N4021
Zastanawia mnie tylko jedno. Już pisałem raz o tym na forum, ale nikt nie zareagował. Z zajezdni zniknął Neoplan N4014 #7901. Widziałem go w środę w Bytomiu (ok. godz. 14.) u zbiegu ulic Strz. Bytomskich i Fałata. Kierował się DK11 do Tarnowskich Gór. Wątpie żeby PKM Św. połakomił się na coś takiego, chyba że jakiś z okolicznych przewoźników z powiatu T.G.. Czy ktoś wie więcej na ten temat?
I znów odświeżam temat ze względu na to, iż na trasę wyruszył kolejny Neoplan N4021NF z PKM-u Jaworzno odkupiony od PKM-u Bytom. Autobus ten posiada nr. taborowy 234 (ex. PKM Bytom 7709) i w dniu dzisiejszym zadebiutował na linii A/3. W kolejce do wyjazdu na linię czekają jeszcze 3 Neoplany N4021NF, które za jakiś czas również pojawią się na liniach miejskich (i nie tylko) obsługiwanych przez PKM Jaworzno .
Dokładnie to w Poznaniu jest 5 sztuk Neoplanów N4021td. Jedyna wadą jest słaba moc silnika a co za tym idzie autobus dosyc wolno się rozpędza. Komfort jazdy również bardz przyjamnyKKS pisze:W Poznaniu mamy parę sztuk tego cusia z silnikiem wieżowym i mnie przynajmniej jeździ się tym dużo lepiej, niż deską. Jak stoisz w desce, to podłoga się telepie, jakby miała się zapaść, w przegubowym tego wrażenia nie mam.Shadow238 w innym temacie pisze:N4021 też wiele od niego nie jest lepszy
Dlatego się pytam .J-31 pisze:No tak, ale poznańskie i gdyńskie N4021td mogą różnić się przecież silnikami (producent, albo moc)
Poza tym jest to ogólny temat o 4021.
Ogólnie mówiąc gdyńskie Neoplany są w całkiem dobrym stanie i choć nie są najlepszymi gdyńskimi pojazdami to jednak są ważnym składnikiem komunikacji miejskiej
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1629977
MPK Kielce wreszcie pozbyło się swojego przegubowego Neoplana
MPK Kielce wreszcie pozbyło się swojego przegubowego Neoplana