N4009
Kolegom z poza Poznania napiszę, że to są linie stricte lokalne. Krótkie linie o małych potokach pasażerskich.Poznańczyk pisze:Linie typu 52,57,65,84,88,92,99.
Jak np. 84, która prosto z dworca przesiadkowego zlokalizowanego na Rondzie Śródki dowozi ludzi do okolicznych osiedli i Centrum Handlowego.
Stąd N4009 tak znakomicie się tam sprawdzają.
Dobry przykład dla warszawskiego ZTM-u
MZK Oświęcim w tym roku zakupił dwa Neoplany N4009 z Niemczech. Ich rok produkcji: 1994. Jeżdzą od około 3 tygodni, ale już stały na warsztacie. Jeśli chodzi o silnik to mają kopa Wnętrze zniszczone. Jedynie z zewnątrz się jako - tako prezentują Oto fotki: #61 - galeria/details.php?image_id=3080&mode=search oraz #60 - galeria/details.php?image_id=3099&mode=search
Wraz z wejściem Alpino, jak długo jeszcze N4009 pozostaną w MPK Poznań? Bo jeśli nie przetrwają do następnego roku to wypady miłośników z innych miast do Poznania będą miały o jeden punkt mniej, a w internecie wozy te są w stosunkowo małym stopniu udokumentowane, tzn. nigdzie nie widziałem fotki wnętrza. Więc w takiej sytuacji chciałbym zasugerować, by w miarę możliwości udokumentować różne aspekty pszczółek zanim te znikną na zawsze.
Ależ służę uprzejmie, częściej muszę jeździć na "Katarzynki" do Poznania, byłoby więcej fotek ciekawych pojazdówep40 pisze:Bo jeśli nie przetrwają do następnego roku to wypady miłośników z innych miast do Poznania będą miały o jeden punkt mniej, a w internecie wozy te są w stosunkowo małym stopniu udokumentowane, tzn. nigdzie nie widziałem fotki wnętrza.
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=14023
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=14022
A poniżej reszta moich niepublikowanych dotychczas zdjęć N4009 (wszystkie z roku 2008)
http://imageshack.us/g/215/dscn0243e.jpg/