MAN Lion's City
No, siedziałem na środku to ta przyjemność mnie ominęła, ale widziałem, że są takie siedzenia. Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem. Jeszcze jedna ciekawostka - autobus nie posiada "wiatrołapów" za drugimi drzwiami - siedzenia od wyjścia oddziela tylko rurka na wysokości pasa a pasażerom, którzy tam siedzą wieje po nogach
Mylisz się. Tak naprawdę zastanów się ile znasz Lionsów z wieżą, a nie leżącym silnikiem i który takich siedzeń nie mają Bo ja ani jednego nie kojarzę. To jest raczej standardowe rozwiązanie MANa. Dla porównania ot choćby paryski bez trzecich drzwi:KKS pisze:Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem.
http://mediathequefleurus27.free.fr/man ... _6331.html
Relacja z jazdy hybrydą, potocznie nazywaną w Gdyni plemnikiem:
http://hotfile.com/dl/137571146/ff00554 ... d.rar.html
Jak inne autobusy tej marki reprezentuje wysoki poziom jakości wykonania i stylistyki. Zmieniłbym jednak trochę układ wnętrza, jest dobry na zachodnie warunku, ale w wersji dla Polski powinno być trochę więcej miejsc stojących, no i zmieniłbym sławny już tył, gdyż te oparcia to porażka. Napęd generuje trochę wibracji które są stosunkowo małe w stosunku do co niektórych innych autobusów, ale na przykład Many CNG praktycznie w ogóle nie wibrują. Do tego most napędowy rzęzi. Skrzydła drzwi odskokowo przesuwnych takie jak w ST12M, ale napęd drzwi elektryczny, a nie pneumatyczny, prędkość otwierania ta sama, ale skrzydła przy zamykaniu stykają się delikatniej.
http://hotfile.com/dl/137571146/ff00554 ... d.rar.html
Jak inne autobusy tej marki reprezentuje wysoki poziom jakości wykonania i stylistyki. Zmieniłbym jednak trochę układ wnętrza, jest dobry na zachodnie warunku, ale w wersji dla Polski powinno być trochę więcej miejsc stojących, no i zmieniłbym sławny już tył, gdyż te oparcia to porażka. Napęd generuje trochę wibracji które są stosunkowo małe w stosunku do co niektórych innych autobusów, ale na przykład Many CNG praktycznie w ogóle nie wibrują. Do tego most napędowy rzęzi. Skrzydła drzwi odskokowo przesuwnych takie jak w ST12M, ale napęd drzwi elektryczny, a nie pneumatyczny, prędkość otwierania ta sama, ale skrzydła przy zamykaniu stykają się delikatniej.
Najnowszy nabytek ZKP Suchy Las:
http://poznanskie-autobusy.pl/details.p ... 10431fa430
To się szarpnęli. Piękny jest
http://poznanskie-autobusy.pl/details.p ... 10431fa430
To się szarpnęli. Piękny jest
Po prostu R&G wpycha te bublowate tablice z fatalną czcionką, "dzięki" której napisy, które dawniej spokojne się mieściły, teraz się scrollują, na dodatek wygląda to obrzydliwie. Chyba za dopłatą można dostać te lepsze ethernetowe tablice o większej rozdzielczości z cudną czcionką i ogromną pojemnością (najmniejszy krój ma grubość jednego piksela, a samych pikseli jest więcej niż w starych tablicach), ale i na zwykłych można dostać ładny fontK4016td pisze: Ja nie wiem co ostatnio wszyscy przewoźnicy mają z przewijanymi wyświetlaczami.
Kolejny delikatny lifting Lion's City. Od dwóch czy tam trzech lat mamy powiększone logo. MAN po raz kolejny postanowił zmienić koncepcję i prawdę mówiąc wygląda to okropnie:
https://lh4.googleusercontent.com/-r7aY ... AN_070.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-6bIu ... AN_050.jpg
Inaczej umieszczone logo dostały z resztą również pozostałe modele jak również ciężarówki.
https://lh4.googleusercontent.com/-r7aY ... AN_070.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-6bIu ... AN_050.jpg
Inaczej umieszczone logo dostały z resztą również pozostałe modele jak również ciężarówki.