NG xx2
Tego nie powiedziałem...ale patrząc na rok produkcji te szczecińskie pewnie 1992r, nasze 1996r a cztery lata różnicy moga duzo zrobic..B.A. Baracus pisze:I to powoduje, że są gorsze od waszych PKS Wejherowo również eksploatuje NG272 z III drzwiami z wyposażeniem skandynawskim i podejżewam, że mimo III drzwi są o niebo lepsze niż poznańskiePoznaniak pisze: ¯eby było śmiesznie: ilościa drzwi
Racja, ale podejżewam, że ich stan techniczny jest podobny. Owszem wnętrze niemieckich Manów może wyglądać staro, ale za to pod względem technicznym nie odbiega od poznańskich manów dlatego uważam, ze pora skończyć dyskusje na temat "który man jest lepszy"Poznaniak pisze:Tego nie powiedziałem...ale patrząc na rok produkcji te szczecińskie pewnie 1992r, nasze 1996r a cztery lata różnicy moga duzo zrobic..
Zdjęcia są na stronie www.mkm.szczecin.pl - dzisiaj dorzuciłem kilka, bo wizytowałem w SPAD, pierwsze przeguby już w środę na linii!J-31 pisze:A czy w ramach powrotu do tematu, mógłbym prosić kolegów ze Szczecina o najnowsze zdjęcia Waszych NG272 - już w malowaniu szczecińskim ?
Super wielkie dzięki. Autobusy wyglądają teraz bardzo ładnie, ciekawe jak będzie wyglądać ich początkowa eksploatacjapawlos pisze:Zdjęcia są na stronie www.mkm.szczecin.pl - dzisiaj dorzuciłem kilka, bo wizytowałem w SPAD, pierwsze przeguby już w środę na linii!
MPK Olsztyn kolejny raz stawia na używańce i na Many NG272. Wczoraj (24.05.2006) przyjechały dwie sztuki z pięciu. Są z Niemiec, na razie bez wyświetlaczy. Wnętrze ładnie się przezentuje (wg. mnie). Zdjęcia:
Man nr 1
Przód Mana nr 1
Wnętrze Mana nr 1
MAN nr 2 i jego przód
Tył Mana nr 2
Syszałem od pewnego pracownika co prowadził Mana nr 1, że jeździ się tak sobie .
Man nr 1
Przód Mana nr 1
Wnętrze Mana nr 1
MAN nr 2 i jego przód
Tył Mana nr 2
Syszałem od pewnego pracownika co prowadził Mana nr 1, że jeździ się tak sobie .
MANy NG272 u Nowaka !
Ostatnio Pan Nowak bardzo nas zaskakuje Tu MB Citaro na testach, tu nowa turystyczna Setra Top Class i MANy NG272. Pan Benedykt sprawił sobie 4 many takiego typu , jeżdżą one na 121 - linii w spadku po PKM Bytom Zostały sprowadzone z Niemiec , są bardzo zadbane i ładnie się prezentują
Ostatnio zmieniony 2006-07-11, 21:01 przez b¯USG@, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwszy tydzień lipca był dla pasażerów linii 121 udręką - firma Henryka Zagozdy, której zlecono w trybie awaryjnym obsługę tej linii (po upadku PKM Bytom) nie dawała rady wysyłać na trasę wszystkich wymaganych pięciu autobusów, a nawet te które jeździły (czasami tylko jeden!) nie wykonywały wszystkich kursów. Od 5 lipca obsługę linii wspomagała firma Nowak Transport, jednak kursowały wyłącznie krótkie autobusy (jelcze 120M i M11). Dopiero po weekendzie nastała nowa jakość - bowiem od 10 lipca firma Benedykta Nowaka skierowała do obsługi tej linii (już w całości, bez dzielenia się z Zagozdą) pięć niskopodłogowych MAN-ów - cztery przegubowe NG272/312 i jednego NL202. Solówka NL202 to wóz, który jeździł już od pewnego czasu po regionie, natomiast przegubowce to zupełna nowość. Ściągnięte zostały z Gryfu Kartuzy, a ich wcześniejsi właściciele to m.in. BVG Berlin. Wszystkie autobusy są trzydrzwiowe, otrzymały numery boczne od 020 do 023, a NL202 - 024.
http://www.wpk.katowice.pl/?what=news/t
http://www.wpk.katowice.pl/?what=news/t
Wczoraj miałem okazję przejechać się #022 i #020. Bardzo ładne wozy
galeria/details.php?image_id=2398
galeria/details.php?image_id=2394
galeria/details.php?image_id=2398
galeria/details.php?image_id=2394