N4020
W 99% jestem tego pewien. W czwartek i piatek urzędowac będe na Srodce, wieć sprawdze co by potwierdzić oficjalnie tą informacjęKKS pisze:Poważnie? No cóż, to znaczy, że konstrukcja SU15 jest bardzo solidna, bo z tego, co słyszałem, to uderzenie było solidne...Poznaniak pisze:Chyba macie jakies błedne informacje, bo ja ostatnio na Warszawskiej mijalem 020 i 021
Wiesz co Waszymi warszawskimi nie jechałem, ale wszystkimi Neoplanami w Poznaniu jeździ sie przyjamnie (nawet Toi-Toiem). Maja ona bardzo dobre zawieszenie (o wiele lepsze od Solarisów) Komfort jazdy jest na prawdę super. Wszystkie inne wady typu np: niedomykajace sie klapy, róznego typu dziwne odgłosy wynikaja z wieku, wszak Neoplany mają ponad 10 lat...J-31 pisze:Pozostaje więc pytanie, czy jakość Neoplanów produkowanych w Polsce była gorsza niż tych, nadal produkowanych w Niemczech ? Czy po prostu te autobusy nie sprawdziły się na polskich drogach ?
No OK, skoro widziałeś, to się nie kłócęPoznaniak pisze:W 99% jestem tego pewien. W czwartek i piatek urzędowac będe na Srodce, wieć sprawdze co by potwierdzić oficjalnie tą informację
Największą zaletą są miękkie siedzenia, choć zdaje się w niektórych są już STER-yPoznaniak pisze:Komfort jazdy jest na prawdę super.
Z tym to się akurat jak najbardziej zgadzam. Ja również zawsze lubiłem i nadal lubię korzystać z Neoplanów. Rzeczywiście jeśli chodzi o ich stronę pasażerską - to są naprawdę przyjemne autobusy.Poznaniak pisze:Wiesz co Waszymi warszawskimi nie jechałem, ale wszystkimi Neoplanami w Poznaniu jeździ sie przyjamnie (nawet Toi-Toiem). Maja ona bardzo dobre zawieszenie (o wiele lepsze od Solarisów) Komfort jazdy jest na prawdę super.
Ja myślę, że w Warszawie to może one miałyby szansę pojeździć dłużej, ale pierwsze lata ich eksploatacji przypadły akurat - pechowo dla Neosiów - na lata, gdzie nie inwestowano w stołeczne ulice, a te szybko robiły się straszliwie dziurawe. To na pewno negatywnie na nie wpłynęło
On nie zawsze obsługuje linię 10J-31 pisze:Ta lubelska firma nazywa się - Miejska Komunikacja Prywatna - i wychodzi na to, że kupili tego Neosia w 2004 roku ("używany"). Autobus obsługuje linię nr. 10plocmaster pisze:Nie zauważyliśmy. Gdzie go kupił?
A poniżej link na TWB
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... ticket=116
Jeździ on też na innych liniach,które obsługuje przewoźnik Syl-Trans
ex tester Neoplana
hmmm.... Szkoda. To był pierwszy warszawski N4020. Bardzo fajny autobus. Prawdziwy oryginał... Z drugiej strony rozumiem decyzję zarządu MZA. 'Dziadek" już swoje wyjeździł w WarszawieFilip7370 pisze:Ja tylko dostarczę informację że 6430 (ex. 6455) został przeznaczony do kasacji, ze względu na totalną awarię wału napędowego (i chyba mostu) w lutym rozpocznie się jego rozbieranie, R.I.P.
W Krakowie N4020 właśnie kończą swoją karierę:
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=196
Ktoś chętny?
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=196
Ktoś chętny?
Swoją drogą niezły numer. Krakowskie MPK twardo pozbywa się swoich N4020, a w tym samym czasie warszawski MZA czy gdański ZKM nawet nie zamierza ich sprzedawać - po prostu nadal eksploatuje.
A przecież np. ZKM Gdańsk mógłby z powodzenie wycofać swoje "deskorolki" i wymienić je na nieco młodsze, używane przegubowe Mercecdesy z zachodu
A przecież np. ZKM Gdańsk mógłby z powodzenie wycofać swoje "deskorolki" i wymienić je na nieco młodsze, używane przegubowe Mercecdesy z zachodu
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
http://galeriapgk.com/details.php?image_id=11540
Padłeś? Powstań! N4020 #1701 odbudowany po pożarze - po raz drugi. Pierwszą odbudowę miał też po pożarze. Ciekawe, po co ta druga.
Padłeś? Powstań! N4020 #1701 odbudowany po pożarze - po raz drugi. Pierwszą odbudowę miał też po pożarze. Ciekawe, po co ta druga.