Saurer 4T IILM
Exactly. These Saurers has the reostatic drive. Made it in 1957 yr. Only the converter loading batteries is electronic (thyristor) - but installed at some modernization.
PL. Dokładnie. Te Saurery mają napęd rezystorowy. Wyprodukowano je w 1957 roku. Jedynie przetwornica ładująca akumulatory jest elektroniczna (tyrystorowa) - ale zamontowano ją przy jakiejś modernizacji.
PL. Dokładnie. Te Saurery mają napęd rezystorowy. Wyprodukowano je w 1957 roku. Jedynie przetwornica ładująca akumulatory jest elektroniczna (tyrystorowa) - ale zamontowano ją przy jakiejś modernizacji.
Ufff. Dzięki za informację. Mam nadzieję, że ten Saurer znów będzie dumnie woził pasażerów po Gdyni...
Saurer Kolego, Saurer u2w
Saurer Kolego, Saurer u2w
Ostatnio zmieniony 2006-06-01, 10:54 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Wróćmy nieco do tematu. Ostatnio - wczoraj - udało mi się zrobić fotkę, która chyba zainteresuje kolegów z Gdyni. U Was jest i nawet jeździ Saurer 4T IILM, a w Warszawie stoi... przyczepa do niego
Nie jest to jakieś moje nowe odkrycie, przyczepa stoi od dawna, ale dopiero teraz udało mi się zrobić dobrą fotkę
galeria/details.php?image_id=1881
Nie jest to jakieś moje nowe odkrycie, przyczepa stoi od dawna, ale dopiero teraz udało mi się zrobić dobrą fotkę
galeria/details.php?image_id=1881
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
Info dla zainteresowanych.
Wtajemniczeni wiedzą, iż gdyński staruszek od pewnego czasu miał problemy z przetwornicą (częste awarie, brak części zamiennych itp.). Było to już odczuwalne podczas Dnia Otwartego zajezdni PKT z okazji 65 lat komunikacji trolejbusowej w Gdyni we wrześniu ub. roku. Miło mi poinformować, że od wtorku Saurerek posiada fabrycznie nową i przede wszystkim nowoczesną przetwornicę made by Enika. Małe, lekkie i co najważniejsze całkowicie bezgłośne urządzonko
Wtajemniczeni wiedzą, iż gdyński staruszek od pewnego czasu miał problemy z przetwornicą (częste awarie, brak części zamiennych itp.). Było to już odczuwalne podczas Dnia Otwartego zajezdni PKT z okazji 65 lat komunikacji trolejbusowej w Gdyni we wrześniu ub. roku. Miło mi poinformować, że od wtorku Saurerek posiada fabrycznie nową i przede wszystkim nowoczesną przetwornicę made by Enika. Małe, lekkie i co najważniejsze całkowicie bezgłośne urządzonko
Uważaj z optymizmem, jak nasze zabytki dostawały przetwornice statyczne to cały chór krytyków zaczął krzyczeć, że to skandal i profanacjau2w pisze:Miło mi poinformować, że od wtorku Saurerek posiada fabrycznie nową i przede wszystkim nowoczesną przetwornicę made by Enika. Małe, lekkie i co najważniejsze całkowicie bezgłośne urządzonko