Dzięki pomocy U2w miałem bardzo fajną możliwość małego przyjrzenia się gdyńskim "elektro-mercom".
Na początek najnowszy, oporowy, #3014. Patrząc na niego pomyślałem od razu, że to typowy MB O405N2... okazuje, się, że to jest ... MB O405N3. A konkretnie MB O405N3 A3. Jak już koledzy z Gdyni pisali w temacie o "65 leciu", ten pojazd został zakupiony we Francji.
Na początek to co można zobaczyć pod klapą
Zajrzyjmy jednak do środa. Pojazd ma dosyć ciekawe wnętrze. Już przebudowane przez PKT.
Jak powiedział mi U2w, w tym miejscu znajdowała się rzeźnia. Mechanicy wstawili tu jednak fotele. Poręcz na oknie pozostała...
.... również ten pojedynczy fotel został dostawiony
Patrząc na powyższe zdjęcie, Zwróćcie uwagę na ścianę po lewej stronie. Tuż przy oknach jest belka, o którą można się wygodnie oprzeć - fajna sprawa.
Skoro już jesteśmy w rzeźni, to na uwagę zwraca ta pionowa poręcz. Jest nietypowa, ale wydaje się być bardzo praktyczna
Pozostałe fotele są oryginalne i chyba będą wygodne, chociaż jak sprawdzałem, są lekko twardawe
I jeszcze fotka mechanizmu otwierania drzwi. Dzięki U2w udało mi się zajrzeć w tak nietypowe miejsca
Kabina kierowcy
Na pierwszym zdjęciu co nieco widać wejście pierwszymi drzwiami. Nie ma tam poręczy. Pytałem się U2w, czemu nie wstawili tam jakiejś barierki. U2w odpowiedział, że nie mają takiej "aluminiowej", ale to jest kwestia czasu - po prostu pasażerowie będą tam stawać i zasłaniać kierowcy widoczność. A dodatkowo nie mają się tam czego trzymać, i przy mocniejszym hamowaniu, ktoś może wypaść przez przednią szybę.
To był najnowszy #3014... a jutro ciąg dalszy "elektro-merców"