MAN CNG
Niestety ja nic nie wiem. Ale <b>napewno</b> firma coś wymyśli, sprzeda go jakiemuś przewoźnikowi...mac pisze:Ciekawa wiadomość . Wkońcu nadszedł właściwy czas aby Man CNG wrócił juz na odpoczynek do serwisu , przecież zrobił nie małe tournee po Polsce
A czy wiadomo coś na temat kolejnych testów tego Mana ?
Dzięki. Ja zawsze byłem takim małym wszędołazem...mac pisze: PS : Jak widać tajny agent J-31 nie śpi....
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=46075
MAN trafił do Warszawy do 8 czerwca. J-31 przejedź się i zdaj relacje
Zdziwiło mnie to, że wyświetlacz zmieniono na pixelowski diodowy.
MAN trafił do Warszawy do 8 czerwca. J-31 przejedź się i zdaj relacje
Zdziwiło mnie to, że wyświetlacz zmieniono na pixelowski diodowy.
The MANday in thursday
Wielkie dzięki. Oczywiście, że skaczę z radości...
Oczywiście obiecuję na niego zapolować już dzisiaj z aparatem...
[ Dodano: 2005-05-13, 09:29 ]
No i udało mi się. Piekny autobus. MAN trzeciej generacji - to wiele wyjaśnia...
Silnik
Cichy, nie wpada w wibracje na przystankach. Jakby trochę rzęził. Mam wrażenie, że jest on zbyt słaby jak na ten autobus. Kierowca wielokrotnie musiał z niego mocno wyciskać moc - szczególnie przy ruszaniu. No ale jak się już rozpędził to było całkiem fajnie i o wiele ciszej. W sumie autobus jest szybki, ale silnik potrzebuje dużo czasu na rozpędzenie konstrukcji...
Ogół cech
Autobus najlepiej się sprawował - najciszej - na równych jezdniach. Jakiekolwiek nierówności powodowały, że wszystko się w nim telepało. Tak poza tym trzęsie się jak Neoplan N4020.
Na większych nierównościach i autobus kołysał się jak żaglówka na wzburzonej wodzie....
Ciekawostką jest sygnalizacja zamykających się drzwi. Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że w naszych MAN-ach jest tylko dzwonek. Tymczasem w tym autobusie jest jeszcze czerwona lampka. Bardzo ładnie zakamuflowana w obudowę mechanizmu drzwi tuż nad wejściem II-im i III-im...
Kierowca dopiero dopasowuje się do tego autobus. Najczęstsze jego problemy to ruszanie z przystanków po zamknięciu drzwi. Po za tym bardzo dba o to aby go nie zarysować o inne pojazdy. Wczoraj miał wiele okazji...
System informacji pasażerskiej
MZA obkleiło ten autobus dokładnie tak, że nie sposób nie zauważyć numeru linii, trasy po jakiej się porusza i dwa schematy linii w środku, Zobaczycie to na zdjęciach. Jednakże, czemu znowu nie uruchomiono elektronicznej informacji. Nie wiem. Pewnie nikomu się nie chciało...
W sumie autobus mi się bardzo spodobał, ale...
Trochę informacji przy okazji tej wizyty
Jest to już drugi NL313 w Warszawie. Po raz pierwszy taki autobus testowano w 1999 roku na linii 506. Polowałem na niego, ale mi uciekł. Był bardzo krótko....
Ten pojazd stacjonuje w zajezdni R11 "Kleszczowa" we Włochach. To jest zajezdnia, która jako jedyna ze względu na infrastrukturę nie może obecnie eksploatować niskopodłogowych autobusów przegubowych, toteż eksploatuje prawie wszystkie Neoplany N4020. Ten zakład również przechowywał, w styczniu br., inny testowany autobus Irisbus Agora GNV - jemu też przydzielono nr. tab. 990.
Jeszcze słowo o przyspieszonej linii 512. To typowy przykład linii ogólnomiejskiej. Autobusy tej linii łącząc Szczęśliwice (Ochota) z Zaciszem (Targówek), muszą przejeżdżać przez wiele zakorkowanych miejsc, a Wisłę przekraczają mostem Śląsko - Dąbrowskim. Najgorszym - technicznie - odcinkiem tej linii jest Ochota. Praktycznie już od pętli na Szczęśliwicach, aż do al. ¯wirki i Wigury, autobusy przejeżdżają po bardzo wąskich i dziurawych jezdniach. Tak, że kierowca tego MAN-a musi się tam nieźle napocić. Skręcając zajmuje całe skrzyżowanie. Linia 512 jest miejscem sporadycznych, ale jednak testów. Testowano na niej Ikarusa 480 w połowie lat 90-tych.
