Saurer 4T IILM
Saurer 4T IILM
Jak Wam się podoba tan najstarszy trolejbus w Polsce? Jest z roku 1957 do 1991 jeżdził w Szwajcari, a do 1995 w W-wie(może to i dobrze, że tam nie ma trolejbusów przynajmnie tu jeżdzi Saurer). Głupie jest to, że często się psuje(to mój setny post
Re: Saurer 4II LM
podba się , podobarupak pisze:Jak Wam się podoba tan najstarszy trolejbus w Polsce? Jest z roku 1957 do 1991 jeżdził w Szwajcari, a do 1995 w W-wie(może to i dobrze, że tam nie ma trolejbusów przynajmnie tu jeżdzi Saurer). Głupie jest to, że często się psuje(to mój setny post
może siedzenia by się tylko przydały miękkie
a i tak najlepsza była przyczepka - miała miejsca naprzeciwko siebie-plecami do okien
jej tylne drzwi były już na skosie i żeby wyrównac drogę wychodzenia miały opuszczany stopień
Powiem wam że mnie się ten trolejbus podoba i jak na te czasy to się świetnie trzyma mimo swojego wieku. Widziałem dzisiaj w internecie zdjęcia tego Saurera tyle że z Warszawy ale bez trakcji i w złym stanie, jeśli chodzi o karoserie porównujac tamtego z tym na zdjęciu w Gdyni to ten mi się bardzo podoba. Również widziałem zdjęcia z 75 lecia komunikacji w Gdyni
No tak, ale ten trolejbus którego zdjęcie Mac zaprezentował został gruntownie wyremontowany.
Ja je doskonale pamiętam, kiedy MZA je eksploatowało na linii 51 do Piaseczna. Pamiętam również ich przyczepy. To były naprawdę super pojazdy.
Bardzo lubili je kierowcy, nazywali je pieszczotliwie "pszczółki". Byly bardzo szybkie, bardzo ciche. Rzeczywiście mocno szarpały. Najgorsze były te fotele - drewniane. Po przejechaniu się w jedną tylko stronę z Warszawy do Piaseczna mocno bolały mnie pośladki.
Jeszcze fajniej jechało się w przyczepie. Tam słychac było szum toczących się kół...
Ja je doskonale pamiętam, kiedy MZA je eksploatowało na linii 51 do Piaseczna. Pamiętam również ich przyczepy. To były naprawdę super pojazdy.
Bardzo lubili je kierowcy, nazywali je pieszczotliwie "pszczółki". Byly bardzo szybkie, bardzo ciche. Rzeczywiście mocno szarpały. Najgorsze były te fotele - drewniane. Po przejechaniu się w jedną tylko stronę z Warszawy do Piaseczna mocno bolały mnie pośladki.
Jeszcze fajniej jechało się w przyczepie. Tam słychac było szum toczących się kół...
Zapewne chodzi ci odwa Saurery które należą do prywatnego konesera, mało prawdopodobna jest taka zamiana. To jest osoba prywatna i pewnie chce wyciągnać za sprężarke kupe kasy, której PKT nie posiada.rupak pisze:Cholercia szkoda . Ale niemogą wymienić z tych co tam stoją w tym "muzeum" na północnej czy w tamtych okolicach.
Hi Trolejbusek 7Tr.Trolejbusek7Tr pisze:Have these trolleybuses reostatic or thrystor contact? These trolleybuses are very beutiful. Regrettably is for me out of hand.
If I'm not wrong, then Saurer 4T IILM haven't thyristor contact. And it is really nice trolley...
(PL)
Cześć Trolejbusek7Tr
O ile się nie mylę, to Saurer 4T IILM, nie ma napędu tyrystorowego. I rzeczywiście jest on bardzo fajny...