Jelcz PR110E/T

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o trolejbusach marki i opartych na bazie autobusów Jelcz...
Milenium

Post autor: Milenium »

Adrian_ pisze:Jaki jest obecnie los tego trolejbusa? jeździ jeszcze (zapewne w Tychach)
Już prędzej znalazł by się w Lublinie ;), tam mają kilka trolejbusów ze Słupska.

Mercury

Post autor: Mercury »

Wcale nie -> pierwsza wymiana trolejbusów na autobusy była własnie z Tychami, gdzie 8 super sprawnych trolejbusów poszlo za 4 zdezelowane Ikarusy 280 (#869, #870, #871, #872) i 3 Jelcze M11 (#873, #874, #875) z czego zostały juz tylko 4 autobusy, 2 z nich czeka kasacja. I tam własnie poszedl #625 - skasowany 2006r. Czyli jak na swoj wiek jezdzil bardzo dlugo. Lublin kupił od nas trolejbusy w 1999 roku, kiedy juz byl calkowity koniec - sprzedane zostały tam najlepsze perelki ze Słupska - "#632, #496, #462, #501 czy #645... Ostały sie z tego co wiem tylko #462, #632 i #501 (kazdy przeszedl drugie w swoim życiu NG).

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Zauważyłem w Jelczach jedno cechę, patyki są bardzo słabe, dzisiaj ułamał się w Gdyńskim 3376.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Zauważyłem w Jelczach jedno cechę, patyki są bardzo słabe, dzisiaj ułamał się w Gdyńskim 3376.
A czy często się to zdarza ? ;)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

ep40 pisze:Zauważyłem w Jelczach jedno cechę, patyki są bardzo słabe
A w innych nie :?: Przecież sa takie same...
J-31 pisze:A czy często się to zdarza ?
Zależy od kierowcy :chytry:

Skoda9Tr

# 100

Post autor: Skoda9Tr »

Swego czasu (o ile dobrze pamiętam) w latach 80-tych po Gdyni jeździł Jelcz PR110E z nr ew. 100. Nigdzie niestety nie udało mi się znaleźć co to była za odmiana. Podejrzewam, że to jakiś prototyp kapenowski, choć w czasie ruchu nie miał takich wibracji jak późniejszy #10126

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Skoda9Tr pisze:o ile dobrze pamiętam
Dobrze, że w ogóle ktoś to pamięta ;) Z tego, co ja pamiętam, to faktycznie był prototyp dla późniejszej produkcji w Kapenie. Różnił się jednak sterowaniem, które było jeszcze oparte o rozwiązania z ZiU9. Wewnątrz charakteryzował się pseudo-zamkniętą kabiną zbudowaną z paneli tworzywowych stosowanych w PR110U. Zbudowany był w na ówczesnym WNT (po przemianach PNTKM, Trobus itp) przy współudziale PG.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

u2w pisze:Z tego, co ja pamiętam, to faktycznie był prototyp dla późniejszej produkcji w Kapenie. Różnił się jednak sterowaniem, które było jeszcze oparte o rozwiązania z ZiU9. Wewnątrz charakteryzował się pseudo-zamkniętą kabiną zbudowaną z paneli tworzywowych stosowanych w PR110U. Zbudowany był w na ówczesnym WNT (po przemianach PNTKM, Trobus itp) przy współudziale PG.
U2w a czy Pamiętasz może jaka była jego późniejsza historia - w sensie, co się z nim stało i czy zostały po nim jakieś zdjęcia ? :)

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Trochę pojeździł i tyle... Co się potem z nim stało, niestety nie wiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jelcz/KPNA/PNTKM”