Autobus, jak wiadom, pochodzi z Czech i zapewne po testach wróci do przewoźnika...
Kilka opinii z jakimi się spotkałem w czasie wczorajszej jazdy:
1. "O. Jazda tym autobusem jest tańsza". Powiedział jeden pasażer do drugiego. "To powinienieś skasować bilet ulgowy" - uśmiechnął się drugi.
2. Ta jest najlepsza. Dwóch facetów i jedna dziewczyna. Jeden z nich powiedział: "Trochę śmierdzi chlorem, ale tak poza tym może być". I ta opinia bardzo mi się spodobała, pomimo tego, że chloru nie czułem....
A teraz zagadka.
Czy Wiecie ile ten autobus ma przejechanych km ? Proszę o Wasze typy. A odpowiedź podam później - pytałem kierowcę z ciekawości...
Pierwsze pytanie do kolegów, gdzie był on testowany. Czy Chcielibyście ten autobus zobaczyć na stałe w swoich miastach - ale w takiej konfiguracji foteli ?
I kolejne pytanie którego z kolegów sfotografowałem ? Proszę się przyjrzeć na poniższym zdjęciu.
Dwa zdjęcia od zewnątrz są już w albumie, do którego zapraszam...
Oczywiście obiecuję na niego zapolować już dzisiaj z aparatem...
[ Dodano: 2005-05-13, 09:29 ]
No i udało mi się. Piekny autobus. MAN trzeciej generacji - to wiele wyjaśnia...
Silnik
Cichy, nie wpada w wibracje na przystankach. Jakby trochę rzęził. Mam wrażenie, że jest on zbyt słaby jak na ten autobus. Kierowca wielokrotnie musiał z niego mocno wyciskać moc - szczególnie przy ruszaniu. No ale jak się już rozpędził to było całkiem fajnie i o wiele ciszej. W sumie autobus jest szybki, ale silnik potrzebuje dużo czasu na rozpędzenie konstrukcji...
Ogół cech
Autobus najlepiej się sprawował - najciszej - na równych jezdniach. Jakiekolwiek nierówności powodowały, że wszystko się w nim telepało. Tak poza tym trzęsie się jak Neoplan N4020.
Na większych nierównościach i autobus kołysał się jak żaglówka na wzburzonej wodzie....
Ciekawostką jest sygnalizacja zamykających się drzwi. Przyzwyczajeni jesteśmy do tego, że w naszych MAN-ach jest tylko dzwonek. Tymczasem w tym autobusie jest jeszcze czerwona lampka. Bardzo ładnie zakamuflowana w obudowę mechanizmu drzwi tuż nad wejściem II-im i III-im...
Kierowca dopiero dopasowuje się do tego autobus. Najczęstsze jego problemy to ruszanie z przystanków po zamknięciu drzwi. Po za tym bardzo dba o to aby go nie zarysować o inne pojazdy. Wczoraj miał wiele okazji...
System informacji pasażerskiej
MZA obkleiło ten autobus dokładnie tak, że nie sposób nie zauważyć numeru linii, trasy po jakiej się porusza i dwa schematy linii w środku, Zobaczycie to na zdjęciach. Jednakże, czemu znowu nie uruchomiono elektronicznej informacji. Nie wiem. Pewnie nikomu się nie chciało...
W sumie autobus mi się bardzo spodobał, ale...
Trochę informacji przy okazji tej wizyty
Jest to już drugi NL313 w Warszawie. Po raz pierwszy taki autobus testowano w 1999 roku na linii 506. Polowałem na niego, ale mi uciekł. Był bardzo krótko....
Ten pojazd stacjonuje w zajezdni R11 "Kleszczowa" we Włochach. To jest zajezdnia, która jako jedyna ze względu na infrastrukturę nie może obecnie eksploatować niskopodłogowych autobusów przegubowych, toteż eksploatuje prawie wszystkie Neoplany N4020. Ten zakład również przechowywał, w styczniu br., inny testowany autobus Irisbus Agora GNV - jemu też przydzielono nr. tab. 990.
