NG 3x3

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Man...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

drentwy pisze:A jaka sklejka gustowna pod mocowaniem poręczy :retard:
O tym co prawda już nie pisałem, ale w rzeczywistości ta sklejka - chyba pochodząca od Ikarusa - jest naprawdę ohydna :/

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

J-31 pisze:MAN od lat stosuje dyktę, chyba sklejkę
Albo, albo ;) Mi to przypomina fantazyjne fale rodem z Ikarów, tam rzeczywiście stosowana była płyta pilśniowa ale żeby w MAN-ach...
To na pewno MAN a nie np. MAZ :?: Różnica jednej literki :diabeł:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

u2w pisze:To na pewno MAN a nie np. MAZ :?:
Niestety muszę Cię zmartwić to jest na pewno MAN :D

One nam się niestety sypią. Szczególnie zawieszenie. MZA coś tam poprawia, naprawia, ale i tak stan naszych MAN-ów NG313 - przypomnę rocznik: 2001/2002 - z roku na rok się pogarsza :cry:

Lopez

Post autor: Lopez »

J-31 pisze:One nam się niestety sypią. Szczególnie zawieszenie. MZA coś tam poprawia, naprawia, ale i tak stan naszych MAN-ów NG313 - przypomnę rocznik: 2001/2002 - z roku na rok się pogarsza
Dawno nie jechałem krakowskim manem. Muszę się przejechać i sprawdzić co z naszymi. A to zdaje się był "Bus of The Year 2001"...

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

J-31 pisze:z roku na rok się pogarsza
Stan wszystkiego z roku na rok się pogarsza :D Ale kwestia tego, w jakim stopniu, tu widzę, że jest on duży. Ja tam strasznie nie lubię MAN-ów NG312, kojarzą mi się z Nerwoplanami, NG313 z zewnątrz są dużo ładniejsze... Ale nie jechałem takim jeszcze :diabeł:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Lopez pisze:A to zdaje się był "Bus of The Year 2001"...
Ano był. :retard:
KKS pisze:Ale nie jechałem takim jeszcze :diabeł:
¯ałuj - NG313, to bardzo fajny autobusik. :P

Dziwny

Post autor: Dziwny »

J-31 pisze:
Lopez pisze:A to zdaje się był "Bus of The Year 2001"...
Ano był. :retard:
Ano nie był. MAN zdobył ten tytuł dwa lata wcześniej. :chytry:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dziwny pisze:Ano nie był. MAN zdobył ten tytuł dwa lata wcześniej. :chytry:
No to mimo wszystko, biorąc pod uwagę przemijający czas, nadal... był :mruga:

Lopez

Post autor: Lopez »

Dziwny pisze:
J-31 pisze: Ano był. :retard:
Ano nie był. MAN zdobył ten tytuł dwa lata wcześniej. :chytry:
Ano jeśli tak to przepraszam za zamieszanie. Ale poważnie myślałem, że był :-P

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Ano nic nie szkodzi - co znaczą dwa lata w historii Wszechświata :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ja mam cichą nadzieję, że te trzy MANY NG313 Lion's City, które MZA kupiło w barwach ZKM Gdańsk - nadal takie jeżdżą i nie przemalowali ich :biggrin: - po kilku latach eksploatacji będą lepiej się prezentowały :smile2:

Lopez

Post autor: Lopez »

u2w pisze:Ano nic nie szkodzi - co znaczą dwa lata w historii Wszechświata :D
To prawda. O tyle czuję się usprawiedliwiony, że Lion's City pod wzgędem estetyki i funkcjonalności na prawdę wydaje się być młodszy niż jest. Jak widać niestety nie pod wzgędem trwałości.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Może składali go zazdrośni członkowie ruchu na rzecz przeniesienia stolicy do Poznania, bądź też Krakowa :D

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

KKS pisze:Może składali go zazdrośni członkowie ruchu na rzecz przeniesienia stolicy do Poznania, bądź też Krakowa
Nieee…
Po prostu, seria Nxyy3 została zaprojektowana pod niemieckie/zachodnie warunki, że nie wspomnę o 3/4 drzwiach, do których konstrukcja nie jest przystosowana. Gdy się jeździ takim MAN-em z mnóstwem drzwi po Warszawie (stan nawierzchni, przepełnienia, itd., wiadomo), to normalne, że nie wytrzymuje.
Po prostu za miękki jest.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

plocmaster pisze:Nxyy3
NL223 też? Bo u nas jeżdżą i jakoś się nie "łamią"...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

KKS pisze:NL223 też?
Też, podstaw za x L a za y 2-kę, to ci wyjdzie ;)
KKS pisze:Bo u nas jeżdżą i jakoś się nie "łamią"...
Taa, a u nas jeżdżą po mieście (i wsiach też, ale to inna bajka), a czasem także i do Warszawy na spawanie kratownicy i wzmacnianie pudła jakimiś listwami, bo przymiękkie…
NL223 to nie NG313, poza tym eksploatacja w poznańskich warunkach to nie to co w warszawskich, że nie wspomnę o tym, że o swoje wozy raczej dbacie (a w Warszawie, zwłaszcza w niektórych zajezdniach, różnie z tym bywa/bywało…). Dodaj jeszcze brak przegubu i masz odpowiedź.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

No chyba, że tak... Muszę złapać gdzieś w Poznaniu NG313, przejechać się i zobaczyć, czy się nie kruszy w środku :razz:

krzychu

Post autor: krzychu »

W Toruniu to 7 było na spawaniu kratownicy,w tym 4 z 2004r. i 3 z 2003r.
to normalnie wstyd.Aha i jeden juz był na spawaniu 2 razy i jest z rocznika
2003 i jest 1 z 3 najstarszych MAN -ów w Toruniu.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

krzychu pisze:W Toruniu to 7 było na spawaniu kratownicy,w tym 4 z 2004r. i 3 z 2003r.
to normalnie wstyd.Aha i jeden juz był na spawaniu 2 razy i jest z rocznika
2003 i jest 1 z 3 najstarszych MAN -ów w Toruniu.
Ooops. Idąc tym tropem, to ciekawy jestem kiedy ITS Michalczewski będzie musiał spawać kratownice w swoich NL223 - one też są z 2003 roku :roll:

plati

Post autor: plati »

Heh... lepiej nie mówić jak wyglądają MANy NL222 ITSu w Radomiu. Są one z lat 1998-99 i 2001. Były oczywiście kupowane jako "nówki" prosto z Sadów. To że ich stan jest delikatnie mówiąc "rozsypujący" wskazuje że autobusy MAN, produkowane u nas w kraju, nie są tak naprawde przystosowane do jazdy na naszych drogach. Dla porównania dodam że MANy sprowadzane przez ITS z Niemiec (lata prod. 1992-93), są w stanie prawie idealnym, a trochę lat mają. Świadczyło by to o tym że starsze modele MANów, produkowane na zachodzie są lepiej skonstruowane niż ich nowsze bardzo "delikatni" następcy. A warszawskich MANów NG313, nie lubie nawet bardziej niż Ikarusów, właśnie dlatego ze jakoś dziwnie się nimi jeździ, nie mają dobrego przyspieszenia, w lecie jest w nich jak w puszcze, a dodatkowo właśnie się rozlatują. To już MANy NL223, są o NIEBO lepsze :biggrin:

ODPOWIEDZ