NL 2x3
Nowe nabytki MPK Nowy Sącz
Rocznik 1999, ex OVB Offenbach am Main.
Powiew nowości w krainie Jelczy PR110
Teraz pytanie do znawców tematu: NL223 od zawsze wydawały mi się autobusami w 100% niskopodłogowymi, mającymi niską podłogę także w trzecich drzwiach.
Sądeckie nabytki w ostatnich drzwiach mają stopień.
Czym to jest spowodowane? Wizją producenta, zamawiającego?
Całkiem ładnego NL263 zakupił Edgab Lublin działający w ramach AKL.
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
Jest pewna szansa, ale na to można liczyć dopiero w przyszłym roku.J-31 pisze:czy będzie takich autobusów więcej w Nowym Sączu ?
MPK ma zamiar zmienić malowanie dlatego te dwa NL223 na pewno żółte nie będą. Myślę, że pojeżdzą chwilę w barwach Offenbachu a potem dostaną nowe malowanie (szaro-czerwone).J-31 pisze:I czy MPK je przemaluje na żółto ?
Nasze są dość skrupulatnie wyczyszczone z naklejek, po przyjeździe na zajezdnie były wyposażone jedynie w naklejki na drzwiach i na kabinie kierowcy gdzie widniała nazwa dawnego właściciela.plocmaster pisze:Macie w nowosądeckich schemat linii stamtąd? Bo w płockich jest
W skali innych miast nie, ale w skali samego Nowego Sącza - gdzie pojawiają się autobusy różnych przewoźników - owszem tak. ¯ółty kolor jest z daleka widoczny i doskonale rozpoznawalny.Amalio pisze:A czy żółty lakier (tu nawet nie ma mowy o jakimkolwiek schemacie) jest w jakikolwiek sposób wyróżniający na tle innych miast
Co prawda nowosądeckie MPK ma pewien mały bałaganik z kolorystyką autobusów, bo część z ich taboru nie posiada koloru żółtego, ale chyba należałoby to ujednolicić w kierunku żółci.
Po za tym dziwię się, że do nowego schematu wybrano m.in. kolor szary. Jest to smutny kolor, chociaż nie wiem w jakim procencie obejmowałby on zewnętrzną powłokę pojazdów
Natomiast żółty, jest kolorem ciepła, słońca, dodaje uroku miastu - bo autobusy miejskie są pewnym elementem miejskim.
Myślę, że te nowo zakupione MAN-y, pięknie by się prezentowały w kolorze żółtym - no, ale decyzja należy do MPK
Schemat kolorów nie ma znaczenia dla eksploatacji pojazdów
Z tego co widzę, to nie było tu tego. W czerwcu PKS Wejherowo zakupiło MANa NL223 z Holandii. Całkiem przyjemne auto. Więcej zdjęć, opinii i informacji tu: http://phototrans.eu/15,255295,352.html
Panowie może ktoś z Was pomóc w ustaleniu pochodzenia tego wozu:
http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl/i ... how&id=404
Z góry dzięki
http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl/i ... how&id=404
Z góry dzięki
To tenpr110 pisze:http://www.phototrans.eu/14,446789,0,Gr ... R1316.html Może to ten?
Dzięki za pomoc
fotografia wykonana przez Adama Zylbertala z serwisu http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl
Mam pytanie, jak to jest z tym stopniem z tyłu w "trzeciej generacji", ktoś to już tutaj poruszał, ale chodzi o coś innego, czy to jest zależne od silnika, a może od rocznika, bo dziwi mnie, że opolski NL263 #261 z Offenbach z 2001r. ma właśnie z tyłu schodek, a już nasze nówki, rok młodsze nie mają (NL223)
Fotki:
http://www.phototrans.eu/15,267803,359.html
Fotki:
http://www.phototrans.eu/15,267803,359.html
Mi się wydaje, że to opcja jaką wybrał zamawiający. Most portalowy w naszych jest więc stopień z tyłu logicznie nie jest uzasadniony - podłoga podnosi się nawet lekko do samego stopnia. Widocznie stwierdzono, że lepiej mieć z tyłu jeden schodek i niższą piramidkę do tylnych siedzeń. Innej teorii nie mam.
Chyba został wykasowany jeden temat, więc zadam pytanie tu. Dodać jakieś kalendarium produkcji do tego tematu:
viewtopic.php?t=6260
viewtopic.php?t=6260
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Lion''sy City CNG dla Zamościa uchwycone na trasie:
1, 2
[ Dodano: 2011-09-01, 20:46 ]
Zamojskie gazowe "Lwy".
1, 2
[ Dodano: 2011-09-01, 20:46 ]
Zamojskie gazowe "Lwy".
Ostatnio zmieniony 2011-08-14, 16:25 przez Jack the Ripper, łącznie zmieniany 1 raz.