Strona 2 z 3
: 2005-02-14, 17:41
autor: B.A. Baracus
rupak pisze:Chciał bym się nim kiedyś jeszcze przyjechać
:(:(
Poszukaj dobrego sponsora, a właściciel <b>napewno</b> zgodzi się na remont
: 2005-02-14, 22:58
autor: rupak9
No to trzeba będzie troche czekać. Go by tam go chciał za sponsorować.
: 2005-02-15, 17:59
autor: u2w
Jacek Pudło pisze:Ty w ogóle wiesz o czym piszesz?
Trochę niespójnie, ale w miarę ma rację. W ikarusach było niemiłosiernie głośno. Dodatkowo owo "ładowanie" czyli włączenie się sprężarki (made in USRR from ZIU9) potęgowało efekt i rzeczywiście mogło doprowadzić do bólu głowy.
: 2005-02-16, 10:46
autor: Kuba
Ja bylem na zajezdni rok temu,ikar stal na placu(nie w krzakach) po zajezdni oprowadzil mnie sam prezes PKT!
(to kolega mojego dziadka
)
: 2005-04-21, 22:18
autor: zetkaem
rupak pisze:No to trzeba będzie troche czekać. Go by tam go chciał za sponsorować.
Jak bym miał kase
to bym zasponsorował
Miałem zaszczyt nim się przejechac pamietam jak jeździł na 23 chyba wprawdzie na pętle Euromarket (tesco teraz) zawsze na niego czekal wóz techniczny
[ Dodano: 2005-04-23, 18:04 ]
Tu podaje link Jakby Ktośchciał zobaczyć w jaki on znajduje sie stanie
album_cat.php?cat_id=33&sid=e0b34b8f637 ... b265650ce3
: 2006-03-27, 20:03
autor: lustro
Właściwie teraz nie wygląda aż tak źle. A jego zdjęcia w obecnym stanie można znależć na
http://SPAM.blox.pl/html/1310721, ... tml?113283
: 2006-03-27, 21:14
autor: Mercury
A o to fotki pierwszego w Polsce i byc moze w Europie(prosze mnie poprawic jak sie myle) Ikarusa 280.26/E - Zbudowany z MZK Słupsk a nie w KPNA jak niektorzy mowia. Jest to rowniez ex. 3044 z Łodzi, ktory w Slupsku otrzymal nowe zadanie
Zdjecia dzieki stronie slupsk.eco.pl.
http://img226.imageshack.us/my.php?image=14134gs.jpg
http://img529.imageshack.us/my.php?imag ... 6516yl.jpg
: 2006-03-27, 21:18
autor: ppln
To macie w Słupsku ex. łódzkiego Ikarka z 1990r. przerobionego na trajtka? Gratuluję gustu przy dobieraniu modelu
: 2006-03-27, 21:20
autor: Piotrek_2274
Jakie on miał barwy? krem-czerw czy krem-ziel jak ZIUtki?
: 2006-03-27, 21:56
autor: u2w
Poproszę więcej info. Czy to był oporowiec, czy to on miał "legendarny" prototypowy silnik 2DK210
: 2006-03-27, 21:57
autor: Mercury
Ikarus przyszedl z Łodzi, nie wiem jakie były okolicznosci ewentualnego "zakupu". Wiem, ze MZK chcialo zrobic eksperyment i przerobic go na trajtka. No i zrobili. Konstrukcja była niestabilna, przez co pojezdzil tylko 5-6 lat. Numer ikara - 3044 w Łodzi. Malowanie miał typowe jeszcze wtedy dla Słupskich trolejbusow, czyli zielono-biale z wielkim logo MZK na burtach - no i napisami "Prototyp MZK Słupsk" co widac na drugim zdjeciu. Nie mialem okazji nim jechac, gdyz jak go skasowali mialem 3-4 lata, nawet go nie pamietam. Wiem za to od innych, starszych, ze byla to nielada frajda jechac tym Ikarusem.
[ Dodano: 2006-03-27, 22:07 ]
Wiem, ze bedziecie niepocieszeni, ale slupscy MKM nieposiadaja takich inforamcji odnosnie silnika. Przeszukalem strone slupsk.eco.pl i naprawde nie ma. Za to znalazlem inne rzeczy:
Ikarus 280.26
Łódź - 3044
Rocznik - 1980
Przejscie do Słupska - 1987-1988
Ikarus 280.26/E ex. 3044 Łódź
MZK Słupsk - 651
Data wprowadzenia do ruchu - 02.01.1988
Data skreślenia ze stanu - 31.05.1993 - (czyli wtedy jak kasowali pierwsze Ziutki - 550, 551, 552, 555, 559)
Los - kasacja na terenie MZK.
Przebudowa wozu na trolebus wykonana w MZK Słupsk.
To tyle co wiemy.
: 2006-04-04, 13:53
autor: Jacek Pudło
Ten słupski ikarus miał 2 silniki trakcyjne.
: 2007-07-14, 23:12
autor: ep40
: 2007-07-14, 23:56
autor: rupak9
Mam nadzieje, że na jakieś święto/festyn ZKMu, czy PKT zawita do Gdyni
.
: 2007-07-15, 16:02
autor: Piotrek_2274
A ja mam nadzieje ze w Lublinie nie zardzewieje do reszty
: 2007-07-15, 17:24
autor: ep40
Jacek Pudło pisze:Ten słupski ikarus miał 2 silniki trakcyjne.
Takie jak PR-ki? Jak i na jakie osie był przekazywany napęd.
: 2007-07-16, 12:22
autor: Shadow238
ep40 pisze:gdyński Ikarus 280E po kilku latach ponownie ruszył w drogę
No to świetnie. Naprawdę miło będzie ujrzeć ponownie Ikarusa 280.26E na trasie
: 2007-07-16, 13:40
autor: u2w
MKM Shadow pisze:No to świetnie. Naprawdę miło będzie ujrzeć ponownie Ikarusa 280.26E na trasie
Zastanawiam się czy to zamierzona ironia czy coś źle zrozumiałeś. Na wszelki wypadek jednak wytłumaczę:
gdyński Ikarus 280E po kilku latach ponownie ruszył w drogę
oznacza, że wyruszył w swą ostatnią drogę - do Lublina. I jeśli się po drodze nie rozsypał
to zostanie eksponatem L-TEKu.
: 2007-07-16, 20:17
autor: Shadow238
oznacza, że wyruszył w swą ostatnią drogę - do Lublina. I jeśli się po drodze nie rozsypał to zostanie eksponatem L-TEKu.
Szkoda, ale jednak na pewno część MKMów chciałaby na trasie go ujrzeć
: 2007-07-16, 20:30
autor: pmaster
MKM Shadow pisze:Szkoda, ale jednak na pewno część MKMów chciałaby na trasie go ujrzeć
Ale jak go wyremontują to chyba wyjedzie co jakiś czas, nie?