NL 2x3
Jechałem tym najnowszym - miał żółte poręcze i diody. Miałem szczęście, bo pozostałe MANy, które stały na pętli na Wrzeszczu były starsze....janzel pisze:J-31, ty jechałeś nowszym Manem czy starszym? Te nowsze mają diody i żółte poręcze, a także siedzenia Stera. No astarsze zielone poręcze i mozaikowe wyświetlacze.
Re: MAN NL283
Wreszcie ktoś zgodnie z prawdą wypowiada się o działaniu klimatyzacji w GdańskuJ-31 pisze:Autobus wyposażony w klimatyzację... i tu muszę przyznać, że wcale nie było rewelacyjnie...
Otóż jechałem nim w czasie sporego upału. Agregat pracował bardzo głośno, tak głośno, że ledwie słyszałem własne myśli. A mimo to w autobusie nie było "przyjemnie chłodno".
Nie muszę dodawać, że w pełni się z Tobą zgadzam - klimatyzacja w Gdańsku jest słaba. Na szczęście nie musiałem znosić upałów w pojazdach, jeździłem w dzień pochmurny, chłodny
Wg mnie to dobra zasada. Panuje we wszystkich pojazdach na przycisk... to znaczy panowała. Teraz to jest wolna amerykanka w Gdańsku. W jednym pojeździe trzeba samemu drzwi otwierać a w innym kierowca otwiera. To mi się bardzo nie spodobało. W Gdanskim Citadisie na poszczególnych przystankach albo kierowca otwierał wszystkie drzwi albo nie otwierał i trzeba było samemu otworzyć co niepotrzebnie dezorientuje. W zeszłym roku we wszystkich pojazdach z przyciskiem było jednakowo.Kierowca stosował zasadę "pasażer otwiera sobie drzwi przyciskiem". Niewiele to pomogło...
Kropka w kropkę co NL223, jak dla mnie temat zbędny, bo wrażenia identyczne w porównaniu z NL223. Wrażenia oczywiście pozytywne. Niestety, te najnowsze posiadają fotele Stera co powoduje, że są bardziej niewygodne od wcześniejszej serii, gdzie siedzenia są wygodne.A co Wy sądzicie o MAN-ie NL283 ?
Re: MAN NL283
No tak, ale po co, skoro nie spełnia swoich zadań. W autobusie było nadal duszno...Panewniczanin pisze:Grunt, że w ogóle jakaś jest...
To w tym momencie klima, to tylko pożeracz paliwa - czyli generuje koszty...
[ Dodano: 2005-08-01, 13:19 ]
To mi przypomina akcję "ciepły guzik" w Warszawie - gdzie motorniczy i kierowcy mają obowiązek jedynie aktywować przyciski otwierania drzwi. A ci z kolei, robili różnie, jak każdemu było wygodniej...voy pisze:Wg mnie to dobra zasada. Panuje we wszystkich pojazdach na przycisk... to znaczy panowała. Teraz to jest wolna amerykanka w Gdańsku. W jednym pojeździe trzeba samemu drzwi otwierać a w innym kierowca otwiera. To mi się bardzo nie spodobało. (...)Kierowca stosował zasadę "pasażer otwiera sobie drzwi przyciskiem". Niewiele to pomogło...
Zgodnie z tym co Napisałeś, jest "wolna amerykanka". Rano jechałem SU12 - i kierowca otwierał za każdym razem drzwi....
Ostatnio zmieniony 2005-08-01, 12:28 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie. A to, że są na A3 to już od razu zakup..., a może tylko testowe. :idea: A z resztą to, ze Ikary kasują to już nic nie poradzimy. Do lejosa: Masz może fotkę tego biało-pomarańczowego MANa?Podi pisze:Jasne i jeszcze długo będą się pojawiać, w końcu zajezdnia A-3 jest w pewnym sensie "serwisem" Man-a.
Man Nl 2x3 w PKS Gliwice...
1.09.2006 widziałem wieczorem przy dworcu PKP w Gliwicach MAN-a NL 2x3 należącego o PKS Gliwice... Na lii 183 pojawił się wspominiany już w innym temacie Solbus jest to prototypowy model SN 11.
To jest na 100% MAN NU263. Dla porównania: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-93112.html