec, na razie bez wyświetlaczy.
Fotki:
Prawy bok, przód
Tył
Lewy bok, przód
Komplet