LAZ E291D1

Inne marki trolejbusów, dotychczas nieskategoryzowane.

ppln

Post autor: ppln »

A jaki ma śmieszny pulpicik. Taka podróba VDO ;) Dzieło sztuki to może to i nie jest (taki ma trochę dziwny przód), ale lepsze to niż stare Jelcze :)

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Nawet ładny, tylko dekske rozdzielczą pozostaniwe bez komenatrza...

PS. Po co dwa tematy :mruga: :?:
Ostatnio zmieniony 2006-03-07, 21:33 przez rupak9, łącznie zmieniany 1 raz.

kombino

Post autor: kombino »

Wiesz może ile kosztuje?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 700
Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotrek_2274 »

Od tyłu wygląda troche jak Lions City :) Całkiem ciekawie wygląda.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Ogólnie nieżle się prezentuje. Mogli jednak sobie darować zwijacze linek ze Skody 9Tr na zewnątrz pojazdu :(

Podi

Post autor: Podi »

Ładny,ale pewnie ma trwałość Vecto(tak tak nadal nawiązuje ze stereotypu że ze Wschodu wszystko jest złe...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

A mnie się podoba - z zewnątrz. A w środku - wg. mnie ciasny. Za ciasny. W przyczepie sprzydałaby się jednak druga "rzeźnia".

A środek, to nawet przypomina mi bardziej Solarisa niż Jelcza.

A teraz trochę danych technicznych, dla tych którzy nie znają ukraińskiego - czyli to co na zdjęciu poniżej
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... 1-tech.jpg
"Ukraiński trolejbus nowej generacji (typ LAZ E-291) wyprodukowany przez Lwowską fabrykę motoryzacyjną"

- długość pojazdu - 18 metrów (18 000 mm)
- szerokość pudła - 2 550 mm
- wysokość podłogi od jezdni - 340 mm
- liczba miejsc siedzących - 44
- "teoretyczna" maksymalna liczba pasażerów włącznie ze stojącymi - 170
- prędkość maksymalna - 70 km/h
- tutaj nie wiem o co chodzi, czy chodzi o długość pantografów - 2 x 130
- system zasilania - wg. tej tabelki: "tranzistorna", czyli chyba tyrystorowy

Reasumując - chciałbym coś takiego zobaczyć np. w Gdyni... Wiem, wiem, nie realne :chytry:

Awatar użytkownika
Dominik
Posty: 777
Rejestracja: 2005-01-03, 15:46
Lokalizacja: TCZEW - Pomorskie

Post autor: Dominik »

Zastanawia mnie ta fotka czy w kabinie kierowcy umieszczony jest płaski ekran LCD czy mi się tylko wydaje. http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... alon10.jpg

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Mnie tam się nawet podoba, z zewnątrz się nada (widać zainspirowanie MAN-ami), choć przód tragiczny. W środku też całkiem niezły, wykończenie chyba może być, dużo bezpodestowych miejsc, a układ foteli można zmienić :P. Ogólnie podoba mi się, mogliby takie kupić do Lublina ze środków UE ;-)
Tylko ta Ukraina i bariery celne… :/ Raczej nie będzie z niego rynkowego hitu.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

J-31 pisze:- tutaj nie wiem o co chodzi, czy chodzi o długość pantografów - 2 x 130
- system zasilania - wg. tej tabelki: "tranzistorna", czyli chyba tyrystorowy
Silniki trakcyjne (Elektroważmasz - Charków) 2x130 kW. Tranzystorowy z odzyskiem energii blisko 40%. ;)

Milenium

Post autor: Milenium »

Piotrek_2274 pisze:Od tyłu wygląda troche jak Lions City :) Całkiem ciekawie wygląda.
To chyba logiczne że to plagiat
plocmaster pisze:choć przód tragiczny.
.
Mi się podoba.
plocmaster pisze:Ogólnie podoba mi się, mogliby takie kupić do Lublina ze środków UE ;-)
Niestety, obawiam się że Lublin tych 15% nawet nie ma :(.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Tramwaj pisze:To chyba logiczne że to plagiat
Ale udany :mruga:
Tramwaj pisze:Mi się podoba.
Cóż, gusta. W sumie mogę go zaakceptować.
Tramwaj pisze:Niestety, obawiam się że Lublin tych 15% nawet nie ma :(
No cóż… w sumie i tak by przegubów nie kupili. :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Dominik pisze:Zastanawia mnie ta fotka czy w kabinie kierowcy umieszczony jest płaski ekran LCD czy mi się tylko wydaje. http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... alon10.jpg
Jeśli Masz na myśli ekran LCD "na" kabinie, to patrząc na to zdjęcie powyżej - odpowiadam - wg mnie to nie jest LCD, możliwe, że tylko ścianka, albo w najlepszym razie jakaś tablica. Na LCD jakoś mi to nie wygląda :]

Natomiast jeśli Masz na myśli puplit w kabinie kierowcy, czyli
:strzałka: http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... abina2.jpg

To wg. mnie, tam tym bardziej nie widać nic co przypominałoby LCD :mruga:

[ Dodano: 2006-03-09, 13:24 ]
u2w pisze:Silniki trakcyjne (Elektroważmasz - Charków) 2x130 kW. Tranzystorowy z odzyskiem energii blisko 40%. ;)
Oooo. Wielkie dzięki U2w - właśnie tego nie wiedziałem. :)
Ostatnio zmieniony 2006-03-09, 16:15 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.

OZZY

Post autor: OZZY »

A więc ta wielka skrzynia w członie A to silnik trakcyjny.... swoją drogą to jest to całkiem pomysłowe rozwiązanie... ;)

ko-ziutek

Post autor: ko-ziutek »

Trolejbus ten kosztuje 120 tys. euro.

ppln

Post autor: ppln »

Chyba coś pomieszałeś bo nikt (nawet Jelcz) nie sprzeda Ci przegubowca za 470 000 zł, a co jeszcze trolejbus.

Podi

Post autor: Podi »

ppln pisze:Chyba coś pomieszałeś bo nikt (nawet Jelcz) nie sprzeda Ci przegubowca za 470 000 zł, a co jeszcze trolejbus.
A może tam po prostu wszystko jest tańsze?

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Pewnie i tak :retard:.
Może PKT takiego kupi :rotfl:.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

470 000? To wychodzi jakieś 500 000 jak dla nas Polaków…
<ppln-style mode on>
Zamawiam 13 takich do Płocka. Nieważne że nie mamy trakcji trolejbusowej, coś się opracuje. :retard:
<ppln-style mode on/>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”