Strona 11 z 15

: 2007-03-28, 23:32
autor: OZZY
No ale N4021 wcale nie musi mieć tylko 3 par drzwi. Gdyby lepiej poszukać to na pewno znalazły by się jakieś "normalne" przeguby Neoplana z leżącym silnikiem ;)

: 2007-03-29, 10:01
autor: J-31
plocmaster pisze:W Nadarzynie też nie, choć biorąc pod uwagę fakt ulokowania go na jednej z ważniejszych dróg krajowych, w końcu jakiś N4021 może się trafić ;)
Z całym szacunkiem do Nadarzyna - szczególnie, że wypoczywam niedaleko - ale prędzej śnieg spadnie w lato w Płocku niż w rejonie Nadarzyna pojawi się N4021 :smile2:

: 2007-03-29, 17:49
autor: pmaster
J-31 pisze:ale prędzej śnieg spadnie w lato w Płocku niż w rejonie Nadarzyna pojawi się N4021
A jeśli np. przewoźnik z Kowna kupi od DVG Drezno (chyba taki skrót) kilka takich, to co? Najpewniej pojadą DK4/A4 do Wrocławia i DK8 do granicy, czyli przejadą przez Nadarzyn :retard:

: 2007-04-02, 12:17
autor: J-31
plocmaster pisze:A jeśli np. przewoźnik z Kowna kupi od DVG Drezno (chyba taki skrót) kilka takich, to co? Najpewniej pojadą DK4/A4 do Wrocławia i DK8 do granicy, czyli przejadą przez Nadarzyn
Po co przez Nadarzyn :mruga: . A południowa obwodnica Warszawy, przebiegająca pod Grójcem to co ? :P

: 2007-04-02, 17:22
autor: pmaster
J-31 pisze:A południowa obwodnica Warszawy, przebiegająca pod Grójcem to co ?
Po pierwsze primo nad, po drugie primo — jadąc nią z Mszczonowa do Różana czy Ostrowi Maz. nadkłada się sporo drogi, której stan nie zawsze jest najlepszy, i zalicza po drodze wiele mniejszych miast — w międzyszczycie o wiele lepiej byłoby pojechać przez Warszawę. Kiedyś jechałem do domu z Janek przez Wawę około godz. 21 i nie stałem w korkach. ;)
(offtop)

: 2007-08-06, 11:32
autor: faja_k
A tymczasem zgodnie z przewidywaniami pierwszy poznański Nerwoplan poszedł na NG: http://www.phototrans.eu/2-177881.html

: 2007-08-06, 11:47
autor: J-31
KKS pisze:A tymczasem zgodnie z przewidywaniami pierwszy poznański Nerwoplan poszedł na NG:
Hmmm. Ciekawy jestem co mu zrobią w czasie NG. ;)

A swoją drogą... hmmm Szanowny Panie Nowy Prezesie warszawskiego MZA. A kiedy nasze N4020 trafią do NG ? Bo zaczynają straszyć :chytry:

: 2007-08-06, 11:55
autor: faja_k
Na pewno wsadzą mu te paskudztwa STER-y zamiast tych wygodnych siedzeń, które miał do tej pory. A co do reszty - też jestem ciekaw ;)

: 2007-08-06, 17:36
autor: Poznaniak
KKS pisze:A tymczasem zgodnie z przewidywaniami pierwszy poznański Nerwoplan poszedł na NG: http://www.phototrans.eu/2-177881.html
To nie jest NG tylko naprawa powypadkowa

: 2007-08-06, 17:46
autor: pmaster
J-31 pisze:A kiedy nasze N4020 trafią do NG ? Bo zaczynają straszyć
Na razie jest o wiele więcej innych pojazdów, które bardziej NG potrzebują, a te Neoplany jeszcze wytrzymają.
A w ogóle czemu ma taki różnokolorowy przód? Gdyby to była farba podkładowa, to cały by był biały/szary. Jakiś przeszczep z innego?

: 2007-08-06, 19:18
autor: faja_k
Poznaniak pisze:To nie jest NG tylko naprawa powypadkowa
A jednak ;) Sorry za wprowadzenie w błąd.

: 2008-01-02, 14:35
autor: Krzyś 5577
A tymczasem koszty naprawy powypadkowej przewyższyły wartość pojazdu i M.Z.A. warszawa po cięła wóz 6870 w sierpniu 2007 roku .

Wóz dostał z tyłu od tira a przodem zatrzymał się na drzewie .

: 2008-01-02, 14:39
autor: J-31
Krzyś 5577 pisze:A tymczasem koszty naprawy powypadkowej przewyższyły wartość pojazdu i M.Z.A. warszawa po cięła wóz 6870 w sierpniu 2007 roku .

Wóz dostał z tyłu od tira a przodem zatrzymał się na drzewie .
Ooops. To zła wiadomość, chociaż rzeczywiście 6870 bardzo ucierpiał - a zatem nie dziwi mnie, że "poszedł na żyletki" ;)

: 2008-01-02, 15:55
autor: Krzyś 5577
Plan na 2008 zakłada kasacje -
150 ikarusów 280 w tym wszystkie lewarki i około 50 automatów większości te bez NG lub w kiepskim stanie dotyczy to wozów serii 51xx , 55xx , 56xx , 57xx a także 2052 .

80 ikarusów 260 w tym wszystkie lewarki i około 30 automatów .

15 Jelczy 120mm

20 Neoplanów szczególnie seria 67xx .


Przetarg już jest napisany i czeka na ogłoszenie ( 150 wozów przegubowych ).

Przetarg planowany jest także na ( 50 wozów 12 metrów )

Po za tym grodzisk wchodzi kolejnymi scaniami na 50 brygad ( to już mza będzie mogła skasować troszkę wozów )

Mobilis wchodzi 50 minibusami .

Reszta kupionych jelczy M121 dojedzie na początku roku 2008 .

Więc sporo się szykuje zmian w 2008 roku .

: 2008-01-02, 16:06
autor: J-31
Krzyś 5577 pisze:Więc sporo się szykuje zmian w 2008 roku
Tak słyszałem już o tych zmianach - wiem, że MZA ma spore plany taborowe (nie wspominając już o ajentach), jednakże o ile wiem i zdawałem sobie sprawę z tego, że do kasacji pojadą Ikarusy i część Jelczy, to nie wiedziałem, że ucierpią na tym Neoplany z 1997 roku :roll:

A propo kasacji Neoplanów - a czy Wiesz co czeka "dziadka" czyli 6430 ? Czy on też trafi na listę skasowanych ? :confused:

: 2008-01-02, 16:27
autor: Krzyś 5577
6430 uległ ostatnio awarii w połowie grudnia i w sumie od tamtej pory stoi unieruchomiony aż do dziś . Plan niestety przewidziany jest dla niego tragiczny . Reszta to tylko szkoda słów to samo czeka za nie długo 7270 , 7272 , 7370 .

: 2008-01-02, 17:54
autor: Shadow238
A ile jeszcze MZA posiada "deskorolek" Neoplana i w jakim one są stanie blacharskim ?

: 2008-01-02, 18:17
autor: pmaster
Posiada 104 deskorolki w nie najlepszym (ale nie ma tragedii) stanie blacharskim i ogólnym. Cóż, zbyt delikatny wóz jak na warszawskie warunki.

: 2008-01-02, 18:21
autor: Shadow238
plocmaster pisze:Cóż, zbyt delikatny wóz jak na warszawskie warunki.
Chyba w ogóle na Polskie warunki ;)

: 2008-01-02, 18:38
autor: pmaster
Istotnie, ale w innych miastach jakoś sobie z nimi radzą