Jelcz z silnikiem asynchronicznym

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach marki i opartych na bazie autobusów Jelcz...
Dziwny

Post autor: Dziwny »

Jakieś takie podobne
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-128060.html
Może ta data będzie ok.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Widać, jak się można łatwo naciąć :/ ¯ekłbym, że jest to ta sama fota :chytry: Dobrze, że mimo innej możliwości, dawanej przez hosting zdjęć, umieściłem tylko link.
Drugie z moich pytań pozostaje jednak aktualne - bądź, co bądź od ostatniej wypowiedzi minęło już ponad dwa miesiące.

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

826 ma aparaturę i falownik prod. MEDCOM (www.medcom.com.pl), głównego dostawcy enerdoelektroniki dla pojazdów PESY. 826 obecnie czeka na świadectwo homologacji. Silniki w obu trajtach prod. EMIT ¯ychlin.

Mateusz_835

Post autor: Mateusz_835 »

Zdjęcie jak i data pierwszego wyjazdu #830 wykonane zostały dn. 23.12 br.
Pojazd jednym słowem spisuje się świetnie. Na szczególną uwagę zasługują: nieziemskie przyśpieszenie oraz komfort jazdy (jedzie bardzo płynnie).
Z #826 sytuacja wygląda tak jak napisał kol. TLG.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Mateusz_835 pisze:#830 (ten czerwony) stoi, są z nim poważne problemy, to chyba jego koniec (napędu asynchronicznego, zamontują zwykły oporowy). #826 (ten granatowy) bardzo dobrze
Czyli sytuacja się prawie odwróciła... W przypadku #830 są to, jak rozumiem jego jazdy testowe :?:
Mateusz_835 pisze:Na szczególną uwagę zasługują: nieziemskie przyśpieszenie
Wcale się nie dziwię - 165kW swoje robi :)

Al Bundy

Post autor: Al Bundy »

Nic się nie odwróciło... dzisiaj 826 na 155 :P

Mateusz_835

Post autor: Mateusz_835 »

Dokładnie tak :)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Trochę źle to wyraziłem (za długi cytat ;) ). Chodziło mi wyłącznie o #830. Z pewnością nie o to, że #830 zaczął jeździć a #826 padł. Tak więc uściślając: sytuacja odwróciła się w sensie, że #830 nie jest już spisywany na straty - działa i to najważniejsze.
Ponawiam więc moje pytanie - czy są to jego jazdy testowe, czy podobnie jak #826 puszczono go już na "głeboką wodę".
I drugie - czy można już coś powiedzieć w zakresie porównania obu tych wozów :?:

kombino

Post autor: kombino »

TLG pisze:głównego dostawcy enerdoelektroniki dla pojazdów PESY
moglbys to rozwinac :?:

Mercury

Post autor: Mercury »

Mam nadzieje, że Rzecznik prasowy MPK Lublin odpowie na mojego email, a wtedy otrzymacie naprawde ciekawy artykuł o tych dwóch trajtkach....

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

moglbys to rozwinac
Po co? Poczytaj stronę Medcomu, do której podałem link to będziesz wiedział w czym jeździ energoelektronika z Medcomu.

kombino

Post autor: kombino »

Pomyliles sie o 1 literke,dlatego sie pytalem..

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

No to powtórzę: www.medcom.com.pl Tym razem powinno być ok.

Jacek Pudło

Post autor: Jacek Pudło »

u2w pisze:czy są to jego jazdy testowe
Oba trolejbusy kursują normalnie liniowo.
I drugie - czy można już coś powiedzieć w zakresie porównania obu tych wozów :?:
830 trochę dynamiczniejszy.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

I dobrze :) To przynajmniej cieszy. Można mieć nadzieję, że nie jest to chwilowe i w końcu również polską konstrukcję będzie można uznać za w miarę udaną.
Jacek Pudło pisze:830 trochę dynamiczniejszy.
Czyli Enika nieznacznie górą ;)

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lublin 42 »

Ostatnio ich na mieście nie widziałem :( 830 stał na zajezdni.

Jacek Pudło

Post autor: Jacek Pudło »

u2w pisze:Czyli Enika nieznacznie górą ;)
Nie do końca, bo zużywa więcej prądu. Póki co głosy są podzielone, ale Medcom siłą rzeczy wygrywa, gdyż w związku z testami trollina można mówić o rozpoczęciu współpracy z Solarisem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jelcz/KPNA/PNTKM”