Strona 1 z 3

LAZ E291D1

: 2006-03-07, 21:09
autor: voy

: 2006-03-07, 21:11
autor: ppln
A jaki ma śmieszny pulpicik. Taka podróba VDO ;) Dzieło sztuki to może to i nie jest (taki ma trochę dziwny przód), ale lepsze to niż stare Jelcze :)

: 2006-03-07, 21:15
autor: rupak9
Nawet ładny, tylko dekske rozdzielczą pozostaniwe bez komenatrza...

PS. Po co dwa tematy :mruga: :?:

: 2006-03-07, 21:39
autor: kombino
Wiesz może ile kosztuje?

: 2006-03-07, 21:43
autor: Piotrek_2274
Od tyłu wygląda troche jak Lions City :) Całkiem ciekawie wygląda.

: 2006-03-07, 22:04
autor: u2w
Ogólnie nieżle się prezentuje. Mogli jednak sobie darować zwijacze linek ze Skody 9Tr na zewnątrz pojazdu :(

: 2006-03-08, 09:07
autor: Podi
Ładny,ale pewnie ma trwałość Vecto(tak tak nadal nawiązuje ze stereotypu że ze Wschodu wszystko jest złe...

: 2006-03-08, 12:34
autor: J-31
A mnie się podoba - z zewnątrz. A w środku - wg. mnie ciasny. Za ciasny. W przyczepie sprzydałaby się jednak druga "rzeźnia".

A środek, to nawet przypomina mi bardziej Solarisa niż Jelcza.

A teraz trochę danych technicznych, dla tych którzy nie znają ukraińskiego - czyli to co na zdjęciu poniżej
http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... 1-tech.jpg
"Ukraiński trolejbus nowej generacji (typ LAZ E-291) wyprodukowany przez Lwowską fabrykę motoryzacyjną"

- długość pojazdu - 18 metrów (18 000 mm)
- szerokość pudła - 2 550 mm
- wysokość podłogi od jezdni - 340 mm
- liczba miejsc siedzących - 44
- "teoretyczna" maksymalna liczba pasażerów włącznie ze stojącymi - 170
- prędkość maksymalna - 70 km/h
- tutaj nie wiem o co chodzi, czy chodzi o długość pantografów - 2 x 130
- system zasilania - wg. tej tabelki: "tranzistorna", czyli chyba tyrystorowy

Reasumując - chciałbym coś takiego zobaczyć np. w Gdyni... Wiem, wiem, nie realne :chytry:

: 2006-03-08, 18:33
autor: Dominik
Zastanawia mnie ta fotka czy w kabinie kierowcy umieszczony jest płaski ekran LCD czy mi się tylko wydaje. http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... alon10.jpg

: 2006-03-08, 20:48
autor: pmaster
Mnie tam się nawet podoba, z zewnątrz się nada (widać zainspirowanie MAN-ami), choć przód tragiczny. W środku też całkiem niezły, wykończenie chyba może być, dużo bezpodestowych miejsc, a układ foteli można zmienić :P. Ogólnie podoba mi się, mogliby takie kupić do Lublina ze środków UE ;-)
Tylko ta Ukraina i bariery celne… :/ Raczej nie będzie z niego rynkowego hitu.

: 2006-03-08, 21:35
autor: u2w
J-31 pisze:- tutaj nie wiem o co chodzi, czy chodzi o długość pantografów - 2 x 130
- system zasilania - wg. tej tabelki: "tranzistorna", czyli chyba tyrystorowy
Silniki trakcyjne (Elektroważmasz - Charków) 2x130 kW. Tranzystorowy z odzyskiem energii blisko 40%. ;)

: 2006-03-08, 21:41
autor: Milenium
Piotrek_2274 pisze:Od tyłu wygląda troche jak Lions City :) Całkiem ciekawie wygląda.
To chyba logiczne że to plagiat
plocmaster pisze:choć przód tragiczny.
.
Mi się podoba.
plocmaster pisze:Ogólnie podoba mi się, mogliby takie kupić do Lublina ze środków UE ;-)
Niestety, obawiam się że Lublin tych 15% nawet nie ma :(.

: 2006-03-09, 00:01
autor: pmaster
Tramwaj pisze:To chyba logiczne że to plagiat
Ale udany :mruga:
Tramwaj pisze:Mi się podoba.
Cóż, gusta. W sumie mogę go zaakceptować.
Tramwaj pisze:Niestety, obawiam się że Lublin tych 15% nawet nie ma :(
No cóż… w sumie i tak by przegubów nie kupili. :mruga:

: 2006-03-09, 13:23
autor: J-31
Dominik pisze:Zastanawia mnie ta fotka czy w kabinie kierowcy umieszczony jest płaski ekran LCD czy mi się tylko wydaje. http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... alon10.jpg
Jeśli Masz na myśli ekran LCD "na" kabinie, to patrząc na to zdjęcie powyżej - odpowiadam - wg mnie to nie jest LCD, możliwe, że tylko ścianka, albo w najlepszym razie jakaś tablica. Na LCD jakoś mi to nie wygląda :]

Natomiast jeśli Masz na myśli puplit w kabinie kierowcy, czyli
:strzałka: http://www.urbantransport.kiev.ua/dir/t ... abina2.jpg

To wg. mnie, tam tym bardziej nie widać nic co przypominałoby LCD :mruga:

[ Dodano: 2006-03-09, 13:24 ]
u2w pisze:Silniki trakcyjne (Elektroważmasz - Charków) 2x130 kW. Tranzystorowy z odzyskiem energii blisko 40%. ;)
Oooo. Wielkie dzięki U2w - właśnie tego nie wiedziałem. :)

: 2006-03-09, 15:54
autor: OZZY
A więc ta wielka skrzynia w członie A to silnik trakcyjny.... swoją drogą to jest to całkiem pomysłowe rozwiązanie... ;)

: 2006-03-11, 10:31
autor: ko-ziutek
Trolejbus ten kosztuje 120 tys. euro.

: 2006-03-11, 11:08
autor: ppln
Chyba coś pomieszałeś bo nikt (nawet Jelcz) nie sprzeda Ci przegubowca za 470 000 zł, a co jeszcze trolejbus.

: 2006-03-11, 11:57
autor: Podi
ppln pisze:Chyba coś pomieszałeś bo nikt (nawet Jelcz) nie sprzeda Ci przegubowca za 470 000 zł, a co jeszcze trolejbus.
A może tam po prostu wszystko jest tańsze?

: 2006-03-11, 12:27
autor: rupak9
Pewnie i tak :retard:.
Może PKT takiego kupi :rotfl:.

: 2006-03-11, 23:19
autor: pmaster
470 000? To wychodzi jakieś 500 000 jak dla nas Polaków…
<ppln-style mode on>
Zamawiam 13 takich do Płocka. Nieważne że nie mamy trakcji trolejbusowej, coś się opracuje. :retard:
<ppln-style mode on/>