Strona 6 z 6
: 2010-11-25, 15:51
autor: stachu
Przepiękny trajtek. Aż chciałoby się mieć takie w Gliwicach
: 2010-11-25, 16:06
autor: J-31
Nie wiem czy to Zauważyliście, ale ten trajtek ma ... komin, czyli jest również silnik spalinowy
: 2012-02-19, 11:30
autor: Suchy
: 2012-02-19, 12:10
autor: Marcin N
Widać testuje się w Ostravie, ciekawe czy zawita też do innych Czeskich miast.
: 2012-02-19, 12:21
autor: Mrozard
Hmm... pewnie zostanie oznaczony jako 29Tr.
: 2012-02-19, 12:29
autor: Amalio
Marcin_FTŚ pisze:Widać testuje się w Ostravie, ciekawe czy zawita też do innych Czeskich miast.
Odbywa jazdy próbne, a nie testuje.
mrozard pisze:Hmm... pewnie zostanie oznaczony jako 29Tr.
Numeracja jest wolna, ale hipotetycznie 29 miało być zarezerwowane dla dwuprzeguba
: 2012-02-19, 15:34
autor: ep40
Jakby co jest on przeznaczony dla Salzburga.
Trollino 18
: 2012-03-27, 17:10
autor: O530
Szukałem, ale nie znalazłem. Jeżeli takowy temat już jest to proszę o usunięcie.
Od kiedy Solaris do Trollino montuje nowe facjaty z osiemnastek Metro Style ?
http://phototrans.eu/14,543471,0,Solari ... 91_QV.html
: 2012-03-27, 17:21
autor: OPi
To jest dział o Autobusach a nie o trolejbusach.
tu masz właściwy temat:
http://www.km-forum.com.pl/viewtopic.php?t=363&start=0
i była ta sprawa w nim już poruszana.
: 2012-05-23, 21:11
autor: Amalio
Pierwszy MetroStyle już na służbie:
http://transphoto.ru/photo/500261/
Re: [Lublin] Przetargi
: 2014-06-30, 22:22
autor: lublin 42
No i doczekaliśmy się
Zadebiutowały.
Dyskusja przeniesiona z tematu [Lublin] Przetargi // Kędzior
Re: [Lublin] Przetargi
: 2014-07-01, 09:18
autor: Jack the Ripper
Przegubowy Solaris jak przegubowy Solaris tyle, że z pałami na doczepie. Na oko i ucho widać kilka mankamentów, którymi będzie się musiał zająć serwis w najbliższym czasie.
Re: [Lublin] Przetargi
: 2014-07-01, 12:43
autor: J-31
A jakie konkretnie są to mankamenty ?
Re: [Lublin] Przetargi
: 2014-07-01, 14:37
autor: Jack the Ripper
Standardowo problemy z mieleckim SIP'em. Ponadto w niektórych silnik przenosi delikatne wibracje na nadwozie po wkręceniu się powyżej 20-25 km/h. Bardzo podobnie zachowywały się Bogdany na początku eksploatacji. Ale pójdźmy dalej. Na rozruchu powstaje lekko wyczuwalna wibracja, która przenosi się z okolic płyt podłogowych przy silniku, idzie w górę po plastikach i podsufitce by urwać się gdzieś przed przegubem, mniej więcej przy nawiewach. Do tego drobne kłopoty ze wskazaniami komputera pokładowego- zbyt wysokie napięcie na falownikach, zaniki mocy na przejazdach przez urządzenia sieciowe, niski poziom cieczy chłodzącej (prawdopodobnie baterie). Z innych minusów można jeszcze wspomnieć o kiepskiej wentylacji wymuszonej. Ale przecież to standard w Solarisach. Więc w sumie na razie tyle z wad, które mi wpadły w oko.
Jako ciekawostkę dodam jeszcze, że nasze przegubowe Medcomy mają kokpit MOKI z nowym interfejsem. Przyznam, że bardzo przejrzysty i z fajnie dobranymi kolorami.
Reasumując- szału nie ma, cycków nie urywa (może dlatego, że ich nie mam), minimum przyzwoitości zachowane.