N221/3H

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Neoplan...
Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-08-16, 14:12

Szkoda że nie zrobiłeś przybliżenia na przegub w środku.

Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1140
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Skoda 16T » 2008-08-16, 15:32

Filip7370 pisze:Szkoda że nie zrobiłeś przybliżenia na przegub w środku.
Obrazek

Jak to mówią, skleroza nie boli :retard:

Obrazek

A tu widok na te fajne siedzienia :mruga:
Wałęsa dawaj moje 100 milionów! | :strzałka: naczarnych.ubf.pl

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-08-16, 16:29

Beznadzieja - mogli wstawić pojedyncze przodem do kierunku jazdy.
Tory na tiry!

Kamil

Post autor: Kamil » 2008-08-16, 16:56

Skoda 16T pisze:A tu widok na te fajne siedzenia
Co w nich takiego fajnego?

Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1140
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Skoda 16T » 2008-08-16, 17:35

Kamil pisze:Co w nich takiego fajnego?
Nie wiem, <b>poprostu</b> lubię siedzenia znajdujące się na przegubie, skierowane bokiem do kierunku jazdy :mruga:
Wałęsa dawaj moje 100 milionów! | :strzałka: naczarnych.ubf.pl

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28643
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-08-25, 11:09

Skoda, a czy udało Ci się tym autobusem przejechać ? Jeśli tak, to jakie są Twoje wrażenia ? ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1140
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Skoda 16T » 2008-08-25, 11:32

J-31 pisze:a czy udało Ci się tym autobusem przejechać ?
Alesz oczywiście, że tak :mruga:
J-31 pisze:Jeśli tak, to jakie są Twoje wrażenia ?
Pozytywy:
- wygodne siedzenia dobrze "trzymające" na zakrętach,
- miękkie zawieszenie,
- jest dosyć szybki,
Negatywy:
- głośny silnik,
- bardzo gorąco we wnętrzu ( brak otwieranych okien ),

Moja ocena 9/10 :mruga:

@J-31, jeśli chcesz mogę Ci przesłac na PW swoja prezentację tego Neoplana ( filmik ) ;)
Wałęsa dawaj moje 100 milionów! | :strzałka: naczarnych.ubf.pl

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 28643
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2008-08-25, 11:43

Skoda 16T pisze:Moja ocena 9/10 :mruga:
Extra, dzięki wielkie :)

Skoda 16T pisze:@J-31, jeśli chcesz mogę Ci przesłac na PW swoja prezentację tego Neoplana ( filmik ) ;)
OK. To może być ciekawe. Z góry dziękuję :)
Obrazek

Filip

Post autor: Filip » 2008-09-19, 12:07

Amalio pisze:Beznadzieja - mogli wstawić pojedyncze przodem do kierunku jazdy
A według mnie mogli sobie w ogóle darować wstawianie siedzeń na przegubie a dać tam choćby o kafebarek.Widziałem takie rozwiązanie już nie raz w przegubowych turystykach będąc przez kilka miesięcy w Belgii i powiem ze jest to świetny pomysł.Wystarczy wstawić odpowiednią obudowie po p5rawej i po lewej stronie przejścia i wstawić to rzeczony kafebarek.A jak komu to nie wystarcza to zawsze można zaszaleć i dodać po monitorku po obu stronach.A siedzenia które normalnie przy samym przegubie sa zwrócone zgodnie do kierunku jazdy odwrócić przeciwnie do kierunku jazdy i między jedna a drugą parą siedzeń wstawić stolik.Takie rozwiązanie Gwarantowałoby na pewno większy komfort przewozu podróżnych no ale cóż tu mamy do czynienia z PKS-em od którego nie można niestety za wiele wymagać bo jak wiemy lepiej i bardziej opłacalnie dla nich jest mieć autobus do którego można upchnąć więcej ludzi niż autobus który co prawda gwarantuje wysoki komfort podróży lecz może do niego wsiąść więcej osób.Wniosek jest prosty lepiej mieć więcej miejsc bo z tego jest więcej pieniędzy.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-09-19, 19:22

No, ale kto niby by obsługiwał "cafe barek" :?: Przecież pasażerom tego zostawić nie można - po tygodniu straty by były ogromne...
Tory na tiry!

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-09-19, 20:59

Fakt "cafe" jest koło przewodnika/kierowcy zwykle, to on pilnuje go i wydaje z niego napoje. Oczywiście są i takie z barkiem w środku ale zamykane na kłódkę.

