Solaris Trollino 12
Prosze zlituj sie nademna. Solaris Trollino posiada silnik TAM / 1009 C (trójfazowy asynchroniczny), a sterowanie Impulsowe, tranzystorowe (TV Europulse, IGBT),to tak dla rozwiania twoich wszelkich watpliwości. I wierz mi na słowo albo sam sie przejedź ST 12AC.voy pisze:Fajny jako Solaris, jako trolejbus tyrystorowy to nie sprawdza się bo jest niestety dość głośny jak na tego typu pojazd.
kurcze nie wiem jak ci to wytłumaczyć. Wszystkie Solarisy Trollini 12T Maja na nieskiej podłodze inne usawienie foteli. Mamy 4 sztuki ST 12T i chyba sa trzy wzory ustawienia. Jeżeli chodzi o ST12 AC to mamy 2 sztuki i różnią się kabinami, w pierwszym jest zabudowana połowa I drzwi, a drugim normalna standardowa kabina z SU 12. Jeżeli chodzi o siedzenia to najnowszy posiada dodatkowe, rokładane przez pasażera na niskiej podłodze w tzw. rzeźni.J-31 pisze:0405NE a pozostawiając kwestie napędu i efekty głosowe ST12AC....
Czy ST12AC i ST12T różnią się od siebie scenografią wnętrza - mam na myśli ustawienie foteli, ilość foteli, obicia ścian, etc. Czyli wszystko to co może zobaczyć zwykły pasażer... Czy są jakieś różnice...?
A zajżyjh w "instrukcje obsługi", maksymalnie 55 km/h. W praktyce jest jednak tak jak mówisz około 70km/h na wiecej nie pozwalają odległości miedzy przystankamirupak pisze:70 km/h to max. Z tyłu AC jest nalepka
A co do naklejki ona odnosi sie do autobusu, ponieważ jest to "firmowa" naklejka Solarisa.
Najwidoczniej tak po ostatnich dokonaniach niektórych kierowców dochodze do wniosku, że wszystko jest możliwe. Jakby mogli nba czysto posmigać, yo kto wie może nawet 80km/h To akurat żart, ale sieć jest w sumie zmodernizowana, tylko najgorsze sa krzyzówki i zwrotnice, ale to bedzie tak, przez długi czas.J-31 pisze:
Czy elektryczna sieć napowietrzna pozwala na bezpieczne rozwijanie takich prędkości ?
Zawsze mnie to zastanawiało... Czy orientujecie się w jaki sposób następuje zmiana kierunku jazdy na zwrotnicach sieci napowietrznej ?
Bo w Warszawie jak pamiętam, kierowca jak chciał skręcić, to stawał, wychodził i przekładał pantografy na sieć obok, na tą która prowadziła - np. do zajezdni... Jak to jest w Gdyni ?
Bo w Warszawie jak pamiętam, kierowca jak chciał skręcić, to stawał, wychodził i przekładał pantografy na sieć obok, na tą która prowadziła - np. do zajezdni... Jak to jest w Gdyni ?
W ten sam sposób co kiedys w WarszawieJ-31 pisze:Zawsze mnie to zastanawiało... Czy orientujecie się w jaki sposób następuje zmiana kierunku jazdy na zwrotnicach sieci napowietrznej ?
Bo w Warszawie jak pamiętam, kierowca jak chciał skręcić, to stawał, wychodził i przekładał pantografy na sieć obok, na tą która prowadziła - np. do zajezdni... Jak to jest w Gdyni ?
A tak naprawde to jest sterowanie droga radiową. na najbliższym słupie przy zwrotnicy, wisi sobie biała skrzyneczka z odbiornikiem i sterownikiem to zwrotnicy. Kierowca zbliżając sie do krzyzówki wciska guziczek ze strzałeczką w odpowiednim kierunku (guziczki znajdują się na pulpicie) i juz sprawa załatwiona zwrotnica się przekłada. Nom tak dla formalności również na tym samym słupie co ta biała skrzyneczka wisi mały wyświetlacz na który mwyświetlają sie strzałeczki informujace w która strone się pojedzie