N4016
Ale dlaczego w Płocku mamy N4020td a nie N4020NF, tak dla przykładu?
I, że tak sobie pozwolę zapasożytować — jak jest „przegub” po niemiecku? Zawsze mnie to zastanawiało
EDIT: Dzięki… Trochę śmieszne to się wydaje
I, że tak sobie pozwolę zapasożytować — jak jest „przegub” po niemiecku? Zawsze mnie to zastanawiało
EDIT: Dzięki… Trochę śmieszne to się wydaje
Ostatnio zmieniony 2006-03-29, 22:34 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
No tak, ale z bolechowskimi N4020 różnica właśnie polega na ułożeniu silnika:plocmaster pisze:Ale dlaczego w Płocku mamy N4020td a nie N4020NF, tak dla przykładu?
- N4020 - autobusy z silnikiem pod podłogą, autobus jest niskowejściowy, a w ostatnich drzwiach jest pojedynczy stopień (takie pojazdy Znajdziesz m.in. w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie)
- N4020 td - autobusy z silnikiem w szafie, autobus jest niskopodłogowy (takie pojazdy Znajdziesz m.in. w Warszawie, bo o Płocku już nie muszę pisać )
Natomiast tutaj jest jakaś różnica pomiędzy tym co pisali koledzy z Gorzowa - N4016NF i N4016NL. Tylko jaka ?
[ Dodano: 2006-03-30, 11:58 ]
Panowie, Pozwólcie, że może ja zbiorę Wasze posty do kupy:
RadziuGW na początku pisze:ale moze jest ktos kto wie czym rozni sie N4016 od N4016NF? dotychczas wydawalo mi sie ze NF to dwudrzwiowa wersja N4016...
RadziuGW odpowiedział na mój post i pisze:no byc moze wlasnie i N i F sa skrotem do tego
N ieder F lur
tylko skoro tak to dlaczego czesc ma oznaczenie NF a czesc nie?
A jaki jest rok produkcji Waszych Neoplanów ? Może faktycznie tu tkwi sendo tej zagadkiA następnie nie czytając postu Radzia, Robson pisze:NF to oznacza NiederFlur jak już
Właśnie nie wiem do końca jaki to typ. Ale znam historię #562 skąd pochodzi itp.
Ten Neoplan jest z Lübeck, 1996-2005 nalezal do LVG Lübeck(Lübeck-Travemünder Verkehrsgesellschaft), mial tam numer 73 i rejestracje HL-LV 173, dokladna data zakupu to 10.6.1996, 10.2005 zostal sprzedany do NEOMAN Berlin
Ten Neoplan jest z Lübeck, 1996-2005 nalezal do LVG Lübeck(Lübeck-Travemünder Verkehrsgesellschaft), mial tam numer 73 i rejestracje HL-LV 173, dokladna data zakupu to 10.6.1996, 10.2005 zostal sprzedany do NEOMAN Berlin
Wczoraj kierowca na drugiej zmianie nie potrafił przysunąc w nim fotela, bo ten z pierwszej zmiany odsunął go na maksa do tyłu. Przyjechało pogotowie techniczne i mechanicy też nie potrafili go przysunąć. A mnie w międzyczasie kusiało pobawić się tymi drzwiami ale nie było sposobności..Robson pisze:Dodam jeszcze że 562 ma inne wnętrze bardziej podmiejskie i środkowe drzwi są jak w krakowskich Scaniach. Nie odskowe ale takie rozsuwane.
I znów pozwolę sobie o małe "auktualnienie" tematu, gdyż do MZK Wejherowo przybył kolejny w tym roku Neoplan N4016 . Autobus ten dotarł do Wejherowa jako używany. Jest z 1995 roku i jest to już drugi Neoplan w tej firmie. Jakiś czas temu wejherowskie MZK pozyskało również Neoplana z tym, że był to Neoplan N4016NF, który otrzymał nr. taborowy 818 (nr.819 przydzielono Solarisowi Urbino 12 III). Autobus ten dzisiaj wyjechał na trasę debiutując na początku na linii szkolnej nr. 14. Jedną z cech wyróżniających tego Neoplana w Wejherowie jest obrotomierz, którego nie posiadały wcześniej dostarczone do MZK Wejherowo Neoplany .
Ostatnio zmieniony 2006-11-09, 14:51 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnimi czasy na liniach ZKKM Chrzanów zadebiutowały 2 Neoplany N4016 o nr taborowych 39 oraz 40 należące do Transgóru Mysłowice. Przygotowywane do wyjazdu na linię są także Neoplany o nr taborowych: 38, 41 oraz 42. Łącznie Transgór sprowadził 5 takich autobusów.Autobusy te różnią się wiekowo. Neoplan o nr taborowym 39 jest z 1994r., Neoplan o nr taborowym 42 jest z 1996r., a pozostałe z 1995r. Jest to już druga dostawa tego typu Neoplanów w Transgórze w tym roku. Jakiś czas temu Transgór nabył również Neoplany N4016 w ilości 3-ech sztuk. Łącznie Transgór posiada 8 Neoplanów N4016 .
Ostatnio zmieniony 2006-12-13, 16:33 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.