Filip

Post autor: Filip » 2008-09-20, 19:46

Amalio pisze:No, ale kto niby by obsługiwał "cafe barek" Przecież pasażerom tego zostawić nie można - po tygodniu straty by były ogromne...
No fakt szkoda było wydawać kasę na taką zabudowę jeśli po krótkim czasie użytkowania miałaby być zniszczona.Ale dziwne jest tylko to ze na zachodzie takie coś może jeździć i funkcjonować normalnie i nikt tego nie zniszczy a u nas zaraz się takie coś demoluje.
Filip7370 pisze:Oczywiście są i takie z barkiem w środku ale zamykane na kłódkę.
No to tamten w takim razie wyjątkowo nie był zamykany na kłódkę.I z tego co widziałem nie był zniszczony.Nie wiem z czego to wynika ale może ludzie w innych krajach niż Polska bardziej potrafią szanować pojazdy którymi są zmuszeni podróżować.Sam osobiście na co dzień spotykam sie z dewastacja autobusu którym dojeżdżam do pracy i dziwi mnie zachowanie tych ludzi.A mianowicie jednego dnia demolują autobus a następnego narzekają że wszystko jest zniszczone i sie sypie.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio » 2008-09-20, 20:00

Filip pisze:
No fakt szkoda było wydawać kasę na taką zabudowę jeśli po krótkim czasie użytkowania miałaby być zniszczona.Ale dziwne jest tylko to ze na zachodzie takie coś może jeździć i funkcjonować normalnie i nikt tego nie zniszczy a u nas zaraz się takie coś demoluje.


No to tamten w takim razie wyjątkowo nie był zamykany na kłódkę.I z tego co widziałem nie był zniszczony.Nie wiem z czego to wynika ale może ludzie w innych krajach niż Polska bardziej potrafią szanować pojazdy którymi są zmuszeni podróżować.Sam osobiście na co dzień spotykam sie z dewastacja autobusu którym dojeżdżam do pracy i dziwi mnie zachowanie tych ludzi.A mianowicie jednego dnia demolują autobus a następnego narzekają że wszystko jest zniszczone i sie sypie.
Nie - nie rozumiesz. Nie chodzi o demolowanie tylko zużywanie zawartości tego Barka. I pokaż mi firmę w Niemczech ala PKS która oferuje za free barek.
W PKSie kierowca jedzie sam - nie jest w stanie nad wszystkim zapanować, a w każdym autobusie turystycznym jeżdżącym np na zlecenie biura podróży jest obsługa która obsługuje taki barek. I takie rzeczy są wliczone w koszt biletu ( w PKSie by to nie przeszło, bo pasażerowie nie chcieli by płacić za coś z czego by niekoniecznie korzystali ). A jeżeli nie są to obsługa pobiera opłatę - trudno by było by kierowca w PKSie miał się tym wszystkim zająć.

Filip7370

Post autor: Filip7370 » 2008-09-20, 21:14

Filip pisze:ludzie w innych krajach niż Polska bardziej potrafią szanować pojazdy którymi są zmuszeni podróżować
Bo mają na tyle wyobraźni że kiedyś mogą jechać w stronę przeciwną i mogą korzystać z niego ponownie, czyli jechać tym samym ponownie.

Filip

Post autor: Filip » 2008-09-26, 23:39

Amalio pisze:Nie - nie rozumiesz. Nie chodzi o demolowanie tylko zużywanie zawartości tego Barka.
No dobra masz racje.Tu sie nie zrozumieliśmy.
Amalio pisze:pokaż mi firmę w Niemczech ala PKS która oferuje za free barek.
No fakt.Raczej ciężko znaleźć taki przykład jeśli nie jest to niemożliwe.
Amalio pisze:W PKSie kierowca jedzie sam - nie jest w stanie nad wszystkim zapanować, a w każdym autobusie turystycznym jeżdżącym np na zlecenie biura podróży jest obsługa która obsługuje taki barek.
I tu ujawnia nam sie kolejny mankament polskiego przewoźnika bo nawet w autobusach które kursują na bardzo dalekie trasy nie ma żadnej obsługi dodatkowej nawet typu drugi kierowca.No ja potrafię zrozumieć ze brak pieniędzy i cięcie po kosztach no ale to tez jest dla samego bezpieczeństwa podróżnych.A poza tym ten drugi kierowca mógłby przez jakiś czas kiedy nie prowadzi zająć sie właśnie takim barkiem.
Amalio pisze:w każdym autobusie turystycznym jeżdżącym np na zlecenie biura podróży jest obsługa która obsługuje taki barek. I takie rzeczy są wliczone w koszt biletu ( w PKSie by to nie przeszło, bo pasażerowie nie chcieli by płacić za coś z czego by niekoniecznie korzystali ). A jeżeli nie są to obsługa pobiera opłatę
No dobra potrafię to zrozumieć ludzie nie chcą płacić z czegoś z czego nie korzystają dobra więc właśnie gdyby płacili u drugiego kierowcy który nie prowadzi to byłoby już jakieś wyjście.A poza tym taki barek to rzecz naprawdę przydatna na naprawdę dalekich trasach i nie można tego ograniczać wyłącznie do autobusów jeżdżących w biurach podróży ale również i w PKS ie.

ODPOWIEDZ