MAN CNG
Blachosmrody są generalnie nieprzystosowane fabrycznie do LPG, więc trzeba odpalać je na benzynie i pogrzać trochę, żeby pompa paliwa nie siadła. Autobusy są robione specjalnie (no, niektóre ) pod konkretny rodzaj paliwa, toteż mają kilka rzeczy inaczej zrobionych i można je palić na gazieep40 pisze:W przerobionych (czasem fabrycznych) puszkach tak właśnie jest, ale po co usuwać coś co normalnie znalazłoby się w dieslu, a miejsca niewiele zajmuje.
J-31 pisze:PESA, w Gdyni jest wiele różnych MAN-ów. Zatem określ, o który konkretnie Ci chodzi, to może jest szansa, że ktoś Ci pomożepesa120n pisze:Mam prośbę, czy ktoś by mógł zrobić dokładną fote wnętrza gdyńskiego MAN-a?
A fakt, zapomniałem dodać słowa gazowego Czy mógłby ktoś zrobić fotkę MAN-a Lion's City G CNG.
Ktoś zna przyczynę dla której się znalazł w Warszawie
http://phototrans.eu/14,243430,0.html
http://phototrans.eu/14,243430,0.html
Nie, no, dawno, dawno temu - mieli taką ochotę. Testowali już nawet gazowce (Jelcz 125CNG MPK Rzeszów, MAN-a NL313 CNG, Irisbusa Agorę w wersji gazowej). Zatem pewnie chcą wrócić do - dawno zapomnianej - idei kupna autobusów na gazLopez pisze:BTW: nie przypominam sobie jednak informacji, żeby MZA miało kupować autobusy na CNG. Coś się zmieniło?