Neoplan- opinie
Neoplan- opinie
PKM Gdynia:
Jak najszybciej pozbyć się 2271 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988), nastepnie 2214-2220 (NEOPLAN N4021NF rok produkcji 1991-1992-1993), strasznie się sypią. Niemal każdego dnia któryś ma awarie Kolejnym etapem jest usunięcie 2084 (NEOPLAN N4016NF (NTB 027) rok produkcji 1990), rzadko kiedy go widuje, ponieważ przewozi pracowników
PKA Gdynia:
5063-5066 (NEOPLAN N4016NF (NTB 027), rok produkcji 1990), następnie 5068-5069 (NEOPLAN N4014NF, rok produkcji 1992-1993), a także 5250 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988). Ich NEOPLAN N4021NF były wyprodukowane w 1994-1995 roku i nie sa takie złe, odbijane drzwi etc.
I jeszcze takie małe paskudztwo 5867 (NEOPLAN N4009NF, rok produkcji 1991) fuuuujjjjjjjj tego to w ogóle nie powinno być w Gdyni
P.A. Gryf:
Hym... w sumie wszystko jest dobrze utrzymane (choć znalazło by się jakieś małe badziewie z manualna skrzynią biegów), ta marka jest u nich bardzo powszechna, ale z czasem też będą gineły
PKS Gdańsk:
Jak najszybciej 1221 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988), a jeszcze szybciej powinny zniknąć 1222 i 1223 ( NEOPLAN N4021, rok produkcji 1989), jakaś dziwna wersja, podajże skandynawsa z podwyższonym przegubem. Są w takim stanie, że szkoda gadać, trzeba je jak najszybcie zezłomować, bo nie można jakiegoś innego przewoźnika obarczać takim syfem
To by było na tyle
A jak wygląda sprawa z Neoplanami w waszych miastach Czy lokalni przewoźnicy sciagają takie badziewia z Niemiec, czy inwestuje w coś lepszego np. Man NG272
Jak najszybciej pozbyć się 2271 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988), nastepnie 2214-2220 (NEOPLAN N4021NF rok produkcji 1991-1992-1993), strasznie się sypią. Niemal każdego dnia któryś ma awarie Kolejnym etapem jest usunięcie 2084 (NEOPLAN N4016NF (NTB 027) rok produkcji 1990), rzadko kiedy go widuje, ponieważ przewozi pracowników
PKA Gdynia:
5063-5066 (NEOPLAN N4016NF (NTB 027), rok produkcji 1990), następnie 5068-5069 (NEOPLAN N4014NF, rok produkcji 1992-1993), a także 5250 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988). Ich NEOPLAN N4021NF były wyprodukowane w 1994-1995 roku i nie sa takie złe, odbijane drzwi etc.
I jeszcze takie małe paskudztwo 5867 (NEOPLAN N4009NF, rok produkcji 1991) fuuuujjjjjjjj tego to w ogóle nie powinno być w Gdyni
P.A. Gryf:
Hym... w sumie wszystko jest dobrze utrzymane (choć znalazło by się jakieś małe badziewie z manualna skrzynią biegów), ta marka jest u nich bardzo powszechna, ale z czasem też będą gineły
PKS Gdańsk:
Jak najszybciej 1221 (NEOPLAN N4021, rok produkcji 1988), a jeszcze szybciej powinny zniknąć 1222 i 1223 ( NEOPLAN N4021, rok produkcji 1989), jakaś dziwna wersja, podajże skandynawsa z podwyższonym przegubem. Są w takim stanie, że szkoda gadać, trzeba je jak najszybcie zezłomować, bo nie można jakiegoś innego przewoźnika obarczać takim syfem
To by było na tyle
A jak wygląda sprawa z Neoplanami w waszych miastach Czy lokalni przewoźnicy sciagają takie badziewia z Niemiec, czy inwestuje w coś lepszego np. Man NG272
Re: Po wycofaniu Ikarów Gdynia powinna się pozbyć Neochłamów
W GOPie Neoplanów chyba nie ma. W auto-komisie pomiędzy Katowicami a Chorzowem widziałem kiedyś N4009. Nie wiem gdzie potem poszedł.0405NE pisze:A jak wygląda sprawa z Neoplanami w waszych miastach Czy lokalni przewoźnicy sciagają takie badziewia z Niemiec, czy inwestuje w coś lepszego np. Man NG272
a co do PA Gryf, to powinni się pozbyć MercBenz O305G, PKS Wieś już dawno! u nich to normalnie się sypie, mogli by z 2 na pamiątke zostawić )) chociaż ja tak bardzo lubie te o305G (( ale to rupiecie! tylko na złom!!
[ Dodano: 2005-03-28, 23:05 ]
PS> Do @dministratora/ów: Kto tutaj zmienia godziny? Bo u mnie jest 00:04 a na forum 23:04 ?
[ Dodano: 2005-03-28, 23:05 ]
PS> Do @dministratora/ów: Kto tutaj zmienia godziny? Bo u mnie jest 00:04 a na forum 23:04 ?
[quote="PR110E"]a co do PA Gryf, to powinni się pozbyć MercBenz O305G, PKS Wieś już dawno! u nich to normalnie się sypie, mogli by z 2 na pamiątke zostawić )) chociaż ja tak bardzo lubie te o305G (( ale to rupiecie! tylko na złom!!
Spokojnie, wszystko zniknie w swoim czasie. Do końca 2006 roku, wszystkie wysoko/średnio podłogowe autobusy zginą z gdyńskich ulic Osobiście uważam, że stan wejherowskich O305G jest o wiele gorszy, od stanu kartuzkich O305G
Spokojnie, wszystko zniknie w swoim czasie. Do końca 2006 roku, wszystkie wysoko/średnio podłogowe autobusy zginą z gdyńskich ulic Osobiście uważam, że stan wejherowskich O305G jest o wiele gorszy, od stanu kartuzkich O305G
I co ja tu czytam - Neochłam, syf, fuuujjj, Neoplany to złom.... brrrr.... a to przecież jedna z najlepszych firm, Mercedes wśród autobusów....
Tyle, że kol. 0405NE ma rację. Neoplany strasznie się sypią również w Warszawie. Nasze N4020 (bo MZA posiada tylko takie), pochodzą z lat 1997(N4020/3) -1999 (N4020 td) + jeden N4020/3 z Niemiec z 1994. I wszystkie są w okropnym stanie. Najdłużej i najlepiej trzymał się ten z Niemiec.
Niestety trzymał się....
Tyle, że kol. 0405NE ma rację. Neoplany strasznie się sypią również w Warszawie. Nasze N4020 (bo MZA posiada tylko takie), pochodzą z lat 1997(N4020/3) -1999 (N4020 td) + jeden N4020/3 z Niemiec z 1994. I wszystkie są w okropnym stanie. Najdłużej i najlepiej trzymał się ten z Niemiec.
Niestety trzymał się....
Pociesz się. Te warszawskie Neoplany z "nowszej serii" wcale nie są lepsze od Waszych, ze "Starej serii"....0405NE pisze:J-31: Ale zobacz u was to chociaż są to Neoplnay z nowszej serii, a u nas te uzywki z Raichu, to sa totalne padliny Nawet te z 1993 roku są bardzo................ehhhh szkoda gadać...
Kilka już się paliło...