Strona 6 z 6

: 2010-11-09, 18:27
autor: NL283
Nie, Dominiku, fotele ma twarde z Lion'sa

: 2010-11-11, 19:14
autor: Domiz09
Nie, miękkie z pierwszych trójek. Takie same jak ZUK'owa szprotka ;)

: 2010-11-28, 23:23
autor: lukmek
Panowie może ktoś z Was pomóc w ustaleniu pochodzenia tego wozu:
http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl/i ... how&id=404
Z góry dzięki :)

: 2010-11-28, 23:29
autor: Bartek

: 2010-11-29, 00:12
autor: lukmek
To ten :D
Dzięki za pomoc :)
Obrazek
fotografia wykonana przez Adama Zylbertala z serwisu http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl

: 2010-12-07, 19:24
autor: Szymon
Mam pytanie, jak to jest z tym stopniem z tyłu w "trzeciej generacji", ktoś to już tutaj poruszał, ale chodzi o coś innego, czy to jest zależne od silnika, a może od rocznika, bo dziwi mnie, że opolski NL263 #261 z Offenbach z 2001r. ma właśnie z tyłu schodek, a już nasze nówki, rok młodsze nie mają (NL223)

Fotki:
http://www.phototrans.eu/15,267803,359.html

: 2010-12-07, 20:45
autor: Amalio
Szczerze mówiąc, to teoria rocznikowa przez ten egzemplarz podupada (wystarczy spojrzeć na VIN), więc możliwe, że jest to spowodowane innym czynnikiem. I niekoniecznie musi tu chodzić o silnik.

: 2010-12-07, 21:15
autor: zanzar
Mi się wydaje, że to opcja jaką wybrał zamawiający. Most portalowy w naszych jest więc stopień z tyłu logicznie nie jest uzasadniony - podłoga podnosi się nawet lekko do samego stopnia. Widocznie stwierdzono, że lepiej mieć z tyłu jeden schodek i niższą piramidkę do tylnych siedzeń. Innej teorii nie mam.

: 2011-01-08, 11:39
autor: Amalio
Chyba został wykasowany jeden temat, więc zadam pytanie tu. Dodać jakieś kalendarium produkcji do tego tematu:
viewtopic.php?t=6260
:?:

: 2011-08-12, 22:40
autor: Jack the Ripper
Lion''sy City CNG dla Zamościa uchwycone na trasie:
1, 2

[ Dodano: 2011-09-01, 20:46 ]
Zamojskie gazowe "Lwy".