NL 2x3
Nie wiedziałem, gdzie napisać ten post, a nie chce utworzyć nowego tematu.
Mianowicie powiedziecie mi czy istnieje taki model MANa jak NL273, bo mnie wydaje mi się, że nie, są przecież 2 tylko modele obecnie produkowane NL263 i NL283 (jeśli chodzi o pojazdy 12 metrowe).
A dlaczego się pytam czy taki model MANa istnieje ? A to dlatego, że jak już pisał użytkownik Przemo_Dab Pan H. Polaka (prywaciarz z linii KZK GOP) zakupił w lipcu 2 nowe sztuki właśnie MANa Lion`s City. Na tablice, a dokładnie na nalepce piszę, że to model NL273 i teraz powiedzcie mi czy to winna ludzi z fabryki, że podali zły model MANa czy taki rzeczywiście istnieje w ofercie ?
PS. Najśmieszniejsza w tych MANach jest naklejka informująca nas o tym, że:
Ilość miejsc stojących: 188
Ilość miejsc siedzących: 188
Ilość miejsc dla wózków inwalidzkich: 8
Mianowicie powiedziecie mi czy istnieje taki model MANa jak NL273, bo mnie wydaje mi się, że nie, są przecież 2 tylko modele obecnie produkowane NL263 i NL283 (jeśli chodzi o pojazdy 12 metrowe).
A dlaczego się pytam czy taki model MANa istnieje ? A to dlatego, że jak już pisał użytkownik Przemo_Dab Pan H. Polaka (prywaciarz z linii KZK GOP) zakupił w lipcu 2 nowe sztuki właśnie MANa Lion`s City. Na tablice, a dokładnie na nalepce piszę, że to model NL273 i teraz powiedzcie mi czy to winna ludzi z fabryki, że podali zły model MANa czy taki rzeczywiście istnieje w ofercie ?
PS. Najśmieszniejsza w tych MANach jest naklejka informująca nas o tym, że:
Ilość miejsc stojących: 188
Ilość miejsc siedzących: 188
Ilość miejsc dla wózków inwalidzkich: 8
To powinno Cię jak i wielu innych "zaspokoić na duszy".
http://members.chello.at/busse-wien/technik.htm
http://members.chello.at/busse-wien/technik.htm
To co pokazał PE 099 to autobusy napędzane CNG a co za tym idzie z nieco innymi silnikami. Nie wiem czy było to tutaj już wyjaśnione ale MANy z najnowszymi silnikami spełniającymi EURO 4 mają nieco inną ilość KM.
Jeśli z tyłu autobusu jest niewielka aczkolwiek charakterystyczna naklejka "D20 Common Rail" to możemy się spodziewać że jest to MAN z nieco inną od dotychczasowo spotykanych ilością KM.
Jeśli z tyłu autobusu jest niewielka aczkolwiek charakterystyczna naklejka "D20 Common Rail" to możemy się spodziewać że jest to MAN z nieco inną od dotychczasowo spotykanych ilością KM.
Do SPPK przyjechały 2 MANy:
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?det ... 29836.news
http://www.phototrans.eu/14,330942,0.html
Pochodzą od tego samego prywaciarza, co sprowadzone 2 lata temu 3033 i 3034.
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?det ... 29836.news
http://www.phototrans.eu/14,330942,0.html
Pochodzą od tego samego prywaciarza, co sprowadzone 2 lata temu 3033 i 3034.
Nowe nabytki MPK Nowy Sącz
Rocznik 1999, ex OVB Offenbach am Main.
Powiew nowości w krainie Jelczy PR110
Teraz pytanie do znawców tematu: NL223 od zawsze wydawały mi się autobusami w 100% niskopodłogowymi, mającymi niską podłogę także w trzecich drzwiach.
Sądeckie nabytki w ostatnich drzwiach mają stopień.
Czym to jest spowodowane? Wizją producenta, zamawiającego?
Całkiem ładnego NL263 zakupił Edgab Lublin działający w ramach AKL.
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
Jest pewna szansa, ale na to można liczyć dopiero w przyszłym roku.J-31 pisze:czy będzie takich autobusów więcej w Nowym Sączu ?
MPK ma zamiar zmienić malowanie dlatego te dwa NL223 na pewno żółte nie będą. Myślę, że pojeżdzą chwilę w barwach Offenbachu a potem dostaną nowe malowanie (szaro-czerwone).J-31 pisze:I czy MPK je przemaluje na żółto ?
Nasze są dość skrupulatnie wyczyszczone z naklejek, po przyjeździe na zajezdnie były wyposażone jedynie w naklejki na drzwiach i na kabinie kierowcy gdzie widniała nazwa dawnego właściciela.plocmaster pisze:Macie w nowosądeckich schemat linii stamtąd? Bo w płockich jest