Mercedes 0530E

Inne marki trolejbusów, dotychczas nieskategoryzowane.
B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus » 2005-02-15, 13:44

J-31 pisze:No tak, ale ten pomysł o ile jest fajny o tyle zbyt drogi do realizacji. Ale może za kilka lat ? Kto wie... ;)
Nie wiem czy wiesz, ale ceny Citaro dośc szybko spadają, a szczególnie tych sprzed 2001 roku. Jdynym dużym problemem jest to, iż większość z nich jest 2 drzwiowa :(

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-15, 13:53

No i chyba tutaj tkwi pewien problem... Przebudowa tych pojazdów na trzydrzwiowe może być zbyt droga, a z drugiej strony zachodnie (czytaj niemieckie) przedsiębiorstwa komunikacyjne tak chętnie się ich nie pozbywają.... :)

Tak więc o takim pojeździe możemy sobie jedynie pomażyć:

voy

Post autor: voy » 2005-02-15, 15:59

Nie zawsze, znajdą się Citara które mają odpowiednią ilość drzwi.
Niemcy mogliby myśleć przyszłościowo ;) dokładając trzecie/czwarte drzwi a potem używane sprzedać do Polski hehe.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-15, 16:19

Niemcy nie są głupi. Nie będą dokładać do pojazdu, którego chcą sprzedać. Jak Kupujesz pojazd - to Twój problem co z nim Zrobisz.... ;)
Obrazek

rupak9
Posty: 1184
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2005-02-15, 16:37

On ma u mnie poparcie, ale to nieodemnie zależy

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus » 2005-02-15, 16:59

hym... montowanie 3 drzwi <b>odrazu</b> odpada, to jest bardzo nieopłacalne. Ale spokojnie znalazły się 3 drzwiowe 0405N, to i znajdą się 0530 :P Tym wieksze są szanse, że Citara sprzed 2001 roku są juz dość tanie. Nawet po zbudowaniu 11 0405NE, będzie trzeba budowac dalej własne trolejbusy bo pieniędy na dużą ilość nówek raczej nie będzie, a 2013 trzeba wszystkie trole wymienić na niskopodłogowce, a nie można też wnieskonczoność przerabiać 0405N :P Co by nie było one tez się stażeją. Przypomne równiez, że budowa trolejbusów na na bazie 0405N jest alternatywą dla NG Jelczy :P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-16, 10:51

Czy MB O405NE zastępują najstarsze Jelcze ?
Obrazek

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus » 2005-02-16, 13:04

J-31 pisze:Czy MB O405NE zastępują najstarsze Jelcze ?
Tak. Nie wiem czy wiesz, ale 0405NE maja silniki od skasowanych Jelczy, więc najpierw trzeba skasować Jelcza, żeby pozyskać aparature :P

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-17, 14:54

Tak coś o tym słyszałem.
Czyli jest szansa, że na tej samej zasadzie w Gdyni w ciągu najbliższych lat nie tylko może pojawić się znacznie więcej MB 405NE, ale również inne pojazdy niskopodłogowe - czyli malutka szansa na użuwane Citaro jednak istnieje. Ale to tylko naprawdę malutka szansa.... :)
Obrazek

voy

Post autor: voy » 2005-02-17, 17:12

A tam malutka znowu, na pewno trochę Citar kupią używanych.

rupak9
Posty: 1184
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 » 2005-02-17, 18:01

Pamiętaj, że zawsze nawet najmniejsza szansa jest. Ja uważam, że kupią u żywane Citaro

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus » 2005-02-17, 22:41

Pożyjemy, zobaczymy :P Oby tak było, wkoncu nie można w nieskonczoność kupować 0405N, które z roku na rok robią się coraz starsze ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-18, 12:35

0405NE pisze:Pożyjemy, zobaczymy :P Oby tak było, wkoncu nie można w nieskonczoność kupować 0405N, które z roku na rok robią się coraz starsze ;)
Bo i nie można w nieskończoność kupować MB O405N. Po pierwsze dlatego, że ich ilość jest jednak limitowana. A po drugie dlatego, że to też nie jest już najnowsza konstrukcja. Te autobusy mają swoje lata.... :)

voy

Post autor: voy » 2005-02-18, 14:41

No to co, stare ale jare. A najbardziej aktualnym autobusem jest Neoplan N4014NF.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 31768
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 » 2005-02-18, 16:13

Ale nie ze wszystkich autobusów da się zrobić trolejbus... ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”