N4016
Właśnie nie wiem do końca jaki to typ. Ale znam historię #562 skąd pochodzi itp.
Ten Neoplan jest z Lübeck, 1996-2005 nalezal do LVG Lübeck(Lübeck-Travemünder Verkehrsgesellschaft), mial tam numer 73 i rejestracje HL-LV 173, dokladna data zakupu to 10.6.1996, 10.2005 zostal sprzedany do NEOMAN Berlin
Ten Neoplan jest z Lübeck, 1996-2005 nalezal do LVG Lübeck(Lübeck-Travemünder Verkehrsgesellschaft), mial tam numer 73 i rejestracje HL-LV 173, dokladna data zakupu to 10.6.1996, 10.2005 zostal sprzedany do NEOMAN Berlin
Wczoraj kierowca na drugiej zmianie nie potrafił przysunąc w nim fotela, bo ten z pierwszej zmiany odsunął go na maksa do tyłu. Przyjechało pogotowie techniczne i mechanicy też nie potrafili go przysunąć. A mnie w międzyczasie kusiało pobawić się tymi drzwiami ale nie było sposobności..Robson pisze:Dodam jeszcze że 562 ma inne wnętrze bardziej podmiejskie i środkowe drzwi są jak w krakowskich Scaniach. Nie odskowe ale takie rozsuwane.
I znów pozwolę sobie o małe "auktualnienie" tematu, gdyż do MZK Wejherowo przybył kolejny w tym roku Neoplan N4016 . Autobus ten dotarł do Wejherowa jako używany. Jest z 1995 roku i jest to już drugi Neoplan w tej firmie. Jakiś czas temu wejherowskie MZK pozyskało również Neoplana z tym, że był to Neoplan N4016NF, który otrzymał nr. taborowy 818 (nr.819 przydzielono Solarisowi Urbino 12 III). Autobus ten dzisiaj wyjechał na trasę debiutując na początku na linii szkolnej nr. 14. Jedną z cech wyróżniających tego Neoplana w Wejherowie jest obrotomierz, którego nie posiadały wcześniej dostarczone do MZK Wejherowo Neoplany .
Ostatnio zmieniony 2006-11-09, 14:51 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnimi czasy na liniach ZKKM Chrzanów zadebiutowały 2 Neoplany N4016 o nr taborowych 39 oraz 40 należące do Transgóru Mysłowice. Przygotowywane do wyjazdu na linię są także Neoplany o nr taborowych: 38, 41 oraz 42. Łącznie Transgór sprowadził 5 takich autobusów.Autobusy te różnią się wiekowo. Neoplan o nr taborowym 39 jest z 1994r., Neoplan o nr taborowym 42 jest z 1996r., a pozostałe z 1995r. Jest to już druga dostawa tego typu Neoplanów w Transgórze w tym roku. Jakiś czas temu Transgór nabył również Neoplany N4016 w ilości 3-ech sztuk. Łącznie Transgór posiada 8 Neoplanów N4016 .
Ostatnio zmieniony 2006-12-13, 16:33 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki ustawić zgar
Nie wiecie może jak ustawić zegar dla pasażerów(ten za kabina kierowcy)w N4016?Zasilanie jest gdyż świecą się dwie kreski pozimo.Chciałbym aby ten zegar chodził,może ktos by coś o tym wiedział?:-)pozdrawiam
Własnie tego nie wiem,ale wydaje mi się,że jest samodzielny,w wielu wozach te zegary nie chodzą,przypuszczam,ze gdzieś musi być cos do ustawiania.
[ Dodano: 2009-03-04, 15:37 ]
Widze,że temat nie łatwy,to jest populatny zegar w miejskich autobusach,obok jest STOP na żadanie.Męczy mnie to trochę,skoro się świecą dwie kreski to by oznaczało,że ma zasilanie,przypuszczam,że nie powinien byc podpięty do osobnego wzorca czasowego,teoretycznie powinien chodzic sam w sobie.
[ Dodano: 2009-03-04, 15:37 ]
Widze,że temat nie łatwy,to jest populatny zegar w miejskich autobusach,obok jest STOP na żadanie.Męczy mnie to trochę,skoro się świecą dwie kreski to by oznaczało,że ma zasilanie,przypuszczam,że nie powinien byc podpięty do osobnego wzorca czasowego,teoretycznie powinien chodzic sam w sobie.
Andalami, ja myślę, że ze swoim problemem dotyczącym zegara w Neoplanie, Możesz też spokojnie zapytać na Wawkomie. W Warszawie mamy N4020 i one mają również zegar oraz sygnał STOP. Czasami te zegary działają, a czasami pojawiają się kreski. Może na Wawkomie, ktoś Ci fachowo doradzi co z tym zrobić
http://wawkom.waw.pl/forum/
http://wawkom.waw.pl/forum/
Tak jak zauważyłem po warszawskich Neosiach, to póki były nowe, to te zegary pracowały w każdym autobusie. Jeśli gdzieś przestał pracować, to pracownicy jakoś to naprawiali.Andalami pisze:Dzięki,ja tu musze rozpracowac:-)ten zegar musi działac skoro tam jest.
Natomiast teraz, gdy te pojazdy popadają w coraz większą ruinę, to coraz częściej widuję nie działające zegary