Solaris Trollino 12
No skoro do Gdyni mają przyjść dwa ST12III AC to Lublin nie mógł być dłużny i na terenie zajezdni trolejbusowej Helenów znajdują się dwa kompletne(czerwone) nadwozia Trollin w których trzeba zamontować elektrykę MEDCOM-u i silniki AC i pewnie jeszcze parę innych rzeczy które też trzeba będzie wykończyć.
Czyli jednak się skusili, oczywiście gratuluję zakupu, mam nadzieję że aparatura Medcom-u nie będzie sprawiać problemów.Citadis pisze:na terenie zajezdni trolejbusowej Helenów znajdują się dwa kompletne(czerwone) nadwozia Trollin w których trzeba zamontować elektrykę MEDCOM-u i silniki AC i pewnie jeszcze parę innych rzeczy które też trzeba będzie wykończyć
To prawda - ja również pamiętam posty kolegów z Lublina. Po pojawieniu się pierwszego ST12 III wyraźnie Zastrzegaliście się, że to są to tylko testy i nie wiadomo, czy MPK kupi takie trolejbusy.
No i proszę MPK posiada już dwa Solarisy Trollino. Zatem ja również przyłączam się do szczerych gratulacji. No i czekamy na pierwszy wyjazd liniowy - oczywiście po zakończeniu montażu
No i proszę MPK posiada już dwa Solarisy Trollino. Zatem ja również przyłączam się do szczerych gratulacji. No i czekamy na pierwszy wyjazd liniowy - oczywiście po zakończeniu montażu
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2007-11-05, 15:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Oficjalne wprowadzenie na pewno będzie. Na pewno będzie również przejazd "dla prasy". Pozostaje śledzić zkmgdynia.pl, pktgdynia.pl i KKT...
I jeszcze jedno pytanko, ale dotyczy gdyńskiego 3083. Wracam sobie dziś ze szkoły i na wysokości Urzędu Miasta spadły mu pantografy (praktycznie na skrzyżowaniu ulic). I tu niespodzianka: Solar jechał dalej, mało tego. Dalej ze spuszczonymi pantografami zahamował i znów ruszył (nie było z górki). Dopiero po przejechaniu dwóch skrzyżowań (dla tych co nie są z Gdyni informuję, że te skrzyżowania są w odległości może 20 metrów od siebie ) kierowca wyszedł i ustawił pałąki na sieć. Bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ jestem pewien ze Trollina 12AC II nie mają napędu pomocniczego. Więc jak to możliwe?
I jeszcze jedno pytanko, ale dotyczy gdyńskiego 3083. Wracam sobie dziś ze szkoły i na wysokości Urzędu Miasta spadły mu pantografy (praktycznie na skrzyżowaniu ulic). I tu niespodzianka: Solar jechał dalej, mało tego. Dalej ze spuszczonymi pantografami zahamował i znów ruszył (nie było z górki). Dopiero po przejechaniu dwóch skrzyżowań (dla tych co nie są z Gdyni informuję, że te skrzyżowania są w odległości może 20 metrów od siebie ) kierowca wyszedł i ustawił pałąki na sieć. Bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ jestem pewien ze Trollina 12AC II nie mają napędu pomocniczego. Więc jak to możliwe?
Lubelskie Trollina(na samym dole strony):
http://www.ltek.comernet.pl/forum/viewt ... 5&start=75
http://www.ltek.comernet.pl/forum/viewt ... 5&start=75