Używane Neoplany
Nie wiem, gdyż N4020 widziałem pierwszy raz około miesiąc temu a N4411 dzisiaj. Co ciekawe N4411 jeździł na brygadzie na której pojawiał się N4020 - czyli niezła puszkaAmalio pisze:Nie ma problemów z silnikami W tych Neoplanach
Niewykluczone, że są inne używańce tylko nie pojawiają się na Z ani Ex.
To nie jest najnowsza generacja. Ten Centroliner bazuje na NLu trzeciej generacji, a teraz mamy LC i bazującego na nim Neoplana Centrolinera II.J-31 pisze: To jest najnowsza generacja Neoplanów
Też jesteś w błędzie, bo ta generacja była oferowana od 1998 roku. Zatem może on mieć max 10 lat.KKS pisze:one są w sumie sprzedawane od 2000 roku, więc on może mieć nawet 8 lat,
To był żart nawiązujący do tego, że z 3-letniego wozu doszliśmy do 10-letniego. A 10-letnia używka nawet w sporym mieście może być dobra, a co dopiero w Zduńskiej Woli. Pytanie tylko, czy one nie są miękkie jak MAN-y III. Ktoś jeszcze w Polsce ma takie Neoplany?MPK Łódź kupiło wozy z 1996. 12-letnie... I są lepsze nawet od nowszych wozów.
N4411 czy ogólnie wozy tej generacji Zresztą po co pytam. U nas jest tego tyle co kot napłakał:KKS pisze:Ktoś jeszcze w Polsce ma takie Neoplany?
- jeden N4407 w Augustowie
- dwa N4411 - jeden w Puławach i jeden w Zduńskiej Woli
- zero N4416
- dwa N4421 - oba w PKS ¯ary
- zero N4426
O istnieniu innych nic nie wiem
Warunek był taki, żeby zbudować fabrykę w okolicach Poznania, a że akurat pan Olszewski miał na to kasę, był tym zainteresowany i powiązany z Neoplanem, to w Polsce zaistniał, ale po tym, jak Bolechowo odeszło od szyldu Neoplan, to nowe neosie stały się w Polsce podobną rzadkością. W tej chwili Neoplan produkuje tańsze wersje MAN-ów, a w Polsce za tańsze od manideł i dobre uchodzą Solarisy.
A tak na marginesie, to 90% postów z tego tematu nadaje się do przeniesienia
A tak na marginesie, to 90% postów z tego tematu nadaje się do przeniesienia