Trollino 18AC
... a ku zmartwieniu dyspozytora bazy PKT: "Gdzie tego bydlaka wstawić, skoro już jest ciasno ?" Może chociaż przyczepę wystawić na zewnątrzu2w pisze:Być może - jeśli testy wypadną pomyślnie ktoś się przekona i podejmie jakąś decyzję ku uciesze MKM-ów i pasażerów...
No dobra, ale czy to nie wiązałoby się z inwestycją w podstacje tudzież w cały system zasilający trolejbusy ?
Jesli zmniejszyc troche czestotliwosc kursowania trolejbusow,wprowadzajac przeguby tak,aby zdolnosc przewozowa zostala nie zmieniona,to zredukuje sie koszty-co jest dobrym argumentemu2w pisze:Być może - jeśli testy wypadną pomyślnie ktoś się przekona i podejmie jakąś decyzję ku uciesze MKM-ów i pasażerów...
mniej kierowcow(temat na topie),mniejsze zuzycie sieci,energii itd.
Duobus to taki pojazd który ma dwa silniki i każdy z nich napędza bezpośrednio oś. Omawiany pojazd nie jest duobusem gdyż bezpośrednio oś napędza tylko silnik elektryczny, a diesel napędza prądnice która produkuje prąd dla silnika elektrycznego który i w tej sytuacji napędza oś.J-31 pisze:Skoro ma dwa silniki, to wg. nich jest duobusem
Ok. Tylko Napisz to nie mnie, ale chłopakom z ZKM Gdyniaep40 pisze:Duobus to taki pojazd który ma dwa silniki i każdy z nich napędza bezpośrednio oś. Omawiany pojazd nie jest duobusem gdyż bezpośrednio oś napędza tylko silnik elektryczny, a diesel napędza prądnice która produkuje prąd dla silnika elektrycznego który i w tej sytuacji napędza oś.
W Czechach trajtki w ogóle nie potrzebują blach.kombino pisze:Przeciez on na czeskich blachach jest
[ Dodano: 09 Sie 2007 13:16 ]
Na fotce jest to widoczne, poza tym to właśnie ten Solaris.
http://galeria.solaris-club.com/details ... 8d6f948779
[ Dodano: 09 Sie 2007 16:27 ]
Czy jest planowana jakaś impreza tzn. darmowa przejażdżka z poczęstunkiem?