Solaris Trollino 12
Bo ja wiem. Przyczyn sie nie zna. mozliwe jest to iz Gdynia jest miastem bogatym i ma stałego klijenta (PKA i PKT, które dość regularnie kupują Solarki), a np. takie Tychy które nie są zbyt bogate kupują Trollino za 1.1 mln zł to juz coś, choć trzeba przyznac, że ostatni się szarpneli na cztery SU 15... jestem pod dużym wrażeniem
Chciałbym wrócić do tematu zwrotnic stosowanych u nas (czyli w Gdyni). Oczywiście zwrotnice obecnie stosowane są właśnie zwrotnicami radiowymi firmy Elektroline i w przedziale czasu zostaną zastąpione nimi wszystkie zwrotnice starego typu.
W Gdyni stosowano dotychczas tzw. zwrotnice "prądowe". Polegało to na tym, że trolejbus gdy chciał skręcić musiał przejechać przez specjalny łącznik tzw. sektor z załączonym rozruchem (prąd ~200A); po przejeździe zwrotnica powracała automatycznie do stanu pierwotnego (na wprost). Tak więc jazda na wprost wymagała jedynie przejazdu rozbiegiem.voy pisze:Ani wyłączać prądu...mam rację?
Może krócej będzie, jeśli wymienię te starego typu:
Cała baza PKT,
pętla przy Dworcu Gł. PKP (pl. konstytucji),
pl. Kaszubski,
częściowo skrzyżowanie Morska/Śląska oraz Morska/Owsiana i pętla Cisowa SKM,
a także trasa na Sopot,
Karwiny Tesco - pętla.
Zdecydowanie większość krzyżówek/rozjazdów została juz zmodernizowana. Więcej szczegółów można przeczytać na KKT ( zakładka Trasy i Linie Trasy).
Cała baza PKT,
pętla przy Dworcu Gł. PKP (pl. konstytucji),
pl. Kaszubski,
częściowo skrzyżowanie Morska/Śląska oraz Morska/Owsiana i pętla Cisowa SKM,
a także trasa na Sopot,
Karwiny Tesco - pętla.
Zdecydowanie większość krzyżówek/rozjazdów została juz zmodernizowana. Więcej szczegółów można przeczytać na KKT ( zakładka Trasy i Linie Trasy).
Powracając do tematu Solarisa Trolinno 12AC. Dopiero dzisiaj przeczytałem w InfoBus-ie o sprzedazy T12AC. musze przyznać, że jest to dość wysoki poziom, a bedzie chyba jeszcze większy w tym roku. W końcu szykuje się zamówienie na 10 (lub nawet 11) sztuk dla PKT. A i podejżewam, że za granicą też będzie jakieś zainteresowanie