NL 2x3
Przypatrz się dobrze obydwu zdjęciu, to się dowiesz, skąd mam taką pewność. Po primo autobus ze zdjęcia z TWB ma linię okien na tym samym poziomie, co gliwicki MAN, po sekundo ten sam układ świateł, po tercio taki sam wyświetlacz. Jedyne co mi sie nie zgadza w opisie tego MAN-a to układ drzwi 1-1-0, gdyż MAN-y SU263 miały zazwyczaj układ 1-2-0.Dziwny pisze:Skąd masz 100 % pewności ? Z zewnątrz potrafisz rozpoznać jakiej mocy jest silnik ? Może się podzielisz wiedzą jak to robisz ? Też tak chcę
Denna teoria. Po pierwsze linia okien o niczym tu nie świadczy- jest taka sama jak w MANach Sx i równie dobrze mogę powiedzieć że jest to SL2x3 ze śmiesznym przodem. Po drugie układ świateł jest taki bo to były początki ich produkcji. Po trzecie okienko na wyświetlacz zawsze jest dopasowywane do rozmiarów samego wyświetlacza. Po czwarte niekoniecznie musi to być pojazd 260-konny, a np. 220-konny.Adrian_ pisze:Przypatrz się dobrze obydwu zdjęciu, to się dowiesz, skąd mam taką pewność. Po primo autobus ze zdjęcia z TWB ma linię okien na tym samym poziomie, co gliwicki MAN, po sekundo ten sam układ świateł, po tercio taki sam wyświetlacz. Jedyne co mi sie nie zgadza w opisie tego MAN-a to układ drzwi 1-1-0, gdyż MAN-y SU263 miały zazwyczaj układ 1-2-0.
Nowy autobus w MZK Skierniewice
Dziś na linię 6 (Armii krajowej - Podleśna) wyjechał nowy MAN NL223. Nie jest taki nowy, gdzyż rok produkcji to 2001...
Jest to już szósty sprowadzony MAN do Skierniewic. Wszystkie sprowadziła firam Alkom z Warszawy. Myślę, że najlepsza linia dla niego to zatłoczona linia 5 (Dąbrowice - Kolbego). Ale cóż... Ważne, że jeździ i nie musimy już tłoczyć się w starych jelczach takie jak ten na zdjęciu poniżej.
(zdjęcia moje)
Skasowany niedawno M11 nr ES 01370:
I co myślicie o nowym MAN-ie ?
Jest to już szósty sprowadzony MAN do Skierniewic. Wszystkie sprowadziła firam Alkom z Warszawy. Myślę, że najlepsza linia dla niego to zatłoczona linia 5 (Dąbrowice - Kolbego). Ale cóż... Ważne, że jeździ i nie musimy już tłoczyć się w starych jelczach takie jak ten na zdjęciu poniżej.
(zdjęcia moje)
Skasowany niedawno M11 nr ES 01370:
I co myślicie o nowym MAN-ie ?
Super nabytek. Bardzo ładny autobus. Pochodzi z Niemiec, więc na pewno jest ładnie utrzymany. No i najważniejsze. Nie jest to 20-letni staruszek. Ten autobus ma dopiero 6 lat (rocznik 2001). Zatem jest "prawie" nowy, chociażby w porównaniu z Jelczami M11...Jacbull pisze:I co myślicie o nowym MAN-ie ?
Może tylko jedynym problemem może być fakt, że jest on dwu wejściowy. Jednakże w Skierniewicach - chociażby z racji wielkości miasta - może to nie stanowić większego problemu. Mam nadzieję, że pojazd się sprawdzi.
A zatem MZK Skierniewice ubiło dobry interes.
