Trollino 18AC

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach marki i opartych na bazie autobusów Solaris...
Awatar użytkownika
stachu
Posty: 860
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu » 2010-11-25, 15:51

Przepiękny trajtek. Aż chciałoby się mieć takie w Gliwicach :P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29134
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2010-11-25, 16:06

Nie wiem czy to Zauważyliście, ale ten trajtek ma ... komin, czyli jest również silnik spalinowy :mruga:

Awatar użytkownika
Suchy
Posty: 156
Rejestracja: 2007-07-04, 14:44
Lokalizacja: Nowa Wieś (gm. Nisko)
Kontakt:

Post autor: Suchy » 2012-02-19, 11:30

http://transphoto.ru/photo/472338/
Trollino na bazie BHNS.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2771
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Post autor: Marcin N » 2012-02-19, 12:10

Widać testuje się w Ostravie, ciekawe czy zawita też do innych Czeskich miast.

Awatar użytkownika
Mrozard
Moderator
Moderator
Posty: 1563
Rejestracja: 2009-06-18, 10:17
Lokalizacja: co

Post autor: Mrozard » 2012-02-19, 12:21

Hmm... pewnie zostanie oznaczony jako 29Tr.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2012-02-19, 12:29

Marcin_FTŚ pisze:Widać testuje się w Ostravie, ciekawe czy zawita też do innych Czeskich miast.
Odbywa jazdy próbne, a nie testuje.
mrozard pisze:Hmm... pewnie zostanie oznaczony jako 29Tr.
Numeracja jest wolna, ale hipotetycznie 29 miało być zarezerwowane dla dwuprzeguba ;)

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 » 2012-02-19, 15:34

Jakby co jest on przeznaczony dla Salzburga.

Awatar użytkownika
O530
Posty: 741
Rejestracja: 2010-06-15, 18:32
Lokalizacja: Kielce

Trollino 18

Post autor: O530 » 2012-03-27, 17:10

Szukałem, ale nie znalazłem. Jeżeli takowy temat już jest to proszę o usunięcie.

Od kiedy Solaris do Trollino montuje nowe facjaty z osiemnastek Metro Style ?

http://phototrans.eu/14,543471,0,Solari ... 91_QV.html

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi » 2012-03-27, 17:21

To jest dział o Autobusach a nie o trolejbusach.

tu masz właściwy temat:
http://www.km-forum.com.pl/viewtopic.php?t=363&start=0
i była ta sprawa w nim już poruszana. ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2012-05-23, 21:11

Pierwszy MetroStyle już na służbie:
http://transphoto.ru/photo/500261/

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Re: [Lublin] Przetargi

Post autor: lublin 42 » 2014-06-30, 22:22

No i doczekaliśmy się ;) Zadebiutowały.

Dyskusja przeniesiona z tematu [Lublin] Przetargi // Kędzior

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Re: [Lublin] Przetargi

Post autor: Jack the Ripper » 2014-07-01, 09:18

Przegubowy Solaris jak przegubowy Solaris tyle, że z pałami na doczepie. Na oko i ucho widać kilka mankamentów, którymi będzie się musiał zająć serwis w najbliższym czasie.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29134
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Lublin] Przetargi

Post autor: J-31 » 2014-07-01, 12:43

A jakie konkretnie są to mankamenty ? ;)

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Re: [Lublin] Przetargi

Post autor: Jack the Ripper » 2014-07-01, 14:37

Standardowo problemy z mieleckim SIP'em. Ponadto w niektórych silnik przenosi delikatne wibracje na nadwozie po wkręceniu się powyżej 20-25 km/h. Bardzo podobnie zachowywały się Bogdany na początku eksploatacji. Ale pójdźmy dalej. Na rozruchu powstaje lekko wyczuwalna wibracja, która przenosi się z okolic płyt podłogowych przy silniku, idzie w górę po plastikach i podsufitce by urwać się gdzieś przed przegubem, mniej więcej przy nawiewach. Do tego drobne kłopoty ze wskazaniami komputera pokładowego- zbyt wysokie napięcie na falownikach, zaniki mocy na przejazdach przez urządzenia sieciowe, niski poziom cieczy chłodzącej (prawdopodobnie baterie). Z innych minusów można jeszcze wspomnieć o kiepskiej wentylacji wymuszonej. Ale przecież to standard w Solarisach. Więc w sumie na razie tyle z wad, które mi wpadły w oko.
Jako ciekawostkę dodam jeszcze, że nasze przegubowe Medcomy mają kokpit MOKI z nowym interfejsem. Przyznam, że bardzo przejrzysty i z fajnie dobranymi kolorami.
Reasumując- szału nie ma, cycków nie urywa (może dlatego, że ich nie mam), minimum przyzwoitości zachowane.

ODPOWIEDZ