N4007

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Neoplan...
Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1136
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

N4007

Post autor: Skoda 16T »

Neoplan N4007 to najkrótszy autobus tej firmy. Jeden z pojazdów był w 1999r. testowany przez MZA Warszawa na lini Airport City.
Obrazek
Obrazek

Parę dni temu N4007 zakupił ZKM Gdańsk. Pojazd obecnie stoi na zajezdni Wrzeszcz:
Obrazek

Co Sądzicie o tym autobusie? :)

Awatar użytkownika
KB
Kierowca
Kierowca
Posty: 881
Rejestracja: 2008-09-13, 16:14
Lokalizacja: BB/Katowice/Rybnik
Kontakt:

Post autor: KB »

Fajne maleństwo :)

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Słodki! Czy ktoś wie gdzie jeszcze jeżdżą takie maluchy w Polsce ?

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Bardzo fajna małopojemnościówka. Na tym zdjęciu z Gdańska wygląda jakby mu tył siadł. Co widać po komentarzach jest i drugi na zajezdni Hallera.

Awatar użytkownika
Skoda 16T
Posty: 1136
Rejestracja: 2008-05-06, 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Skoda 16T »

Shadow238 pisze:Czy ktoś wie gdzie jeszcze jeżdżą takie maluchy w Polsce ?
Transgór ma 2:
:strzałka: http://www.phototrans.eu/1014,149,399.html
W Gryfie jest 1 ze starą mordką:
:strzałka: http://www.phototrans.eu/1014,180,399.html

Poza ZKM Gdańsk ... to chyba wszystko :mruga:

Gadzie
Posty: 1046
Rejestracja: 2007-04-16, 20:48
Lokalizacja: Dobroszyce
Kontakt:

Post autor: Gadzie »

Sympatyczny wozik :mruga: Szkoda, że nie ma ich więcej w Polsce.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jeżeli ZKM Gdańsk miał taką potrzebę - a wychodzi na to, że prócz tego jednego N4007 kupili jeszcze drugiego, czyli potrzebują tak malutkich autobusików - to fajnie, że kupiono N4007.

W 1999 roku - jak już Skoda 16T wspomniał powyżej - warszawskie MZA faktycznie testowało N4007. Ja wtedy starałem się go dokładnie pooglądać. Niestety tylko od zewnątrz, ponieważ ten pojazd kursował wyłącznie na specjalnej linii na lotnisko.

Chciano coś takiego kupić, ponieważ Ikarusy 405 zaczęły się już ostro sypać. I chyba dobrze, że ich nie kupiono. W zasadzie po likwidacji linii "Airport-City" (jeszcze tego samego roku) nie miałyby one żadnego wykorzystania. Po prostu wtedy nikt nie myślał małym taborze do obsługi komunikacji miejskiej. Jak również wtedy nie mieliśmy linii "mikrobusowych" takich jak dzisiaj ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

J-31 pisze:Jeżeli ZKM Gdańsk miał taką potrzebę - a wychodzi na to, że prócz tego jednego N4007 kupili jeszcze drugiego,
Kupili w sumie trzy.

mgajewski

Post autor: mgajewski »

J-31 pisze:N4007 kupili jeszcze drugiego, czyli potrzebują tak malutkich autobusików - to fajnie, że kupiono N4007.
Kupili jednego N4007, oraz trzy N4010. Są one potrzebne na linie 149, 283, i 512.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Może zastąpia H6, H7 chodzi mi o Autosany. Najczęstszymi wozami były właśnie one małopojemnościowymi. Orientuje się ktoś w cenach tych Neoplanów :?:

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Ale w Gdańsku nie ma Autosanów ;)
Te autobusy z czego widzę zastąpią ( przynajmniej na 149 ) knypki należące do Planetobusa :)

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Amalio pisze:Ale w Gdańsku nie ma Autosanów
Chodziło mi, że może w innych miastach zastąpią ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

ŁK-MZK pisze:Chodziło mi, że może w innych miastach zastąpią ;)
No, ale póki co tylko ZKM Gdańsk kupił trzy małe Neoplany. Natomiast pozostałe miasta, radzą sobie w inny sposób ;)

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

J-31 pisze:No, ale póki co tylko ZKM Gdańsk kupił trzy małe Neoplany. Natomiast pozostałe miasta, radzą sobie w inny sposób
Podsunę w Przemyślu władzom MZK te wozy. Lepsze to niż H6 na które się tak dzielnie uczepili. Oczywiście podsunę pomysł na ich kupno :D

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Czemu akurat Neoplany :?: Już lepiej NMy :]

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Na 1 wychodzi

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:Na 1 wychodzi
Nie, nie wychodzi.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A z jakiego powodu?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:A z jakiego powodu?
Many są solidniejsze. Choć i tak całe szczęście, że to jest stare N4007, a nie Centroliner.
Wiele osób też twierdzi, że moment w który ktoś się pozbywa Neoplana, to moment gdy zaczyna się on sypać i coś w tym rzeczywiście jest. Jednak dotyczy to bardziej młodszych wozów.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

A o jakiego Mana Ci chodzi :?: Ja chciałem jakąś małopojemnościówkę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Neoplan”