Strona 12 z 13
: 2013-09-17, 18:38
autor: Marcin N
Coby nie mówić, bardzo ładnie wygląda. Myślę, że dla mniejszych miast z ograniczonym budżetem będzie idealną konkurencją dla Sancity.
: 2013-09-17, 18:55
autor: Jack the Ripper
Amalio pisze:Iveco NEF 4-N40-ENT-V 130kW, cokolwiek to znaczy.
Czyli 'najmniejszy' Tector. 3,9 l to odważnie. Chętnie porównałbym go sobie z M9LE, który ma niecały litr większy motor.
: 2013-09-17, 19:31
autor: Amalio
Jeśli chodzi o konkurowanie, to AMZ stawia sobie za cel Solarisa, a nie Autosana. Można to wnioskować choćby po tym, że na bazie tego malucha powstanie niebawem wersja elektryczna.
: 2013-09-17, 23:16
autor: Jack the Ripper
Tylko jak na razie to bokiem im wychodzi ta wola walki.
: 2014-01-12, 12:14
autor: polsmol
: 2014-01-12, 12:54
autor: J-31
Ludzie w AMZ-cie słusznie się cieszą, dla firmy to faktycznie otwarta furtka do udziału w następnych przetargach w Polsce.
: 2014-01-13, 22:57
autor: Coffee
Kraków nie podziela tego entuzjazmu
I nawet nie chodzi tu o markę, a o fakt, iż miasto obiecało nowy, lepszy komfort i prestiż... Niestety ale pseudokopia Solarisa (AMZ) po której możemy się spodziewać wnętrza rodem z lat '90 i pseudokopia Citara (Conecto) po której możemy się spodziewać rozlatywania się podczas jazdy, jej nie zapewnią...
: 2014-01-13, 23:23
autor: J-31
Coffee wyluzuj - warbusowskie AMZ-ty wciąż jeżdżą i nic się z nie urywa
: 2014-01-14, 01:30
autor: irisbus
Coffee pisze:po której możemy się spodziewać wnętrza rodem z lat '90
Ale że co? Możesz rozwinąć myśl?
: 2014-01-14, 02:07
autor: Auper
Pewnie chodzi mu o to, że mamy wnętrze niczym w Solarisie czy Mercedesach (rodem z lat 90tych)
: 2014-01-14, 02:24
autor: pmaster
W sumie „klasyczny” MAN 3. generacji i SU I/II gen. rzeczywiście przypominają autobus z lat 90. i z XXI w.
: 2014-01-14, 09:04
autor: Coffee
Pewnie chodzi mu o to, że mamy wnętrze niczym w Solarisie czy Mercedesach (rodem z lat 90tych)
Dokładnie oto mi chodzi. Po autobusie, który obnosi się mianem nowoczesnego spodziewałem się trochę lepiej wykończonego wnętrza.
: 2014-01-14, 13:21
autor: Auper
Tylko problem jest taki, że Viseonów już chyba nie produkują, a wszystko inne to jeden... autobus...
: 2014-01-14, 16:24
autor: Amalio
Nie żeby coś, ale miejskie Viseony, to zmodernizowane Centrolinery Evolution, które to z kolei są Lionsami City, więc to wszystko jest jedno.
Po za tym nie wiem co złego jest w AMZcie. Jak Solaris byłby dobry, to jego kopia w postaci AMZ będzie równie dobra.
: 2014-01-14, 17:16
autor: Tigin
Amalio pisze:Po za tym nie wiem co złego jest w AMZcie.
Brakuje mu "prestiżu", innymi słowy jest za tani.
Taka moja interpretacja tych gorzkich żalów.
: 2014-01-14, 18:44
autor: Auper
Amalio pisze:Nie żeby coś, ale miejskie Viseony, to zmodernizowane Centrolinery Evolution, które to z kolei są Lionsami City, więc to wszystko jest jedno.
Na Neoplanie Centrolinerze wyprodukowano chyba póki co jednego Viseona...? Cała reszta oparta jest o inne Neoplany (turystyki), i różnica jest wyczuwalna bardziej, niż można by się spodziewać po powyższym koraliku...
Re: AMZ Kutno
: 2014-05-28, 21:05
autor: polsmol
Kontrakt Krakowski powoli się materializuje
http://infobus.pl/text.php?from=main&id=64249
Chyba najwyższy czas przenieść AMZ do działu "polskie marki"
Re: AMZ Kutno
: 2014-07-01, 12:43
autor: J-31
Warto może uzupełnić, że AMZ Kutno przesłał do krakowskiego oddziału "Moblisa" nie tylko SC12LF, ale również SC10LF - no i oczywiście nowy schemat malowania
Re: AMZ Kutno
: 2014-07-04, 19:24
autor: Marcin_558
AMZ Kutno wygrał przetarg na autobusy dla MZK Ostrołęka: 2 Midi:
http://www.infobus.com.pl/text.php?from=main&id=65302
AMZ ma szanse wygrać przetarg MZK Ostrołęka na 2 elektrobusy midi.
Re: AMZ Kutno
: 2014-07-05, 06:08
autor: Marcin N
No no no widać AMZ powoli się rozwija, taka ciekawa alternatywa między MAZem, Autosanem czy innymi z "niższej półki cenowej" Ciekawe czy kiedyś przegubowca zaprezentują.