N4020

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Neoplan...
Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2008-01-08, 18:07

KKS pisze:
Poznaniak pisze:Chyba macie jakies błedne informacje, bo ja ostatnio na Warszawskiej mijalem 020 i 021
Poważnie? No cóż, to znaczy, że konstrukcja SU15 jest bardzo solidna, bo z tego, co słyszałem, to uderzenie było solidne...
W 99% jestem tego pewien. W czwartek i piatek urzędowac będe na Srodce, wieć sprawdze co by potwierdzić oficjalnie tą informację

J-31 pisze:Pozostaje więc pytanie, czy jakość Neoplanów produkowanych w Polsce była gorsza niż tych, nadal produkowanych w Niemczech ? Czy po prostu te autobusy nie sprawdziły się na polskich drogach ? :roll:
Wiesz co Waszymi warszawskimi nie jechałem, ale wszystkimi Neoplanami w Poznaniu jeździ sie przyjamnie (nawet Toi-Toiem). Maja ona bardzo dobre zawieszenie (o wiele lepsze od Solarisów) Komfort jazdy jest na prawdę super. Wszystkie inne wady typu np: niedomykajace sie klapy, róznego typu dziwne odgłosy wynikaja z wieku, wszak Neoplany mają ponad 10 lat...

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2008-01-08, 18:31

Poznaniak pisze:W 99% jestem tego pewien. W czwartek i piatek urzędowac będe na Srodce, wieć sprawdze co by potwierdzić oficjalnie tą informację
No OK, skoro widziałeś, to się nie kłócę :P
Poznaniak pisze:Komfort jazdy jest na prawdę super.
Największą zaletą są miękkie siedzenia, choć zdaje się w niektórych są już STER-y :/

Podi

Post autor: Podi » 2008-01-08, 19:04

Poznaniak pisze:Chyba macie jakies błedne informacje, bo ja ostatnio na Warszawskiej mijalem 020 i 021
A proszę, byłem pewien, to dobrze być czasem w błędzie.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2008-01-08, 19:17

KKS pisze: Największą zaletą są miękkie siedzenia, choć zdaje się w niektórych są już STER-y :/
Dokładnie to w jednej

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2008-01-08, 21:29

#1714 :P A wydawało mi się, że w jakimś takim wozie widziałem STER-y ostatnio, pewnie to coś innego było ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-01-09, 09:31

Poznaniak pisze:Wiesz co Waszymi warszawskimi nie jechałem, ale wszystkimi Neoplanami w Poznaniu jeździ sie przyjamnie (nawet Toi-Toiem). Maja ona bardzo dobre zawieszenie (o wiele lepsze od Solarisów) Komfort jazdy jest na prawdę super.
Z tym to się akurat jak najbardziej zgadzam. Ja również zawsze lubiłem i nadal lubię korzystać z Neoplanów. Rzeczywiście jeśli chodzi o ich stronę pasażerską - to są naprawdę przyjemne autobusy. :)

Ja myślę, że w Warszawie to może one miałyby szansę pojeździć dłużej, ale pierwsze lata ich eksploatacji przypadły akurat - pechowo dla Neosiów - na lata, gdzie nie inwestowano w stołeczne ulice, a te szybko robiły się straszliwie dziurawe. To na pewno negatywnie na nie wpłynęło :(

Poznaniak

Post autor: Poznaniak » 2008-01-09, 13:52

KKS pisze:#1714 :P
Tak jest dostał je podczas naprawy powypadkowej
KKS pisze:A wydawało mi się, że w jakimś takim wozie widziałem STER-y ostatnio, pewnie to coś innego było ;)
Dwie N4016stki jeszcze mają

Awatar użytkownika
lublin 42
Posty: 72
Rejestracja: 2007-09-27, 08:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lublin 42 » 2008-01-16, 14:06

J-31 pisze:
plocmaster pisze:Nie zauważyliśmy. Gdzie go kupił?
Ta lubelska firma nazywa się - Miejska Komunikacja Prywatna - i wychodzi na to, że kupili tego Neosia w 2004 roku ("używany"). Autobus obsługuje linię nr. 10
A poniżej link na TWB
:strzałka: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=116
On nie zawsze obsługuje linię 10 :-P
Jeździ on też na innych liniach,które obsługuje przewoźnik Syl-Trans :)
ex tester Neoplana

