ST12AC III na testach w Gdyni
Każdy producent, który stanie do przetargu, spełni warunki i złoży ofertę korzystniejszą niż SB&C ... np. Irisbusplocmaster pisze:Ty lepiej zasugeruj, co może pojawić się zamiast nich
Raczej od wersji minimal. Trollina "unijne" nie są standardowymi. Poza tym byłbym ostrożny z szacowaniem ceny. 1,3 mln to koszt dla Opawy ale nie musi on oznaczac takiej ceny dla Polski. Z tego co słyszałem - nie wiem na ile to prawda - to Opawa kupuje swoje Trollina na nieco innych warunkach.kombino pisze:drozszy od wersji standard
Nie spodziewałem się tego, dla mnie są po prostu zwyczajne.u2w pisze:Trollina "unijne" nie są standardowymi.
Minimal to raczej Tyskie III generacji z ex-Jelczowskim shitem na pokładzie.u2w pisze:wersji minimal
[ Dodano: 2006-11-13, 21:23 ]
ps.ma ktoś fotki lub linki do fan filmów z prezentacji trollina?
Zwyczajne (czyt. standardowe) są #3040 i #3003 - unijne ze względu na wzrost cen po ustaleniu wniosku unijnego zostały po konsultacjach pozbawione pewnych cech ze strony Solarisa. Cechy te sa praktycznie niezauważalne dla zwykłego śmiertelnikaep40 pisze:Nie spodziewałem się tego, dla mnie są po prostu zwyczajne.
To całkiem inny film...ep40 pisze:Minimal to raczej Tyskie III generacji
Oczywiście - zdaje się, że to się nazywa Skoda 24Tr i jest to de facto Irisbus Citelis z aparaturą elektryczną. Niedawno zakład komunikacji miejskiej w Bukareszcie coś takie kupił.plocmaster pisze:Konstruują oni jakieś trajtosze? Kiedyś chyba jakieś Skody wytwarzali, ale chyba już z tym skończyli.
[ Dodano: 2006-11-14, 10:37 ]
Po prostu wiem co "misie lubią najbardziej", czyli co PKT kupi, życząc oczywiście Twojej firmie jak najlepieju2w pisze:Sugerujesz ustawienie przetargu
Ooops. A to mnie nieźle (pozytywnie) Zaskoczyłeś. Po prostu byłem pewny, że PKT będzie chciało za wszelką cenę oszczędzać.u2w pisze:Planowany jest zakup dość sporej ilości trolejbusów i to właśnie z agregatami dieslowskimi.
Trzeba mieć jeszcze czas by to wszystko przeczytaćkombino pisze:To trzeba sie rozwijac i rozne fora czytac
Smiertelnik nie uslyszy skrzypienia?u2w pisze:Cechy te sa praktycznie niezauważalne dla zwykłego śmiertelnika
A ponadto tansze opony,brak ECAS'u (a przynajmniej przedpotopowy jakis)
Czy ten dajmy na to 3086 bedzie wersja standart czy minimal-mam nadzieje ze to pierwsze.
W Srode fajna impreza sie zapowiada-przejazdzka tym trolejbusem na Oksywie i Witomino Chcialbym zobaczyc miny mieszkancow
[ Dodano: 2006-11-14, 18:20 ]
Skoda zwrocila sie w strone Solarisa-to on bedzie dostarczal pudlaJ-31 pisze:Oczywiście - zdaje się, że to się nazywa Skoda 24Tr i jest to de facto Irisbus Citelis z aparaturą elektryczną. Niedawno zakład komunikacji miejskiej w Bukareszcie coś takie kupił.
Ale to nie PKT wykłada kasę a miastoJ-31 pisze:byłem pewny, że PKT będzie chciało za wszelką cenę oszczędzać.
Ja nie o tym - patrz linijke niżej w swoim poście.kombino pisze:Smiertelnik nie uslyszy skrzypienia?
I znów zepsujecie Diesla ja przy podjeździe na Legionówkombino pisze:W Srode fajna impreza sie zapowiada-przejazdzka tym trolejbusem na Oksywie i Witomino
Brak - sterowanie zawieszeniem klasyczne.kombino pisze:brak ECAS'u (a przynajmniej przedpotopowy jakis)
Te zdjęcia dla nie wtajemniczonych mogą się wydawać dziwne .
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-122181.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-122183.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-121788.html
PS. Na tych dwóch pierwszych zdjęciach ma pałąki u góry, ale nie ma trakcji .
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-122181.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-122183.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-121788.html
PS. Na tych dwóch pierwszych zdjęciach ma pałąki u góry, ale nie ma trakcji .