Używane Neoplany
Ciekawy jestem, czy zarząd PKM-u jest zadowolony z tych autobusów. Jeśli tak, to czy PKM Bytom zdecyduje się na zakup nowszych pojazdów z rodziny NeoplanaPeter pisze:Po Gliwicach też jeżdżą, więc chyba nie jest źle. Dalej nie przemalowali wszystkich Neosiów w bytomskie barwy, co oczywiście ohydnie wygląda.
search.php?search_author=Filip_2691&gh=helped
Te dwa na samym dole też nie mają sensu
//Skasowane - MAc
Te dwa na samym dole też nie mają sensu
//Skasowane - MAc
Po czym wnosisz? Linia okien nie warunkuje wysokości podłogi. A 0405GN zawsze miał prostą linię okien. Jego odpowiednik ze "zjeżdzalnią" to O ile dobrze pamiętam 0405GN/2/plocmaster pisze:To zwykły O405G, a nie niskacz.
Jednakże ten Mercedes dostał już numer taborowy - 7420 - i mam nadzieję, że niedługo zacznie śmigać
O405G ma pewne różnice zewnętrzne w stosunku do wersji N. Wg mnie to wysokopodłogowiec.david82 pisze:Po czym wnosisz? Linia okien nie warunkuje wysokości podłogi.
Niektóre późne egzemplarze miały łamaną.david82 pisze:A 0405GN zawsze miał prostą linię okien.
david82 pisze:Jego odpowiednik ze "zjeżdzalnią" to O ile dobrze pamiętam 0405GN/2/
Zgadza się, ale warto również dodać, że PKM Bytom pozbył się swoich dwóch MANów SL223 sprzedając je do PKM Jastrzębie Zdrój. Pojazdy dostały odpowiednio numery taborowe:
#7503 -> #237, a #7501 -> #238.
Oprócz tego, jeszcze wcześniej, firma Nowak Transport ze Świerklańca kupiła bytomskiego Ikarusa #7267 z leasingu. Dostał tam numer taborowy #027. Tak samo z leasingu PKM Świerklaniec zakupił Jelcza M11 #7359. Obecnie jest przygotowywany do wyjazdu, a wyjedzie jako #0612.
W leasingu były wszystkie bytomskie autobusy w przedziale #7267-7275, #7357-7363, #7906 oraz #7704-7707. Po upadku stały się własością firmy NOMA.
#7503 -> #237, a #7501 -> #238.
Oprócz tego, jeszcze wcześniej, firma Nowak Transport ze Świerklańca kupiła bytomskiego Ikarusa #7267 z leasingu. Dostał tam numer taborowy #027. Tak samo z leasingu PKM Świerklaniec zakupił Jelcza M11 #7359. Obecnie jest przygotowywany do wyjazdu, a wyjedzie jako #0612.
W leasingu były wszystkie bytomskie autobusy w przedziale #7267-7275, #7357-7363, #7906 oraz #7704-7707. Po upadku stały się własością firmy NOMA.