Jelcz z silnikiem asynchronicznym

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach marki i opartych na bazie autobusów Jelcz...
Al Bundy

Post autor: Al Bundy » 2006-12-27, 16:25

Nic się nie odwróciło... dzisiaj 826 na 155 :P

Mateusz_835

Post autor: Mateusz_835 » 2006-12-27, 20:57

Dokładnie tak :)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2006-12-27, 21:42

Trochę źle to wyraziłem (za długi cytat ;) ). Chodziło mi wyłącznie o #830. Z pewnością nie o to, że #830 zaczął jeździć a #826 padł. Tak więc uściślając: sytuacja odwróciła się w sensie, że #830 nie jest już spisywany na straty - działa i to najważniejsze.
Ponawiam więc moje pytanie - czy są to jego jazdy testowe, czy podobnie jak #826 puszczono go już na "głeboką wodę".
I drugie - czy można już coś powiedzieć w zakresie porównania obu tych wozów :?:

kombino

Post autor: kombino » 2006-12-30, 14:11

TLG pisze:głównego dostawcy enerdoelektroniki dla pojazdów PESY
moglbys to rozwinac :?:

Mercury

Post autor: Mercury » 2006-12-31, 13:41

Mam nadzieje, że Rzecznik prasowy MPK Lublin odpowie na mojego email, a wtedy otrzymacie naprawde ciekawy artykuł o tych dwóch trajtkach....

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2006-12-31, 14:53

moglbys to rozwinac
Po co? Poczytaj stronę Medcomu, do której podałem link to będziesz wiedział w czym jeździ energoelektronika z Medcomu.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

kombino

Post autor: kombino » 2007-01-03, 17:45

Pomyliles sie o 1 literke,dlatego sie pytalem..

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG » 2007-01-03, 20:03

No to powtórzę: www.medcom.com.pl Tym razem powinno być ok.
Jezus nadchodzi! Udawaj, że jesteś zajęty.

Jacek Pudło

Post autor: Jacek Pudło » 2007-02-14, 20:28

u2w pisze:czy są to jego jazdy testowe
Oba trolejbusy kursują normalnie liniowo.
I drugie - czy można już coś powiedzieć w zakresie porównania obu tych wozów :?:
830 trochę dynamiczniejszy.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w » 2007-02-14, 21:53

I dobrze :) To przynajmniej cieszy. Można mieć nadzieję, że nie jest to chwilowe i w końcu również polską konstrukcję będzie można uznać za w miarę udaną.
Jacek Pudło pisze:830 trochę dynamiczniejszy.
Czyli Enika nieznacznie górą ;)

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lublin 42 » 2007-09-28, 07:29

Ostatnio ich na mieście nie widziałem :( 830 stał na zajezdni.

Jacek Pudło

Post autor: Jacek Pudło » 2007-10-09, 14:12

u2w pisze:Czyli Enika nieznacznie górą ;)
Nie do końca, bo zużywa więcej prądu. Póki co głosy są podzielone, ale Medcom siłą rzeczy wygrywa, gdyż w związku z testami trollina można mówić o rozpoczęciu współpracy z Solarisem.

ODPOWIEDZ