Sevibus
sevibus jest zdolny do wszystkiego wygrają przetarg w którym autobusy mają być nowe i ma być ich 5 a kupią 2, 15 letnie jak to właśnie jest na ich obecnych liniach. Niepojmuje skoro niestać ich na autobusy na obecne linie to gdzie się wybierają a jeśli stać to czemu zamiast 2 nowych na czernicy jest jeden a reszta ma 13-15 lat. Oj pazerny szefuncio sevibusa a gratów z niemiec we wrocławiu dzięki takim firmom coraz więcej...
A ciekaw jestem, czym ty ludzi byś woził, gdybyś miał firmę o kapitale 640 tys. złotych. Nie powiesz mi że to dużo, mało tego, musi ci starczyć na naprawy, serwisowania, wynajęcie terenu pod bazę, oraz... wynagrodzenie dla kierowców.
Non-stop nie można się też zadłużać w bankach.
I taka mała dygresja, jeśli chodzi ci o Setrę, to nie jest ona starsza niż pregnioty z MPK Wrocław
Non-stop nie można się też zadłużać w bankach.
I taka mała dygresja, jeśli chodzi ci o Setrę, to nie jest ona starsza niż pregnioty z MPK Wrocław
ja się w zupełności zgadzam, ale jak się niema pieniędzy to się nie startuje w przetargach na linie które nie jest się w stanie obslużyć a jak się chce startować to trzeba spelniać warunki, a jeśli się tego nie robi to są lepsze firmy np. polbus, czy nawet DLA w końcu za darmo nie jeżdżą i specyfikacje przetargu znali. Slabość jest w władzach wroclawia ktore tym się zbyt nie interesują przyklad pana Dyrdy z linii 908 tam to jeżdżą cuda. A jeśli specyfikacja nikogo nie obchodzi to po co ją pisać . W dodatku sevibus jeżdzi w konsorcjum i jak nie oni to niech marco polo kupi odpowiedni autobus. Co mnie obchodzą ich finanse do przetargu staneli, wygrali to niech spełniają warunki jeśli niesą w stanie to poco się pchać. A jak są tak biedni to znów się pytam po co się pchają do Legnicy, z czym...
Właśnie dzięki wygranym przetargom firma może zarabiać na przewozach pasażerskich. Dlatego "się pchają"
Sprawa PWHD jest już trochę inna, bo jeżdżą dużo poniżej wzkm oferowanego przez konkurencję. (A to Wydział Transportu sobie chwali) Jako że dysponują również ograniczonym budżetem, to widać co potrafią wykszesać z już posiadanego taboru małym kosztem (w porównaniu do kupna nowego taboru).
Sprawa PWHD jest już trochę inna, bo jeżdżą dużo poniżej wzkm oferowanego przez konkurencję. (A to Wydział Transportu sobie chwali) Jako że dysponują również ograniczonym budżetem, to widać co potrafią wykszesać z już posiadanego taboru małym kosztem (w porównaniu do kupna nowego taboru).
Ostatnio zmieniony 2009-09-28, 19:01 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie w tym rzecz, przewoźnik PWHD aby zarobić pieniądze, skłonny był ominąć warunek przetargu, którego WTr nie dopisał: mianowicie autobusy miałyby nie być składakami; i zarejestrował je jako nowe pojazdy rocznik 2007.
Zatem w świetle warunków przetargu PWHD oferował przewóz pasażerów autobusami rocznik 2007 (czyli mniej niż 10-letnymi) i jednym niskopodłogowym, a więc na papierze wszystko legalnie i w porządku. (bo w umowie nic nie było mowy o zakazie przewozu składakami)
Ale EOT, bo temat jest o zupełnie innym przewoźniku.
Zatem w świetle warunków przetargu PWHD oferował przewóz pasażerów autobusami rocznik 2007 (czyli mniej niż 10-letnymi) i jednym niskopodłogowym, a więc na papierze wszystko legalnie i w porządku. (bo w umowie nic nie było mowy o zakazie przewozu składakami)
Ale EOT, bo temat jest o zupełnie innym przewoźniku.
Sprawa jest prosta. Po prostu Sevibus - jak każda firma, działająca w naszym kapitaliźmie - zwyczajnie ostro kombinuje, żeby wyjść na swoje. A ponieważ Wrocławski WTr to nie gdyński ZKM (którego zarząd natychmiast i ostro nakłada karę finansową za cokolwiek - nawet za nie załączoną klimę) - no to jest jak jest. I Sevibus robi to co chce
Tymczasem na 862 pojawił się wreszcie przegub w godzinach szczytu. Przegub dość znajomy dla wrocławian.. ex 204 Bus Marco Polo Wratislavia exex. 632 MVG Mainz., rocznik 1991.
http://phototrans.eu/14,359287,2.html Jak widać, wóz zmienił też właściciela.
http://phototrans.eu/14,359287,2.html Jak widać, wóz zmienił też właściciela.
Ostatnio zmieniony 2009-09-29, 17:43 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
Robi nam się powoli równorzędny konkurent Polbusa. Sevibus wkracza na Sobótkę.
rozkład jazdy linii 502 ważny od 1 października 2009
schemat linii 502
http://sevibus.pl/
I bardzo dobrze; gdy DLA tam jeździło ceny biletów do Sobótki były tańsze. Ale z chwilą kiedy Polbus stał się na tym połączeniu monopolistą, ceny wzrosły, a jakość usług spadła (w sezonie potrafili wysłać O307 i A0808T...)
Ciekaw jestem tylko czy uda im się spłacić kredyt
rozkład jazdy linii 502 ważny od 1 października 2009
schemat linii 502
http://sevibus.pl/
I bardzo dobrze; gdy DLA tam jeździło ceny biletów do Sobótki były tańsze. Ale z chwilą kiedy Polbus stał się na tym połączeniu monopolistą, ceny wzrosły, a jakość usług spadła (w sezonie potrafili wysłać O307 i A0808T...)
Ciekaw jestem tylko czy uda im się spłacić kredyt
Ho ho w sevibusie szaleństwo kolejne nowe linie na 513 już zwiększono ilość kursów strona internetowa odświeżona, pewnie ,,nowe'' autobusy bo w końcu linii jest już sporo. Może kupią wreszcie coś nowego i puszczą na 9xx a zabiorą troche starocia i wrzucą na linie komercyjne. Widać kasa z kobierzyc i czernicy mała nie jest, mały kredycik i od razu rozkwit w firme, kryzys ich się nie ima, widać byłu księgowy polbusu wie co robi. Niech się rozwija, ale niech kupi jakiś prawdziwie nowy wóz. Z marzeniami o nowych autobusach pozdrawia pasażer.
http://www.phototrans.eu/14,283053,0,_E ... 68718.html
Podobno takie coś (nie takie samo) na Smolec śmiga - 577 tam chyba jeździ?
Podobno takie coś (nie takie samo) na Smolec śmiga - 577 tam chyba jeździ?