Jeszcze słowo o przyspieszonej linii 512. To typowy przykład linii ogólnomiejskiej. Autobusy tej linii łącząc Szczęśliwice (Ochota) z Zaciszem (Targówek), muszą przejeżdżać przez wiele zakorkowanych miejsc, a Wisłę przekraczają mostem Śląsko - Dąbrowskim. Najgorszym - technicznie - odcinkiem tej linii jest Ochota. Praktycznie już od pętli na Szczęśliwicach, aż do al. ¯wirki i Wigury, autobusy przejeżdżają po bardzo wąskich i dziurawych jezdniach. Tak, że kierowca tego MAN-a musi się tam nieźle napocić. Skręcając zajmuje całe skrzyżowanie. Linia 512 jest miejscem sporadycznych, ale jednak testów. Testowano na niej Ikarusa 480 w połowie lat 90-tych.
Autobus, jak wiadom, pochodzi z Czech i zapewne po testach wróci do przewoźnika...
Kilka opinii z jakimi się spotkałem w czasie wczorajszej jazdy:
1. "O. Jazda tym autobusem jest tańsza". Powiedział jeden pasażer do drugiego. "To powinienieś skasować bilet ulgowy" - uśmiechnął się drugi.
2. Ta jest najlepsza. Dwóch facetów i jedna dziewczyna. Jeden z nich powiedział: "Trochę śmierdzi chlorem, ale tak poza tym może być". I ta opinia bardzo mi się spodobała, pomimo tego, że chloru nie czułem....
A teraz zagadka.
Czy Wiecie ile ten autobus ma przejechanych km ? Proszę o Wasze typy. A odpowiedź podam później - pytałem kierowcę z ciekawości...
Pierwsze pytanie do kolegów, gdzie był on testowany. Czy Chcielibyście ten autobus zobaczyć na stałe w swoich miastach - ale w takiej konfiguracji foteli ?
I kolejne pytanie którego z kolegów sfotografowałem ? Proszę się przyjrzeć na poniższym zdjęciu.
Dwa zdjęcia od zewnątrz są już w albumie, do którego zapraszam...
Re: The MANday in thursday
No , no bardzo ciekawa recenzja Bardzo ładnie wygląda wnętrze Mana , przestronne , miłe , i zapewne wygodne
A kto jest na zdjęciu ? <b>niewiem</b> ale może kol.Wiśnia ? :smile2:
Sądze że ma przejechane okolo 150tys kmJ-31 pisze: A teraz zagadka.
Czy Wiecie ile ten autobus ma przejechanych km ? Proszę o Wasze typy. A odpowiedź podam później - pytałem kierowcę z ciekawości...
I kolejne pytanie którego z kolegów sfotografowałem ? Proszę się przyjrzeć na poniższym zdjęciu.
A kto jest na zdjęciu ? <b>niewiem</b> ale może kol.Wiśnia ? :smile2:
Nie, to nie byłem ja . W Warszawie byłem dzień wcześniej i trafiłem na gorszą pogodę
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=46493
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=46493
Ok. Współczuję, Gdybyś poczekał do godz. 17-stej - to pogoda była wtedy dużo lepsza...Wiśnia pisze:Nie, to nie byłem ja . W Warszawie byłem dzień wcześniej i trafiłem na gorszą pogodę
http://ams1.lo3.wroc.pl/~tomek/current/ ... 4&nr=46493
A czy Jechałeś nim przez Ochotę do Centrum, ze Szczęśliwic ?
[ Dodano: 2005-05-17, 09:37 ]
Niestety Mac nie Trafiłeś - 38 tys km...mac pisze:Sądze że ma przejechane okolo 150tys km
Sorry, ale obawiam się, że on różnie jeździ - tzn. na różnych zmianach. Ja go upolowałem w zeszły czwartek, po południu - na pl. Bankowym w kierunku Szczęśliwic, tuż po godz. 17-stej. Odjazd z pętli Szczęśliwice w stronę Zacisza miał miejsce o godz. 17.44...PiotrekK pisze:@J-31. - Możesz mi podać godziny kursowania akurat tego autobusu, chetnie się przejade :smile2:
Jak jest teraz ? Nie wiem.
Po prostu Musisz zrobić to co ja - stanąć na jakimś przystanku i dokładnie się rozglądać...
Ja polowałem na pl. Bankowym....