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-01-26, 14:08

Ja tylko dostarczę informację że 6430 (ex. 6455) został przeznaczony do kasacji, ze względu na totalną awarię wału napędowego (i chyba mostu) w lutym rozpocznie się jego rozbieranie, R.I.P.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-01-28, 11:17

Filip7370 pisze:Ja tylko dostarczę informację że 6430 (ex. 6455) został przeznaczony do kasacji, ze względu na totalną awarię wału napędowego (i chyba mostu) w lutym rozpocznie się jego rozbieranie, R.I.P.
hmmm.... Szkoda. To był pierwszy warszawski N4020. Bardzo fajny autobus. Prawdziwy oryginał... Z drugiej strony rozumiem decyzję zarządu MZA. 'Dziadek" już swoje wyjeździł w Warszawie :cry:

filimer

Post autor: filimer » 2008-10-16, 13:44

W Krakowie N4020 właśnie kończą swoją karierę:
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=196

Ktoś chętny?

Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1136
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Skoda 16T » 2008-10-16, 13:52

W Krakowie N4020 właśnie kończą swoją karierę:
Po co Piszesz tą samą informację w 2-ch tematach? :wall:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-10-16, 14:06

Już nie w dwóch, a w jednym. A wracając do postu Filimiera, ciekawy jestem kto się zdecyduje na zakup tych autobusów... prócz oczywiście skupu złomu ? :mruga:

filimer

Post autor: filimer » 2008-10-16, 14:17

J-31 pisze:Już nie w dwóch, a w jednym. A wracając do postu Filimiera, ciekawy jestem kto się zdecyduje na zakup tych autobusów... prócz oczywiście skupu złomu ? :mruga:
Jurne jedenastolatki na pewno znajdą gdzieś swoje miejsce - jeżeli nie u nas, to za wschodnią granicą ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29031
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-10-16, 15:07

Swoją drogą niezły numer. Krakowskie MPK twardo pozbywa się swoich N4020, a w tym samym czasie warszawski MZA czy gdański ZKM nawet nie zamierza ich sprzedawać - po prostu nadal eksploatuje. ;)

A przecież np. ZKM Gdańsk mógłby z powodzenie wycofać swoje "deskorolki" i wymienić je na nieco młodsze, używane przegubowe Mercecdesy z zachodu ;)

BF201

Post autor: BF201 » 2008-10-16, 15:38

J-31 pisze:Już nie w dwóch, a w jednym. A wracając do postu Filimiera, ciekawy jestem kto się zdecyduje na zakup tych autobusów... prócz oczywiście skupu złomu ? :mruga:
nie są w złym stanie... chyba po prostu nijak nie pasują do polityki taborowej i stąd ta "sprzedaż"

Lopez

Post autor: Lopez » 2008-10-16, 22:33

Trzeba pamiętać, że w sumie to jedyne piętnastometrowce w taborze MPK - czyli: nie przypioł, ni przyłatał.

Awatar użytkownika
M_Szymkowiak
Posty: 1535
Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
Kontakt:

Post autor: M_Szymkowiak » 2008-10-17, 11:08

MZA nawet remontuje.

Swoją drogą ciekawe czy za neosie wejdą merce i nie potną M181MB czy za neosie wejdą U12 a odkurzacze pójdą na złom...

BF201

Post autor: BF201 » 2008-10-17, 18:18

M_Szymkowiak pisze:MZA nawet remontuje.

Swoją drogą ciekawe czy za neosie wejdą merce i nie potną M181MB czy za neosie wejdą U12 a odkurzacze pójdą na złom...
za Neony wchodzą U12... i może coś jeszcze w przyszłym roku ;P

faja_k
Posty: 6026
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k » 2010-01-24, 16:20

http://galeriapgk.com/details.php?image_id=11540

Padłeś? Powstań! N4020 #1701 odbudowany po pożarze - po raz drugi. Pierwszą odbudowę miał też po pożarze. Ciekawe, po co ta druga.

ODPOWIEDZ