Trollino 18AC
Prawdopodobnie będzie jeździł on w środę na linii 23.Poniżej podaje jego odjazdy:
Kacze Buki: 9:10, 11:02, 13:02, 15:02, 17:02, 19:03, 20:48 jako 710 do bazy.
Stocznia Gdynia: 10:04, 11:57, 13:57, 15:57, 17:57, 19:57.
Na dodatek będzie on także jeździł na swoim alternatywnym napędzie w czasie trwania Maratonu solidarności, przez co będzie jedynym trolejbusem, który będzie obsługiwać linie 23 (reszta kursów będzie wykonywana przez autobusy).
Kacze Buki: 9:10, 11:02, 13:02, 15:02, 17:02, 19:03, 20:48 jako 710 do bazy.
Stocznia Gdynia: 10:04, 11:57, 13:57, 15:57, 17:57, 19:57.
Na dodatek będzie on także jeździł na swoim alternatywnym napędzie w czasie trwania Maratonu solidarności, przez co będzie jedynym trolejbusem, który będzie obsługiwać linie 23 (reszta kursów będzie wykonywana przez autobusy).
Widziałem Trollino jak wyjeżdżał z bazy, później jeszcze raz go widziałem jak jechał na 24, później jak będę miał czas to powiem w szczegółach i wrzucę fotki.
[ Dodano: 14 Sie 2007 16:22 ]
http://zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=356
[ Dodano: 14 Sie 2007 16:22 ]
http://zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=356
Trollino tak - jak bywało wcześniej - dotarł już w nocy. Ok. 11 był już zwalony z lawety. Obyło się bez ofiarrupak9 pisze:Solaris Trollino 18 o 10:58 dotarł na bazę.
Kilka fotek w Galerii KMF.
Jechałem dziś kursem na Dąbrowę z przystanku Wzg. św. Maksymiliana o 17:48 i później na Wielkopolskiej na przystanku (nie spojrzałem na jego nazwę) co był przed Dąbrową Tesco zdarzył się wypadek, tzn. podczas hamowania jeden z pasażerów uderzył głową o podłogę i kierman musiał zadzwonić do dyspozytorni żeby ci wezwali karetkę. Ona zaś przyjechała po ok. .... 45 minutach .
Potem przyjechał człowiek z ZKMu który rozpoczął dochodzenie.
Co do samego pojazdu, jest całkiem niezły, elektryczny silnik trakcyjny znajduje się na przeciw III drzwi pod siedzeniami, kabina taka jak w 3040, ale najciekawszymi rzeczami są te kasowniki igłowe i boczny wyświetlacz w doczepie który jest podzielony na dwie części.
Potem przyjechał człowiek z ZKMu który rozpoczął dochodzenie.
Co do samego pojazdu, jest całkiem niezły, elektryczny silnik trakcyjny znajduje się na przeciw III drzwi pod siedzeniami, kabina taka jak w 3040, ale najciekawszymi rzeczami są te kasowniki igłowe i boczny wyświetlacz w doczepie który jest podzielony na dwie części.
Ostatnio zmieniony 2007-08-14, 22:49 przez ep40, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ważne, jak się rozpoczyna, ważne jak sie kończyep40 pisze:Potem przyjechał człowiek z ZKMu który rozpoczął
Taa, był jakiś problem z kasownikami czeskimi - co mnie dziwi, bo na miejscu jest przedstawiciel DPO/Solaris Czechy - więc ktoś z ZKM wpadł na "genialny" pomysł aby zamontować takie zabytki .ep40 pisze:ale najciekawszymi rzeczami są te kasowniki igłowe
http://zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=358
Jutro będzie na 181.
[ Dodano: 16 Sie 2007 17:10 ]
Dzisiaj na linii 23 podjeżdżając ul. Wielkopolską używał agregatu Diesla.
Było to spowodowane tym że prezes Wyszomirski i paru ludzi z PKT lub ZKMu chcieli sprawdzić jazdę na agregacie.
Trolejbus jak sprawdziłem, posiada inne urządzenia rozruchowe od tych z gdyńskich Trollin 12AC.
Jutro będzie na 181.
[ Dodano: 16 Sie 2007 17:10 ]
Dzisiaj na linii 23 podjeżdżając ul. Wielkopolską używał agregatu Diesla.
Było to spowodowane tym że prezes Wyszomirski i paru ludzi z PKT lub ZKMu chcieli sprawdzić jazdę na agregacie.
Trolejbus jak sprawdziłem, posiada inne urządzenia rozruchowe od tych z gdyńskich Trollin 12AC.
Ostatnio zmieniony 2007-08-18, 22:20 przez ep40, łącznie zmieniany 1 raz.
Wow. Zatem jak widzę mieliście naprawdę gorący sierpień. Swoją drogą patrząc na kilka linków ZKM-u, brawa dla Waszego organizatora km w Gdyni - ułatwili Wam życie i po prostu podali, skąd, o której i gdzie odjeżdża testowany trolejbus
1. I jak wypadły testy ST18 AC ? Czy Zarząd PKT, tudzież władze miasta albo - co prędzej - ZKM-u bardziej zainteresowali się przegubowymi trolejbusami ?
2. Czy teraz jest jakaś większa szansa na zakup przegubowych trolejbusów ?
1. I jak wypadły testy ST18 AC ? Czy Zarząd PKT, tudzież władze miasta albo - co prędzej - ZKM-u bardziej zainteresowali się przegubowymi trolejbusami ?
2. Czy teraz jest jakaś większa szansa na zakup przegubowych trolejbusów ?