: 2008-01-02, 20:19
Tak? A gdzie poza Śląskiem zamówiono deskorolki więcej niż raz?
Tak, nasze się łamały i Biskupice miały pełne ręce robotyplocmaster pisze:Istotnie, ale w innych miastach jakoś sobie z nimi radzą
KKS pisze:A gdzie poza Śląskiem zamówiono deskorolki więcej niż raz?
No nie do końca "nigdzie" - ponieważ, jeśli oczywiście mówimy o ilościach więcej sztuk niż jedna, to...plocmaster pisze:Nigdzie (prawie), bo poznali się na nich. A w ogóle wiesz gdzie
Nie jestem jasnowidzem i nie wiem "co autor miał na myśli" pisząc "raz". Ja zrozumiałem, że chodzi o ilość, ale dobra.... przejrzymy to z tej stronyDziwny pisze:Miało być więcej niż raz a nie więcej niż jedną sztukę
Chodziło mi ogólnie o wozy piętnastometrowe.J-31 pisze:PS. KKS a gdzie na Śląsku jeżdżą Ci Neoplany N4020 - zwane inaczej "deskorolki" ?
Ponieważ okazały się nieprzydatne. O to mi chodziło dokładnie.plocmaster pisze:A to, że kiedyś kupowano deskorolki a teraz nie, wynika z chwilowej mody na taką długość pojazdu, która zresztą wkrótce przeminęła
Dobrze, skoro KKS chce - i słusznie - rozszerzyć definicję "deskorolki" na SU15 i inne piętnastometrowe autobusy, to chyba też nie można mówić o "chwilowej modzie". Ponieważ jeszcze nie tak dawno temu, SU15 III kupiło takie firmy jak:plocmaster pisze:A to, że kiedyś kupowano deskorolki a teraz nie, wynika z chwilowej mody na taką długość pojazdu, która zresztą wkrótce przeminęła
Kupione tylko dlatego, że na Śląsku sztywniak liczy się jak przegubJ-31 pisze:- PKM Sosnowiec (2006)
- PKM Świerklaniec (2006)
Właśnie…J-31 pisze:- PKM Czechowice - Dziedzice (bodajże jedną sztukę
Raczej niewiele więcejJ-31 pisze:- Swarzędz-Bus w 2006 roku
Nie mówimy tu o czeskich, czescy to inna sprawa.J-31 pisze:Po za tym czescy przewoźnicy teraz chętnie kupują SU15 III
Nie zauważyliśmy. Gdzie go kupił?J-31 pisze:nie wiem czy Zauważyliście, ale jednego Neoplana N4020 (rocznik 1994, autobus używany), kupił przewoźnik prywatny obsługujący linię w Lublinie
Pytałem, gdzie oprócz Śląska (z wiadomych powodów, które tu plocmaster przypomniał).J-31 pisze:Dobrze, skoro KKS chce - i słusznie - rozszerzyć definicję "deskorolki" na SU15 i inne piętnastometrowe autobusy, to chyba też nie można mówić o "chwilowej modzie". Ponieważ jeszcze nie tak dawno temu, SU15 III kupiło takie firmy jak:
- PKM Sosnowiec (2006)
- PKM Świerklaniec (2006)
No dobra, o Czechowicach nie wiedziałem. Ale jedna sztuka to nie powalająca ilość, podobnie jak...J-31 pisze:- PKM Czechowice - Dziedzice (bodajże jedną sztukę - styczeń 2007)
Wiraż-Bus, który kupił aż dwie sztuki tego czegoś (drugą w zeszłym roku).J-31 pisze:Swarzędz-Bus w 2006 roku
19 sztuk numery od 1701-1712, 1714-1720. Wozy 1701-1712, 1714-1716 są z 1996r reszta z 1997rJ-31 pisze:
5. MPK Poznań - 20 sztuk
Z czego jedna się roz...waliła i już jej nie ma.Wiraż-Bus, który kupił aż dwie sztuki tego czegoś (drugą w zeszłym roku).
Ja mam takowe częściej niż czasamiPoznaniak pisze:czasami ma się takie dziwne wrażenie jakby deskorolka chciała sie rozpaść
Niestety, ale z tego, co słyszałem, puszka trafiła w sam środek wozu, więc ciężko byłoby o taką piętnastkę, która by to przeżyła...Podi pisze:Z czego jedna się roz...waliła i już jej nie ma.
Ta lubelska firma nazywa się - Miejska Komunikacja Prywatna - i wychodzi na to, że kupili tego Neosia w 2004 roku ("używany"). Autobus obsługuje linię nr. 10plocmaster pisze:Nie zauważyliśmy. Gdzie go kupił?
Wiesz co to jeszcze zalezy, bo niektóre chodzą na prawde super, a niektóre to potrafia zachowywac sie tak jak vecto. Ostatnio jechałem #1715 przy duzej prędkosci na tyle wszystko latało, przy mniejszej troszke mniejKKS pisze:Ja mam takowe częściej niż czasamiPoznaniak pisze:czasami ma się takie dziwne wrażenie jakby deskorolka chciała sie rozpaść
Chyba macie jakies błedne informacje, bo ja ostatnio na Warszawskiej mijalem 020 i 021KKS pisze:Niestety, ale z tego, co słyszałem, puszka trafiła w sam środek wozu, więc ciężko byłoby o taką piętnastkę, która by to przeżyła...Podi pisze:Z czego jedna się roz...waliła i już jej nie ma.
Poważnie? No cóż, to znaczy, że konstrukcja SU15 jest bardzo solidna, bo z tego, co słyszałem, to uderzenie było solidne...Poznaniak pisze:Chyba macie jakies błedne informacje, bo ja ostatnio na Warszawskiej mijalem 020 i 021
Wiesz "my" tak narzekamy na niektóre Vectosy, ale prawda jest taka, że co do niektórych pracownicy sie przyłożyli i nawet je porządnie skręcili- takie przynajmniej mam odczucie w naszych Katowickich M125M.Poznaniak pisze:Wiesz co to jeszcze zalezy, bo niektóre chodzą na prawde super, a niektóre to potrafia zachowywac sie tak jak vecto.
Ja już to pewnie pisałem gdzieś na forum i pewnie się powtórzę, jeśli napiszę, że w 1997 roku, kiedy to do Warszawy trafiły pierwsze N4020 (nie licząc oczywiście #6455 z 1994 roku, którego wtedy, podobnie jak dzisiaj widywałem raczej sporadycznie), miałem bardzo dobre mniemanie o Neoplanach. Wszak już wtedy Neoplan znany był z jakości, poza tym Neoplan jednak koncentrował się na budowie wyłącznie autobusów. Zatem w 1997 roku byłem pewny, że warszawskie MZA postąpiło właściwie kupując autobusy jednego od najlepszych, europejskich producentów.Shadow238 pisze:Mówicie, że N4020 to szajs, a ja powiem, że N4021 też wiele od niego nie jest lepszy