Przecież to jest autobus 12 metrowy.KKS pisze:Ale mam pytanie, ile on ma metrów? Bo coś długawy się wydaje
Ja go ostatnio widziałem na przewozie pracowników Ceramics.NEO_DAB pisze:Axer? - Zapomnij... A ten MAN z PKS-u to się różni tym, że ma z przodu pojedncze drzwi. (1-0 + 1-1 + 0). Wóz ten na razie od wczoraj jezdzi na wahadle (Pyskowice - Gliwice) zresztą jak każdy nowo zakupiony wóz.
http://www.wpk.katowice.pl/photo/pksgliwice-sk5338g.jpg
Dzięki, że o tym Wspomniałeś, ponieważ mnie się udało sfocić w Gdańsku jakiegoś białego MAN-a NL202. Nie miał on żadnych oznaczeń. Obsługiwał linię J.ep40 pisze:Gdyński 8021 przeszedł z rąk Planetobusa do rąk Ornowski Travel i stał się 7021. 8022 gdzieś znikł, a 8023 (choć to NL2x2) jeździ po Gdańsku.
1. Czy to jest #8023 ?
2. Czy on wciąż należy do firmy Ornowski Travel ?
On jak i 8021 i 8022 należały do Planetobusa, nie Ornowskiego do którego dopiero niedawno został przekazany 8021 (teraz 7021).J-31 pisze:Czy on wciąż należy do firmy Ornowski Travel ?
On chyba jeździ na liniach zatramwajowych w Gdańsku i nadal ma barwy Gdyńskie. Poza tym 8023 to trójdrzwiowy Man. Można go poznać po tym że z tyłu ma ślad (kilka miesięcy temu jeszcze było nie zalepione) po miejscu na dyktę wielkości tej przeznaczonej na bok.J-31 pisze:1. Czy to jest #8023 ?
Czyli ten autobus na zdjęciu, to jeszcze jakiś inny, pojazdep40 pisze:On chyba jeździ na liniach zatramwajowych w Gdańsku i nadal ma barwy Gdyńskie. Poza tym 8023 to trójdrzwiowy Man. Można go poznać po tym że z tyłu ma ślad (kilka miesięcy temu jeszcze było nie zalepione) po miejscu na dyktę wielkości tej przeznaczonej na bok.
Nie wiedziałem, gdzie napisać ten post, a nie chce utworzyć nowego tematu.
Mianowicie powiedziecie mi czy istnieje taki model MANa jak NL273, bo mnie wydaje mi się, że nie, są przecież 2 tylko modele obecnie produkowane NL263 i NL283 (jeśli chodzi o pojazdy 12 metrowe).
A dlaczego się pytam czy taki model MANa istnieje ? A to dlatego, że jak już pisał użytkownik Przemo_Dab Pan H. Polaka (prywaciarz z linii KZK GOP) zakupił w lipcu 2 nowe sztuki właśnie MANa Lion`s City. Na tablice, a dokładnie na nalepce piszę, że to model NL273 i teraz powiedzcie mi czy to winna ludzi z fabryki, że podali zły model MANa czy taki rzeczywiście istnieje w ofercie ?
PS. Najśmieszniejsza w tych MANach jest naklejka informująca nas o tym, że:
Ilość miejsc stojących: 188
Ilość miejsc siedzących: 188
Ilość miejsc dla wózków inwalidzkich: 8
Mianowicie powiedziecie mi czy istnieje taki model MANa jak NL273, bo mnie wydaje mi się, że nie, są przecież 2 tylko modele obecnie produkowane NL263 i NL283 (jeśli chodzi o pojazdy 12 metrowe).
A dlaczego się pytam czy taki model MANa istnieje ? A to dlatego, że jak już pisał użytkownik Przemo_Dab Pan H. Polaka (prywaciarz z linii KZK GOP) zakupił w lipcu 2 nowe sztuki właśnie MANa Lion`s City. Na tablice, a dokładnie na nalepce piszę, że to model NL273 i teraz powiedzcie mi czy to winna ludzi z fabryki, że podali zły model MANa czy taki rzeczywiście istnieje w ofercie ?
PS. Najśmieszniejsza w tych MANach jest naklejka informująca nas o tym, że:
Ilość miejsc stojących: 188
Ilość miejsc siedzących: 188
Ilość miejsc dla wózków inwalidzkich: 8
To powinno Cię jak i wielu innych "zaspokoić na duszy".
http://members.chello.at/busse-wien/technik.htm
http://members.chello.at/busse-wien/technik.htm