: 2005-12-02, 20:51
Tak to ten. (#805)Inspektor pisze:A propo, na jakiej linii jechał ten Neoplan? To jest ten z reklamą Auchan?
Tak to ten. (#805)Inspektor pisze:A propo, na jakiej linii jechał ten Neoplan? To jest ten z reklamą Auchan?
Nie napisałaś linii. To był Auchan z Wzgórza Partyzantów... Jechałem z Tobą.ikarus9587 pisze:Tak to ten. (#805)
¯eby jeszcze bardziej poprawić Ci humor, kolejne nowinki Od niedawna wiadomo, że PKM Jaworzno nabył w spadku po PKM Bytom 6 leasingowanych Neoplanów N4021. Pojazdy są obecnie przemalowywane i dokonuje się w nich remontu. Dostaną przydział #232-#237 i jako kolejne zastąpią MANy SD202. Nie wiadomo czy jaworznicki PKM również wziął je w leasing czy odkupił od poprzedniego właściciela. Mamy już ich pierwsze fotki z TWB.plocmaster pisze:Same dobre wiadomości dziś piszesz PszonaR
Eee, poprzednie były o wiele lepszePszonaR pisze:¯eby jeszcze bardziej poprawić Ci humor, kolejne nowinki
Eee tam. Wszystko można kupować, tylko z głową.Adrian_ pisze:Mam tylko nadzieję, ze za jakiś czas PKM Jaworzno zakupi fabrycznie nowe autobusy, gdyż podreperowywanie braków taborowych wyeksploatowanymi i lekko podstarzałami używkami nie jest zbyt dobrym posunięciem.
Nie ma jednej zasady. To co leasingowali naturalną koleją rzeczy musieli oddać, ale m11, który poszedł do PKM Świerklaniec był już raczej ich własnością.plocmaster pisze:Czy PKM Bytom wyprzedaje cały swój tabor, czy właściciela zmienia tylko to, co leasingowali?
W przypadku leasingowania danego autobusu autobus należy do firmy leasingowej, a przewoźnik jest tylko jego uzytkownikiem, więc do czasu jego spłacenia nie mogli tego zrobić, toteż zapewne wraz ze zmianą właściciela leasing przeszedł na obecnego eksploatatora, czyli PKM Jaworzno. Więc wątpię, by mogli je gdziekolwiek odsprzedać na chwilę obecną (chyba, że za kilka lat po spłaceniu).PszonaR pisze: Nie wiadomo czy jaworznicki PKM również wziął je w leasing czy odkupił od poprzedniego właściciela. Mamy już ich pierwsze fotki z TWB.
Dobrze, ze chociaż tyle. Dzięki temu remontowi autobusy te pojeżdża jeszcze pewnie z kilka lat (chociaż nie wiadomo, w jakim stopniu PKM Bytom zdążył je zapuścić) .PszonaR pisze:dokonuje się w nich remontu
Tu się mylisz. #7359 również był oddany pod leasing, choć jeszcze przed przenumerowaniem z #7351 był własnością PKMu.PszonaR pisze:To co leasingowali naturalną koleją rzeczy musieli oddać, ale m11, który poszedł do PKM Świerklaniec był już raczej ich własnością.
Po co brać autobus, który już jest 'moją' własnością w leasing I jaka firma wzięła takiego gratarzelfix pisze:#7359 również był oddany pod leasing, choć jeszcze przed przenumerowaniem z #7351 był własnością PKMu.
Chyba jakaś mocno zdesperowana.PszonaR pisze:I jaka firma wzięła takiego grata
A nie była to czasem firma Noma 2? bo ta sama firma leasingowała również Neoplana i bodajże Mercedesa O405G.PszonaR pisze:I jaka firma wzięła takiego grata
Bardzo możliwe. To od nich nabył Benedykt Nowak przegubowego ikarkaAdrian_ pisze:A nie była to czasem firma Noma 2?